Förbättra doft som inte ser trashigt ut?

Hybrid_ Forum- och sitemoderator
29 mars 2023 · 17 383 Inlägg

Ramlade ner i brevlådan idag... Nice! Varför just Everfresh? Tja, har nämnt det förut. När jag kom hem med ett nytaget körkort våren 1992 så stod min nyinköpta bil (Nyckeln hade mina föräldrar noga gömt) i garaget och den var fulltankad och sjukt polerad under de veckor den stod där... En helt ny doftgran sattes upp i backspegeln, ny stereo monterad och jag rullade ut Audin ur garaget helt själv... Minnen mina vänner. Sen drog jag med 2 bekymrade föräldrar i backspegeln. big_smile

https://www1.garaget.org/gallery/images/90/89434/89434-066f521ea4bbc1f1e7113f223c637125.jpg

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!
johanbrolin
29 mars 2023 · 108 Inlägg

Finns doftgranar fast på burk. Köpte en bil där det luktade fan i och tillslut upptäckte jag att det låg en sådan under förarsätet. Vet inte vilken lukt det var på juste denna men
https://www.biltema.se/bil---mc/bilinte … 2000041526

Stora fötter - Stora skor
Mack Forum- och sitemoderator
29 mars 2023 · 26 113 Inlägg

Hybrid_ skrev:
Ramlade ner i brevlådan idag... Nice! Varför just Everfresh? Tja, har nämnt det förut. När jag kom hem med ett nytaget körkort våren 1992 så stod min nyinköpta bil (Nyckeln hade mina föräldrar noga gömt) i garaget och den var fulltankad och sjukt polerad under de veckor den stod där... En helt ny doftgran sattes upp i backspegeln, ny stereo monterad och jag rullade ut Audin ur garaget helt själv... Minnen mina vänner. Sen drog jag med 2 bekymrade föräldrar i backspegeln. big_smile

https://www1.garaget.org/gallery/images/90/89434/89434-066f521ea4bbc1f1e7113f223c637125.jpg

När jag kom hem med nytaget körkort fick jag "äran" att åka ner på byn för att handla ett paket ägg med pappas Volvo 940..

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Sitemoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Volvo 244 GLT "Good ol Bastard" (1983)
Mazda 323 1.4 "Emanuel" (1979)
Volvo V60 D4 AWD "Rymdskeppet" (2014)
Hybrid_ Forum- och sitemoderator
29 mars 2023 · 17 383 Inlägg

Mack skrev:

Hybrid_ skrev:
Ramlade ner i brevlådan idag... Nice! Varför just Everfresh? Tja, har nämnt det förut. När jag kom hem med ett nytaget körkort våren 1992 så stod min nyinköpta bil (Nyckeln hade mina föräldrar noga gömt) i garaget och den var fulltankad och sjukt polerad under de veckor den stod där... En helt ny doftgran sattes upp i backspegeln, ny stereo monterad och jag rullade ut Audin ur garaget helt själv... Minnen mina vänner. Sen drog jag med 2 bekymrade föräldrar i backspegeln. big_smile

https://www1.garaget.org/gallery/images/90/89434/89434-066f521ea4bbc1f1e7113f223c637125.jpg

När jag kom hem med nytaget körkort fick jag "äran" att åka ner på byn för att handla ett paket ägg med pappas Volvo 940..

Hehe, nu blir det lite OT. Som vanligt. Men har fördel med att vara enda barnet och givetvis ville de att jag satt i en stor säker -och trött- bil. Så en lågmilad Audi 100 1,8s -90. En sjukt lyxig bil på den tiden.

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!
Mack Forum- och sitemoderator
29 mars 2023 · 26 113 Inlägg

Hybrid_ skrev:

Mack skrev:

Hybrid_ skrev:
Ramlade ner i brevlådan idag... Nice! Varför just Everfresh? Tja, har nämnt det förut. När jag kom hem med ett nytaget körkort våren 1992 så stod min nyinköpta bil (Nyckeln hade mina föräldrar noga gömt) i garaget och den var fulltankad och sjukt polerad under de veckor den stod där... En helt ny doftgran sattes upp i backspegeln, ny stereo monterad och jag rullade ut Audin ur garaget helt själv... Minnen mina vänner. Sen drog jag med 2 bekymrade föräldrar i backspegeln. big_smile

https://www1.garaget.org/gallery/images/90/89434/89434-066f521ea4bbc1f1e7113f223c637125.jpg

När jag kom hem med nytaget körkort fick jag "äran" att åka ner på byn för att handla ett paket ägg med pappas Volvo 940..

Hehe, nu blir det lite OT. Som vanligt. Men har fördel med att vara enda barnet och givetvis ville de att jag satt i en stor säker -och trött- bil. Så en lågmilad Audi 100 1,8s -90. En sjukt lyxig bil på den tiden.

Enda barnet förklarar en hel del.
De tenderar till att ofta få vad de tittar på.

Edit: Och det säger jag inte för att vara elak! Det är allmänt känt.

Ursäkta offtopic.

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Sitemoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Mazda 323 1.4 "Emanuel" (1979)
Volvo V60 D4 AWD "Rymdskeppet" (2014)
Volvo 244 GLT "Good ol Bastard" (1983)
torsen
29 mars 2023 · 7 198 Inlägg

Enda barnet. Fick ändå SJÄLV jobba ihop till en minst sagt begagnad Morris Minor - med det var nära det blev en Topolino.
Morrisen köptes av Alva Myrdals bror, Rejmer, som var bilförsäljare hos Molins Bilar i korsningen Ruddamsgatan och Djurgårdsvägen.
Jag vet en som vet staden.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang