Hur spelar man högt?

Brådhis * Voff voff *
17 maj 2021 · 10 244 Inlägg

VictorNavara skrev:

jaka54 skrev:
Hej!
??? och var ska du spela högt???Ensam ute i skogen!? Jävligt jobbigt för andra trafikanter att höra dunka dunka  som man inte har bett om att höra.

Oj mister gnäll gubbe. Jag fattar att fu stör fig på folk Don sylt med sitt billjud men nu råkat jag bo mitt i en stor skog och vill spela bra i bilen

Ditt autocorrrect måste vara släkt med Growe´s här på forumet... big_smile

The evening sun touched gently on the eyes of Lucy Jordan...
Undervattensfoto med min ROV (undervattensdrönare):
https://www.instagram.com/rov_sweden/
Volvo V70 D3 "Hemlig XIII" (2012)
VictorNavara
18 maj 2021 · 152 Inlägg

Klints skrev:

VictorNavara skrev:

jaka54 skrev:
Hej!
??? och var ska du spela högt???Ensam ute i skogen!? Jävligt jobbigt för andra trafikanter att höra dunka dunka  som man inte har bett om att höra.

Oj mister gnäll gubbe. Jag fattar att fu stör fig på folk Don sylt med sitt billjud men nu råkat jag bo mitt i en stor skog och vill spela bra i bilen

Jag föreslår att du frågar på något annat forum om du vill ha vettiga svar. Här finns mest gnälliga 50+are.

Ja det verkar ju så 🙄 alla bara klagar. Sjukt ändå men men. Gillar ändå forumet

VictorNavara
18 maj 2021 · 152 Inlägg

Brådhis skrev:

VictorNavara skrev:

jaka54 skrev:
Hej!
??? och var ska du spela högt???Ensam ute i skogen!? Jävligt jobbigt för andra trafikanter att höra dunka dunka  som man inte har bett om att höra.

Oj mister gnäll gubbe. Jag fattar att fu stör fig på folk Don sylt med sitt billjud men nu råkat jag bo mitt i en stor skog och vill spela bra i bilen

Ditt autocorrrect måste vara släkt med Growe´s här på forumet... big_smile

HAHAHAHA stämmer bra. Hatar att skriva när man är arg. Blir bara fel sad

Cuefa Ain't no place like home...
18 maj 2021 · 4 628 Inlägg

hehe, ja det kan bli komplicerat när fingrarna är snabbare än tanken 🙈

Ja så länge det är gott om utrymme till bostadshus runt omkring spelar det väl mindre roll 😊

Autopilot: På.
Projekt: Skogsmulle on a budget
Mercury Grand Marquis LS "Murklan" (2000)
Cupra Born "Gruvbilen" (2022)
VictorNavara
18 maj 2021 · 152 Inlägg

Cuefa skrev:
hehe, ja det kan bli komplicerat när fingrarna är snabbare än tanken 🙈

Ja så länge det är gott om utrymme till bostadshus runt omkring spelar det väl mindre roll 😊

Ja tur man bor i skogen och ändå jag stör är väll mig sjäv. 🙄 Blir mest galen men får se

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang