Rustar upp Nissan 200sx s13 ca18det

Hej har tänk att börja lägga upp lite bilder vad jag gör på bilen. Fick aldrig tummen ur att börja använda "Garaget" när jag hade påbörjat projektet. Hoppas att jag ska kunna kräma ur några hästar till och få den att gå lite bättre på vägen. Dålig diff,bussningar mm. Mappar själv, kanske kommer lite bilder på det också Bilen är uppgraderad med allt så den ska klara 450-500hk med bränsle och den biten. Det som saknas är turbo för hästkrafterna och sen vill jag bygga om tråget för säkerhetsskull och givetvis vevhusventen. Tar gärna tips o trix man blir aldrig fullärd Hoppas det blir kul att följa!
  • 1 Följare
  • 1 143 Visningar
  • Projektet avslutat 9 september 2019
Tuneip95
2 september 2019 · 3 Inlägg

https://www1.garaget.org/gallery/images/234/233017/233017-91e8e431ee339a22c78fa259aecaf982.jpg

Hej har tänk att börja lägga upp lite bilder vad jag gör på bilen.
Fick aldrig tummen ur att börja använda "Garaget" när jag hade påbörjat projektet.

Hoppas att jag ska kunna kräma ur några hästar till och få den att gå lite bättre på vägen.
Dålig diff,bussningar mm.
Mappar själv, kanske kommer lite bilder på det också

Bilen är uppgraderad med allt så den ska klara 450-500hk med bränsle och den biten.
Det som saknas är turbo för hästkrafterna och sen vill jag bygga om tråget för säkerhetsskull och givetvis vevhusventen.

Tar gärna tips o trix man blir aldrig fullärd
Hoppas det blir kul att följa!

caromania Forummoderator
3 september 2019 · 9 296 Inlägg

Snyggt jobbat!

When the eagles are silent, the parrots begin to jabber.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang