Firmor som reparerar fuktskadade styrenheter kring mellansverige?

trasigbil
10 maj 2021 · 115 Inlägg

Nån som känner till nån firma som är duktig på att fixa till styrenheter för en rimlig slant? Är relativt säker på att jag har en felande styrenhet på min gamla clio.

Mossan1
10 maj 2021 · 2 751 Inlägg

OBD tuning är ett företag som sysslar med sådant.

Jdmboy96
10 maj 2021 · 241 Inlägg

Atec2.se är mycket duktiga dom reparerade min styrbox med garanti för 2500 kr kvitto och allt samt vad och vilka delar dom bytte smile kontakta dom och hör med dom.

Mitsubishi Eclipse gs "Mitsunn" (1992)
Audi A3 "Ägget" (1999)
trasigbil
10 maj 2021 · 115 Inlägg

Jdmboy96 skrev:
Atec2.se är mycket duktiga dom reparerade min styrbox med garanti för 2500 kr kvitto och allt samt vad och vilka delar dom bytte smile kontakta dom och hör med dom.

Atech2 skulle ha 4600kr för att reparera styrenheten, medan hktech i övik skulle ha 1500kr för samma jobb.

Tänkte bara nämna det ifall fler sitter och undrar om biljäveln är värd att lägga ut en massa pengar på för att renovera en styrenhet. Hktech i övik verkar billiga och bra, även om jag inte skickat den dit ännu. Blev tvungen att försöka hitta nåt på egen hand när jag fick 4600kr som prisförslag på en bil som är värd... Ja inte mycket mer än så i alla fall!

Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
10 maj 2021 · 14 007 Inlägg

Mossan1 skrev:
OBD tuning är ett företag som sysslar med sådant.

OBD Tuning i Karlstad har jag god erfarenhet av. Dom fixade mitt digitala instrument i Corvetten. Instrumentet var tillbaks hos mig på tredje dagen.

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang