Halvljus

Saandfeldt
30 maj 2020 · 7 Inlägg

Tjena! Har lite problem med min 945. Det är så att halvljuset tänds inte alls. Bytte säkringar och nu så tänds helljuset när jag har vredet längst till vänster alltså där allt ljus ska va avstängt. När jag vrider vredet längst till höger så lyser helljus om jag drar i spaken som det ska men halvljuset lyser inte. Tacksam för förslag på vad felet kan va.

husseman
30 maj 2020 · 1 577 Inlägg

Hmm...låter lite galet- nån "wannabee"  bilmek. som varit inne o kopplat om o till saker? Annars hade ja börjat med vredet.  mvh/husse

axxet Jag ska hjälpa dig..med det lilla jag kan..
30 maj 2020 · 4 917 Inlägg

NÅGOT har hänt innan som vi ännu inte har någon vetskap om..
Detta något baserar jag på säkringsbytet..
Lite mera kött på benen om vad som hände INNAN hade varit bra..
Nu famlar vi i blindo och därför blir våra svar ungefär som ett skott rakt ut i luften..smile

Köp inte grisen i säcken bara..
Masken är odlarens bäste vän..
Dom rike dom kan, VI fattiga försöker..
Saandfeldt
30 maj 2020 · 7 Inlägg

axxet skrev:
NÅGOT har hänt innan som vi ännu inte har någon vetskap om..
Detta något baserar jag på säkringsbytet..
Lite mera kött på benen om vad som hände INNAN hade varit bra..
Nu famlar vi i blindo och därför blir våra svar ungefär som ett skott rakt ut i luften..smile

Jag köpte bilen för ungefär 2 veckor sen och då hade den nästan just gått igenom bess, så halvljuset måste ju funkat då. Iallafall så märkte jag inte att halvljuset inte lyste förrens nån dag sen. Det saknades en säkring och där den skulle sitta hade det smält i säkringsdosan, men en kompis tröck dit en säkring ändå och efter det blev det galet

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang