Buckla på bilen.

robin__87
8 juli 2020 · 184 Inlägg

Hej är kanske  i fel men provar.

Har en liten buckla på min bil vänster fram skärm i ett vek. Undrar  om det finns  någon  här som är duktig  på att fixa bucklor o som kan hjälpa  mig. Mot betalning  såklart.

caromania Forummoderator
8 juli 2020 · 9 296 Inlägg

Hej,
Vi undviker att eftersöka varor och tjänster direkt i forumet. Om det däremot kan komma tips på verkstäder i din närhet som kan hjälpa dig så är det helt ok.
mvh Mod

When the eagles are silent, the parrots begin to jabber.
robin__87
8 juli 2020 · 184 Inlägg

caromania skrev:
Hej,
Vi undviker att eftersöka varor och tjänster direkt i forumet. Om det däremot kan komma tips på verkstäder i din närhet som kan hjälpa dig så är det helt ok.
mvh Mod

Just ja det tänkte  inte jag på. Kan ta bort inlägget . Men visst har du tips så absolut

caromania Forummoderator
8 juli 2020 · 9 296 Inlägg

robin__87 skrev:

caromania skrev:
Hej,
Vi undviker att eftersöka varor och tjänster direkt i forumet. Om det däremot kan komma tips på verkstäder i din närhet som kan hjälpa dig så är det helt ok.
mvh Mod

Just ja det tänkte  inte jag på. Kan ta bort inlägget . Men visst har du tips så absolut

Ange ungefär var du bor så får vi se om användarna kan tipsa om en bra plåtknackare i din närhet.

When the eagles are silent, the parrots begin to jabber.
robin__87
8 juli 2020 · 184 Inlägg

caromania skrev:

robin__87 skrev:

caromania skrev:
Hej,
Vi undviker att eftersöka varor och tjänster direkt i forumet. Om det däremot kan komma tips på verkstäder i din närhet som kan hjälpa dig så är det helt ok.
mvh Mod

Just ja det tänkte  inte jag på. Kan ta bort inlägget . Men visst har du tips så absolut

Ange ungefär var du bor så får vi se om användarna kan tipsa om en bra plåtknackare i din närhet.

bor i sthlm på Kungsholmen

caromania Forummoderator
8 juli 2020 · 9 296 Inlägg

Då kan jag tipsa om Tillbergs i Väsby. Lite norr om stan iofs men grymt duktiga.

When the eagles are silent, the parrots begin to jabber.
robin__87
8 juli 2020 · 184 Inlägg

caromania skrev:
Då kan jag tipsa om Tillbergs i Väsby. Lite norr om stan iofs men grymt duktiga.

Ok tack ska kolla  upp  det

Slim
8 juli 2020 · 340 Inlägg

Flikar in... Har en del mjuka/halvmjuka bulor på tak och bakskärm. Någon som kan rekommendera nån som fixar bucklor utan lack i Stockholm?

jaka54
8 juli 2020 · 5 680 Inlägg

Hej!
Måste också haka på "caromanias" tips om Tillbergs i Upplands Väsby, närmare bestämt i Bollstanäs. De är väldigt bra att ha att göra med!

KolGruvan
8 juli 2020 · 1 450 Inlägg

Jag knackar mycket bilplåt.  Dock ca 50 mil ifrån Stockholm smile

Don't Hate Me Because I Beat You..Respect Me Because I Teach You
Volvo 242 "Mint Condition" (1982)
robin__87
8 juli 2020 · 184 Inlägg

KolGruvan skrev:
Jag knackar mycket bilplåt.  Dock ca 50 mil ifrån Stockholm smile

Ok o det va synd

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang