8521
Sök

Hur funkar allt med regg osv med en import bil?

13 Inlägg
14 februari
Trådstartare
hej hej, jag har tänkt importera en volvo 760 org diesel från tyskland , italien eller spanien mest troligt. Jag har tänkt regga den till svensk bil och sedan när den är svensk göra den till a traktor. undrar mest hur jag ska gå till väga med allt. Har absolut ingen aning om de är något speciellt när man ska göra a traktor av import bil eller så. Det ända jag vet är att jag ska regga bilen svensk innan jag gör något annat. Men vet inte heller hur man reggar om. Tacksam för all hjälp!

behöver ingen som skriver att de är dumt att göra till a traktor bla bla bla.

13 Inlägg
14 februari
Trådstartare
svårare att hitta opillade gamla bilar i norge känns de som dock?

13 Inlägg
14 februari
Trådstartare
granadadr skrev:
nisse0916 skrev:
svårare att hitta opillade gamla bilar i norge känns de som dock?

njae smile beror lite på vad man ska ha smile

vill ha en helst opillad 760/960 turbo diesel billigare än de kostar i sverige

13 Inlägg
14 februari
Trådstartare
att de är dyrt är inga problem jag har råd, måste bara veta hur jag ska gå till väga. Sen om man reggar en bil till epa och har kvar alla papper sedan den va bil så kan jag ju bara göra om till vanlig bil igen sen <3

13 Inlägg
14 februari
Trådstartare
Mack skrev:
nisse0916 skrev:
att de är dyrt är inga problem jag har råd, måste bara veta hur jag ska gå till väga. Sen om man reggar en bil till epa och har kvar alla papper sedan den va bil så kan jag ju bara göra om till vanlig bil igen sen <3

Säker på detta?

rätt säker

13 Inlägg
14 februari
Trådstartare
100 på att man kan göra det med vanliga svenska bilar men som sagt har ingen aning hur nånting är med importer.

13 Inlägg
15 februari
Trådstartare
om någon faktiskt kan hjälpa mig med de jag först skrev om hade jag uppskattad de

13 Inlägg
18 februari
Trådstartare
tack så mycket

13 Inlägg
18 februari
Trådstartare
hade inte tänkt regga om ändå eftersom att a traktorer ofta säljs för bra mycket mer än vanliga bilar. ville bara få det tydligt att man kan regga om a traktorer till bil igen. Men tack för all info uppskattas jätte mycket

13 Inlägg
5 mars
Trådstartare
man kunde regga till a traktor utan att göra till svensk bil först! tack till er som hjälpte mig

Sök