Akut hjälp ‼️

Elihnell
27 maj 2023 · 14 Inlägg

‼️Hej. Jag körde in i vitt snöstolpe gjord av plast. Det blev lite vit på lacken fins de någon man kan göra snabbt för att få bort dom fläckarna utan att typ polera. Fins de något medel och sådan för detta.‼️

husseman
27 maj 2023 · 1 577 Inlägg

Hmm. Verkligen akut..- va trött ja blir.  "‼️Hej. Jag körde in i vitt snöstolpe gjord av plast."  . Om du har ett körkort, så är det oxå gjort av plast. - du har nog inte flyt med plast.. -kanske du ska undvika plast o slänga dessa grejer på rätt låda i muppsorteringen?

mvh/husse

Senast redigerat av husseman (27 maj 2023)

Elihnell
27 maj 2023 · 14 Inlägg

husseman skrev:
Hmm. Verkligen akut..- va trött ja blir.  "‼️Hej. Jag körde in i vitt snöstolpe gjord av plast."  . Om du har ett körkort, så är det oxå gjort av plast. - du har nog inte flyt med plast.. -kanske du ska undvika plast o slänga dessa grejer på rätt låda i muppsorteringen?

mvh/husse

Nu va du rolig ä.

SportPilot Ubåtsingenjör
27 maj 2023 · 7 217 Inlägg

du kan förmodligen inte ens polara bort de vita fläckarna.. du får lacka om

Porsche 911 Targa "räserbubblan" (1972)
Mack Forum- och sitemoderator
27 maj 2023 · 26 111 Inlägg

Men suck..du har fått hjälp med rubriken tidigare.
Det finns regler att följa, för allas trevnad.


2§ När du startar en ny tråd
Viktigt: Skriv en korrekt formulerad rubrik som tydligt beskriver vad tråden handlar om. Trådar som inte följer rubrikanvisningarna stängs eller raderas utan förvarning. Se rubriksanvisningarna (3§).
Trådar och inlägg skall skrivas i för ämnet lämpligast forum. Samma inlägg får inte postas i flera forum (s.k. korspostning).
3§ Rubriksanvisningar
Informativt och beskrivande - Det är viktigt att läsaren snabbt kan bilda sig en uppfattning om vad tråden handlar om innan man läst inlägget. Därför är det viktigt att få med trådens syfte direkt i rubriken genom en tydlig formulering. Det ger dig bästa möjliga respons. Var övertydlig!
Ej kort och generellt - Rubriker som "Hjälp", "Trim?", "Nån som vet?" eller annat intetsägande som "Kolla in den här" är inte godkända.



Edit. Med hänvisning till ovanstående regler så låser jag denna tråd.

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Sitemoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Mazda 323 1.4 "Emanuel" (1979)
Volvo 244 GLT "Good ol Bastard" (1983)
Volvo V60 D4 AWD "Rymdskeppet" (2014)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang