A Better Routeplanner premium, värt?

twin_cam Smålänning
1 december 2020 · 7 877 Inlägg

För mig som sällan åker iväg på långtur, är det värt 5€/mån eller 50€ om året för en frän grej bara?

Är det någon som använder det och känner som med smartphones "jag vet inte hur jag kunde klara mig innan"?

Fördelen verkar vara live väder och trafikdata, är ju säkert en stor fördel om man ofta åker iväg.
Att man kan se sin bil och geotracka den är ju kanske kul, men känns inte nödvändigt när det till 99% är jag som kör big_smile

Är ju inga stora pengar förvisso, men kul om nån testat och höra vad dom tycker smile

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
torpis Forummoderator
1 december 2020 · 10 572 Inlägg

Du har 30dagar premium om du använder Björn Nylands kod. Prova!   Det är absolut "värt" 500spänn för ett år, men jag åker sällan långa resor så då kan det kvitta.

Det är en typisk sådan grej jag kan önska mig av min bror i julklapp, alltså 500spänn till något vettigt istället för att han köper nått random för han måste.

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-
Volvo S40 2.0t "Performance by Torpis" (2000)
Hyundai Ioniq "Deep Blue" (2019)
twin_cam Smålänning
1 december 2020 · 7 877 Inlägg

torpis skrev:
Du har 30dagar premium om du använder Björn Nylands kod. Prova!   Det är absolut "värt" 500spänn för ett år, men jag åker sällan långa resor så då kan det kvitta.

Det är en typisk sådan grej jag kan önska mig av min bror i julklapp, alltså 500spänn till något vettigt istället för att han köper nått random för han måste.

Va? Den koden har jag helt missat neutralFår kolla upp den när jag får min bil big_smile

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
rawsezx
13 december 2020 · 116 Inlägg

Bara det att man stödjer en svensk utvecklare måste också räknas in! 😊

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang