Garaget flyttar till Stockholm

chrizz Administratör
7 mars 2007 · 11 780 Inlägg

Garaget och dess servrar flyttar på fredag från Norrköping till en ny serverhall i Stockholm. Detta innebär att Garaget under fredagen, med start runt lunchtid, mest kommer vara otillgängligt.

I samband med flytten ökas även serverkapaciteten till mer än det dubbla, samt att en rad trevliga nyheter introduceras (ej stad-sök, det kommer senare, så fråga inte!! :)

Jag gör mitt yttersta för att flytten ska bli så smidig och kortvarig som möjligt. Håll ut, och passa på och se på TV, eller något annat man annars aldrig gör när Garaget är online! ;-)

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
TSQ
7 mars 2007 ·

inga fler bönder i storstan!!!!

Sandman
7 mars 2007 · 873 Inlägg

Nice, lycka till!



Fredag kommer jag vara upptagen från tidig morgon till sen kväll, så jag märker inget.

Vilken annan dag som helst hade jag gnällt.
Att planera driftstopet efter mitt schema var snällt tongue

Don't get mad, get even.
__hogberg__
7 mars 2007 · 1 161 Inlägg

vad ä de för nyheter som kommer att komma då?

ludde__mannen draminbil.nu
7 mars 2007 · 1 382 Inlägg

Jaa ibland har man tur! Precis som Sandman hade jag gnällt om det inte vore just fredag! Du tänker då på allt Chrizz!

chrizz Administratör
7 mars 2007 · 11 780 Inlägg

Jag är snäll jag wink

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
THEBADGUY Gorgilus addictus
7 mars 2007 · 4 734 Inlägg

Känns bra att jag går i skolan på fredagen iallafall! big_smile. Så slipper jag sitta här hemma i ett hörn, skakandes och säga: "Var är gorg!??!?!!" tongue tongue tongue

Allt för den där jävla hatten!
Hyundai i20 MHEV "Mild" (2021)
twin_cam Smålänning
7 mars 2007 · 7 877 Inlägg

Typiskt sad Jag som är ledig på fredag! Vad ska jag hitta på då? tongue

Du kan inte mena att jag ska gå ut och röra på mig, eller? big_smile

Får väl stoppa nya batterier i digikameran och fota lite...

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
Izual
7 mars 2007 · 4 571 Inlägg

Ja det låter bra det smile

Hoppas en webbaserad irc eller liknande är på G för oss på jobb med stränga proxys wink

Malmoe SSS -12
8 mars 2007 · 3 217 Inlägg

Damn... Kör inte med securitas, dom blir bara attackerade om de har värdefull last!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
GurraG INGET ANNAT!!
8 mars 2007 · 1 725 Inlägg

tur att man är på drives kryssning då.. big_smile är så laddad nu.. och ser fram emot att se garagets ändringar när man är hemma igen.. wink

Slim_Kim Arbetssökande lokförare
8 mars 2007 · 170 Inlägg

Vilken jävla tur att man har en massa annat planerat på freda då tongue
Ska bli kul o se hur garaget har ändrats!!

To get old and wise, you have to be young and stupid!!
mindclip
8 mars 2007 · 147 Inlägg

chrizz skrev:
Garaget och dess servrar flyttar på fredag från Norrköping till en ny serverhall i Stockholm. Detta innebär att Garaget under fredagen, med start runt lunchtid, mest kommer vara otillgängligt.

I samband med flytten ökas även serverkapaciteten till mer än det dubbla, samt att en rad trevliga nyheter introduceras (ej stad-sök, det kommer senare, så fråga inte!! smile

Jag gör mitt yttersta för att flytten ska bli så smidig och kortvarig som möjligt. Håll ut, och passa på och se på TV, eller något annat man annars aldrig gör när Garaget är online! ;-)

behövs det hjälp me nåt så är det bar ao hojjta till.... är ledig som fan på fredag...

Skyracer Skyracer
28 mars 2007 · 917 Inlägg

Välkomna till Stockholm! big_smile

Mvh
Håkan

http://www.untz.tv
www.skyline.se // www.skyracer.se // www.djskyracer.se
Mekonomen Värmdö
Sponsorer 2012: Superior Imports | RaidoPower | J-Spec | PBZ | TWS | Mekonomen | Samglas Värmdö
Toyota AE86 Sprinter Trueno "GT Apex - Panda - Initial D" (1986)
Toyota GR86 (2022)
dusty Living in the fastlane
28 mars 2007 · 2 616 Inlägg

hoppas pricken vid aktiva trådar kommer tillbaka smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang