Få nummerplåten att se oljefärgad ut

Stoffeleijon
23 juli 2019 · 6 Inlägg

Som rubriken lyder.

Jag stod här om dagen bakom en rs6 som hade sin regplåt i oljefärg eller något liknande. Svårt och förklara. 
Men när jag såg regplåten ifrån olika vinklar såg det bara ut som en oljefläck och jag kunde inte se reg nr till och från, jag undrar nu vad det va för nått han använde sig utav och vart jag kan hitta något liknande. Någon som vet ?

Förstår att det är en difus förklaring men hoppas någon rackare förstår vad jag menar smile

Stoffeleijon
23 juli 2019 · 6 Inlägg

Nu va inte min fråga vad farbror blå skulle göra. Jag vill veta vad han har använt sig utav och vart jag får tag på detta smile

zzr94092
23 juli 2019 · 4 384 Inlägg

Jag vet inte heller. Men har sett det åxxå!

Stoffeleijon
23 juli 2019 · 6 Inlägg

Efter ett ex antal googlingar så har jag lyckats få reda på det. Och ja det va ett enkelt knep. Och eftersom att glädjedödaren som han beskriver sig själv inte avslöjar det så gör jag det själv nu ifall någon undrar. Det är så enkelt som en en "oljefärgad" solfilm man sätter över regskylten.

Off
23 juli 2019 · 101 Inlägg

Stoffeleijon skrev:
Efter ett ex antal googlingar så har jag lyckats få reda på det. Och ja det va ett enkelt knep. Och eftersom att glädjedödaren som han beskriver sig själv inte avslöjar det så gör jag det själv nu ifall någon undrar. Det är så enkelt som en en "oljefärgad" solfilm man sätter över regskylten.

Har du hittat någonstans att köpa det?

Kommer ihåg att jag sett en bild på en bil med liknande fast på framlyktorna och jag tyckte det såg så jävla ballt ut smile

Stoffeleijon
24 juli 2019 · 6 Inlägg

Off skrev:

Stoffeleijon skrev:
Efter ett ex antal googlingar så har jag lyckats få reda på det. Och ja det va ett enkelt knep. Och eftersom att glädjedödaren som han beskriver sig själv inte avslöjar det så gör jag det själv nu ifall någon undrar. Det är så enkelt som en en "oljefärgad" solfilm man sätter över regskylten.

Har du hittat någonstans att köpa det?

Kommer ihåg att jag sett en bild på en bil med liknande fast på framlyktorna och jag tyckte det såg så jävla ballt ut smile

Bara kikat lite snabbt, men här finns det nått exempel smile https://www.biltullen.com

KolGruvan
24 juli 2019 · 1 450 Inlägg

Stoffeleijon skrev:
Efter ett ex antal googlingar så har jag lyckats få reda på det. Och ja det va ett enkelt knep. Och eftersom att glädjedödaren som han beskriver sig själv inte avslöjar det så gör jag det själv nu ifall någon undrar. Det är så enkelt som en en "oljefärgad" solfilm man sätter över regskylten.

Glädjedödarn har nog bara tagit ett glas för mycket såhär i semestertiderna. Kul att du delar med dig av vad du fått fram. Även om inte jag själv är intresserad av detta

Senast redigerat av KolGruvan (24 juli 2019)

Don't Hate Me Because I Beat You..Respect Me Because I Teach You
Volvo 242 "Mint Condition" (1982)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang