Sökmotor bilbesiktning

ErikO80
8 april 2021 · 6 Inlägg

Hej
Blev tipsad om att använda denna sidan. Är det nått användbart tro?
Är som trivago fast för bilbesiktning vad jag förstår.
https://autopal.online/

Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
8 april 2021 · 14 007 Inlägg

ErikO80 skrev:
Hej
Blev tipsad om att använda denna sidan. Är det nått användbart tro?
Är som trivago fast för bilbesiktning vad jag förstår.
https://autopal.online/

Helt värdelös. Funkar bara i vissa storstadsområden. Tror att dom som gjort sidan kommer från Göteborg.

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Utmarks-Loke
8 april 2021 · 5 809 Inlägg

Men är det svårt att få besiktningstider i vissa delar av landet? Där jag bor är det aldrig några problem, och har de inga lediga tider där jag brukar besikta så finns det andra stationer i grannsamhällena. Har minst 10 stationer inom fem mils omkrets. Här finns då inget behov av någon sökmotor, men det kanske är en annan sak i Göteborg?

ErikO80
8 april 2021 · 6 Inlägg

Förstod som att det är en beta version och Göteborg är först ut sen kommer de andra storstadsområdena. Bor man ute på vischan som jag så är det ju inte så många stationer att välja mellan men om man bor inne i en stad kanske det är rätt många iof.

gammalvwgubbe
23 april 2021 · 4 Inlägg

Tack så mycket för länken!
Jag har följt den här tråden mest för min systers skull.
Min syster bor i Västerås och där verkar den inte hitta några tider men däremot i grannstäderna Uppsala och Örebro. Känns som om det händer något i alla fall för hon kollade mot Örebro för två veckor sedan och då fanns det inte. Det ser onekligen ut som om man lägger till större städer först i alla fall. Jag kan se att Malmö står med på hemsidan men har ej provat men vem vet när Danmark blir tillgängligt för bilresor...

torsen
23 april 2021 · 7 198 Inlägg

gammalvwgubbe skrev:
Tack så mycket för länken!
Jag har följt den här tråden mest för min systers skull.
Min syster bor i Västerås och där verkar den inte hitta några tider men däremot i grannstäderna Uppsala och Örebro. Känns som om det händer något i alla fall för hon kollade mot Örebro för två veckor sedan och då fanns det inte. Det ser onekligen ut som om man lägger till större städer först i alla fall. Jag kan se att Malmö står med på hemsidan men har ej provat men vem vet när Danmark blir tillgängligt för bilresor...

Har hon inte kollat Enköping, Eskilstuna och Strängnäs?

gammalvwgubbe
23 april 2021 · 4 Inlägg

torsen skrev:

gammalvwgubbe skrev:
Tack så mycket för länken!
Jag har följt den här tråden mest för min systers skull.
Min syster bor i Västerås och där verkar den inte hitta några tider men däremot i grannstäderna Uppsala och Örebro. Känns som om det händer något i alla fall för hon kollade mot Örebro för två veckor sedan och då fanns det inte. Det ser onekligen ut som om man lägger till större städer först i alla fall. Jag kan se att Malmö står med på hemsidan men har ej provat men vem vet när Danmark blir tillgängligt för bilresor...

Har hon inte kollat Enköping, Eskilstuna och Strängnäs?

Tack för frågan. Jag ringde upp henne och när hon kollade Enköping så fick hon träff på Västerås också. Minst fem stationer på sistnämnda stället sa hon.

gammalvwgubbe
27 april 2021 · 4 Inlägg

Min syster har nu gått åstad och besiktigat bilen. Hon sparade tydligen 100 kr på det vilket var välkommet för en pensionär.
Själv undrar jag om man kan önska sig städer här , eftersom Västerås dök upp så fort vi talade om det, i sådana fall hade jag önskat Halmstad.

Det känns lite grann som om de städer med lite över 100 000 invånare borde ligga härnäst om det är de kriterier som man går efter.

Det är för mig, som är lite till åren kommen,  lite pilligt att hålla på med kartan så jag skulle gärna önska att man bara kunde skriva in vilken stad man bor i.
De mest närbelägna stationerna för mig som finns med verkar vara Helsingborg och Varberg och
där verkar det ju inte vara några problem att täcka in alla stationer.
Jag fick till och med träff på stationer i både Kungsbacka och Landskrona men det kan jag nog leva med.

gammalvwgubbe
3 maj 2021 · 4 Inlägg

Jodå, autopal.online tycks ha slängt in stationerna i Halmstad också under helgen. Man tackar.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang