50 000 medlemmar på Garaget!!

Heavens_Gate
28 april 2007 · 543 Inlägg

Grymt!! smile

min och kompisens projekttråd!! Rusvagnen al´a Jägermeister!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 17&p=1
FluGan Sideways.nu
29 april 2007 · 873 Inlägg

galet mycket folk här är nu.. tongue tänk om alla hade hittat in på irc med då hade qnet servrarna dött.. big_smile men man kan väl bara säga grattis till chrizz som gjort en fantastisk sida smile

www.sideways.nu - Nytt svensk driftingforum
Besök oss gärna, det kostar inget.
Nissan 200sx "Sideways.nu" (1992)
Malmoe SSS -12
2 maj 2007 · 3 217 Inlägg

För att chrizz ska tjäna något på sidan så tycker jag att alla som vill ha ett ordentligt medlemskap eller alternativt bara gynna vår herre ska sms:a in 20 kr var och därigenom få typ en symbolisk bakgrundsbild på mobilen eller ett klistermärke att sätta på bilen...

Så tjänar han för den bördan han lägger ner!

Folk kan ju lägga ner massor på LunarStorm PRO, varför inte lägga några kronor på Garaget.org som långt tidigare konstaterat är så mycket mer intressant!

Någon som är på?

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
Machin Fartmissbrukare
2 maj 2007 · 1 302 Inlägg

Fuckface skrev:
För att chrizz ska tjäna något på sidan så tycker jag att alla som vill ha ett ordentligt medlemskap eller alternativt bara gynna vår herre ska sms:a in 20 kr var och därigenom få typ en symbolisk bakgrundsbild på mobilen eller ett klistermärke att sätta på bilen...

Så tjänar han för den bördan han lägger ner!

Folk kan ju lägga ner massor på LunarStorm PRO, varför inte lägga några kronor på Garaget.org som långt tidigare konstaterat är så mycket mer intressant!

Någon som är på?

jag är på direkt!
har varit uppe på förslag förut men chrizz har tackat nej varenda gång.. hoppas han ändrat sig nu smile

"I de blindas rike , är den enögde Kung"
Izual
2 maj 2007 · 4 571 Inlägg

Har ni missat webshoppen eller wink

Sedan finns det en hel del banners från ganska stora företag som jag tvivlar finns här helt gratis tongue

Machin Fartmissbrukare
2 maj 2007 · 1 302 Inlägg

Izual skrev:
Har ni missat webshoppen eller wink

Sedan finns det en hel del banners från ganska stora företag som jag tvivlar finns här helt gratis tongue

nädå den är handlad ifrån smile

jo givetvis så får han juh in pengar.. grejen var väl snarare att vi ville visa chrizz (å alla som håller på med sidan) våran uppskattning genom en liten gåva smile

Senast redigerat av Machin (2 maj 2007)

"I de blindas rike , är den enögde Kung"
Malmoe SSS -12
2 maj 2007 · 3 217 Inlägg

Jag menar, säg 20 kr från iallafall 1000 glada medlemmar... Det blir 20.000 kr! Tänk vad Chrizz skulle kunna göra med dessa, hade inte ett nytt objektiv till din NIKON suttit på plats? wink

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
Izual
2 maj 2007 · 4 571 Inlägg

Annars kan ju jag ta dem wink

haha

Nä men jag förstår hur ni menar och detta har ju varit uppe ett par gånger nu men han verkar inte vilja ge med sig.

MilleN
2 maj 2007 · 9 108 Inlägg

Grundidén är ju att det ska vara gratis att använda sidan.. Du kan ju alltid byta nickname genom att ändra mellan stora och små bokstäver någonstans (orka byta nickname helt, blir bara missförstånd) så bidrar du med just 20kr wink Skulle väl funka att ha 'gåvosms' också men jag tycker inte att det ska bli någon särbehandling, kanske någon guldstjärna bredvid nicket eller så bara?

Håller med om att Chrizz är värd lite extra men jag tror han är nöjd med bedriften att ha skapat Sveriges bästa bilsida!

Senast redigerat av MilleN (2 maj 2007)

Malmoe SSS -12
2 maj 2007 · 3 217 Inlägg

Jag tycker inte att han ska nöja sig där... En sann företagare tar chanserna som fås! smile

Jag tänker inte på något sätt ändra mitt nickname, och då är det en viss tjänst som kostar... Alltså går inte pengarna direkt till Chrizz! Vilket är tanken med det hela, med mitt förslag iallafall!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
MilleN
2 maj 2007 · 9 108 Inlägg

Fuckface skrev:
Jag tycker inte att han ska nöja sig där... En sann företagare tar chanserna som fås! smile

Jag tänker inte på något sätt ändra mitt nickname, och då är det en viss tjänst som kostar... Alltså går inte pengarna direkt till Chrizz! Vilket är tanken med det hela, med mitt förslag iallafall!

Det är nog inte mycket pengar som försvinner i smset, orsaken till varför det kostar står där man gör namnbytet.

Namnbyte skrev:
* Varför tar vi betalt? Garaget är ju gratis! Orsaken till att tjänsten inte är kostnadsfri är ganska enkel; vi vill att du ska kunna byta användarnamn när du önskar och så ofta du vill. Det finns dock alltid de som trasslar och byter stup i kvarten och hittar på dumheter. Istället för att begränsa antalet tillåtna byten valde vi en billig betaltjänst som minskar dessa onödiga byten.

Tycker snarare man ska satsa på banners till företag som nu, det gynnar både företagen och Garaget.org, de användare som vill sponsra kan köpa lite extra T-shirts (bra presenter? wink) och dessutom göra reklam för sidan smile

Vi får se vad Chrizz säger som sagt, men han står nog fast vid tidigare uttalanden roll

Senast redigerat av MilleN (2 maj 2007)

Machin Fartmissbrukare
2 maj 2007 · 1 302 Inlägg

MilleN skrev:

Fuckface skrev:
Jag tycker inte att han ska nöja sig där... En sann företagare tar chanserna som fås! smile

Jag tänker inte på något sätt ändra mitt nickname, och då är det en viss tjänst som kostar... Alltså går inte pengarna direkt till Chrizz! Vilket är tanken med det hela, med mitt förslag iallafall!

Det är nog inte mycket pengar som försvinner i smset, orsaken till varför det kostar står där man gör namnbytet.

Namnbyte skrev:
* Varför tar vi betalt? Garaget är ju gratis! Orsaken till att tjänsten inte är kostnadsfri är ganska enkel; vi vill att du ska kunna byta användarnamn när du önskar och så ofta du vill. Det finns dock alltid de som trasslar och byter stup i kvarten och hittar på dumheter. Istället för att begränsa antalet tillåtna byten valde vi en billig betaltjänst som minskar dessa onödiga byten.

Tycker snarare man ska satsa på banners till företag som nu, det gynnar både företagen och Garaget.org, de användare som vill sponsra kan köpa lite extra T-shirts (bra presenter? wink) och dessutom göra reklam för sidan smile

Vi får se vad Chrizz säger som sagt, men han står nog fast vid tidigare uttalanden roll

sant... bara att kolla igenom shoppen nu då å beställa grejer wink

dock så försvinner juh en stor del av dom pengarna på att skicka/packa/hantera orders och framförallt på själva grejen....

nån som e dukti hacker kan väl lista ut chrizz bankkonto nr så sätter den som vill in en slant där wink

"I de blindas rike , är den enögde Kung"
FluGan Sideways.nu
2 maj 2007 · 873 Inlägg

annars så kan ju chrizz slänga in en liten paypal donate tongue så kan folk som vill donera och hur mycket som än vill.. tongue

www.sideways.nu - Nytt svensk driftingforum
Besök oss gärna, det kostar inget.
Nissan 200sx "Sideways.nu" (1992)
Galad8
2 maj 2007 · 1 997 Inlägg

FluGan skrev:
annars så kan ju chrizz slänga in en liten paypal donate tongue så kan folk som vill donera och hur mycket som än vill.. tongue

haha de va den roligaste ideén iaf. tongue

astrakalle VVS-Montör
13 maj 2007 · 231 Inlägg

Fan va gött! Hoppas det blir fler! Är oxo e i mängden! :9

Stolt Pappa till sonen Lias och dottern Melicia!! :9
Life`s a bitch then you die! So fuck the world and take a ride! :9
Kettunen
13 maj 2007 ·

Grattis

loudness
13 maj 2007 · 4 554 Inlägg

göttans!

Husvagnen
23 maj 2007 · 14 Inlägg

Jag är stolt medlem här. Väldigt schysst, att man kan lägga upp bilder och videos på sina bilar.

ccx Avstängd
23 maj 2007 · 64 Inlägg

sportbilar är gryma t.ex Saleen S7 Twinturbo 750BHP går över 360km/h cool

Malmoe SSS -12
23 maj 2007 · 3 217 Inlägg

ccx skrev:
sportbilar är gryma t.ex Saleen S7 Twinturbo 750BHP går över 360km/h cool

Okej?

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang