MP3: 2007 edition, Garaget.Org hallelujah - ladda ner! (obs, ej hiphop..)

motor_sw
20 juni 2007 · 12 Inlägg

Yeah! Grymm låt!

M_Erlandsson Hur tänkte du nu?!
20 juni 2007 · 423 Inlägg

Måste bara fråga hur man laddar ner den? O.o säkert jag som e dumihuvve men ja kan bara lyssna på den i webläsarn.

As bra låt, bra jobbat som fan big_smile

chrizz Administratör
20 juni 2007 · 11 780 Inlägg

Puff2k skrev:
Måste bara fråga hur man laddar ner den? O.o säkert jag som e dumihuvve men ja kan bara lyssna på den i webläsarn.

As bra låt, bra jobbat som fan big_smile

Högerklicka och välj "spara som" eller "save as" smile

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
JohnnyN Rutinerad medlem
20 juni 2007 · 1 938 Inlägg

Jävligt skön låt big_smile denna kommer nog att spelas mera än föregående låt wink

twin_cam Smålänning
20 juni 2007 · 7 877 Inlägg

Den är fan bra alltså. Bättre melodi än den förra, dock så krävs det nog att man lyssnar på den ett par gånger för att riktigt höra vad du sjunger, Precis som det ska vara! wink

Asbra gjort! Heja pUs!

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
dj_aggwa El- och Instrumenttekniker
20 juni 2007 · 2 933 Inlägg

du har lyckats igen tongue snart sätter sig denna på huvet med som den andra gjorde smile

240n Goes Inzane!!?PROJEKTTRÅDEN
Volvo V70n 2,4t + BSR STEG 1 = VÄNSTERTRAFIK
Volvo 244 (1985)
Volvo 744 "T5 RWD" (1992)
Andreas83
20 juni 2007 · 601 Inlägg

Niiice me en Gorg-låt till big_smile

M_Erlandsson Hur tänkte du nu?!
20 juni 2007 · 423 Inlägg

chrizz skrev:

Puff2k skrev:
Måste bara fråga hur man laddar ner den? O.o säkert jag som e dumihuvve men ja kan bara lyssna på den i webläsarn.

As bra låt, bra jobbat som fan big_smile

Högerklicka och välj "spara som" eller "save as" smile

Tackar tongue

Erick
20 juni 2007 · 4 767 Inlägg

Grym! big_smile Den ska finnas i bilen i sommar! big_smile

Mvh
Erick

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård
pUs Ûbersturmstekare
20 juni 2007 · 534 Inlägg

blacken skrev:
Intressant, att blanda Afroamerikansk pundardunk med tuggummipop/ schlager. Kan du inte försöka att göra en på "Sweet Home Alabama" också?

Visst. Om du kommer hit och sjunger in refrängen så har vi en deal.

Edit: Men var du fått "afroamerikansk pundardunk" ifrån övergår mitt förstånd.

Kan du inte ens skilja på gammal hederlig, småpatetisk eurodisco a'la Basic Element samt totalt nerrökt, cypress hill-mässig hiphop så ska vi kanske skippa vår lilla collab, trots allt..

cool

Senast redigerat av pUs (20 juni 2007)

pUs Ûbersturmstekare
20 juni 2007 · 534 Inlägg

twin_cam skrev:
Den är fan bra alltså. Bättre melodi än den förra, dock så krävs det nog att man lyssnar på den ett par gånger för att riktigt höra vad du sjunger, Precis som det ska vara! wink

Asbra gjort! Heja pUs!

Tackar. Japp, jag vet att det inte hörs så bra som jag skulle vilja överallt. Men det får duga..

2jzinside Fartygsingenjör
21 juni 2007 · 550 Inlägg

Riktigt härlig låt helt klart bäst hittils big_smile

MKIV TT JapSpec
I support the US Marine Corps, Semper Fidelis
spralles
21 juni 2007 · 11 Inlägg

Perfekt tajming! Kommer garanterat att spelas på Midsommarfesten smile Riktigt bra gjort wink

www.spralle.se
It´s nice to be impotant, but it´s more important to be nice
blacken
21 juni 2007 ·

pUs skrev:

blacken skrev:
Intressant, att blanda Afroamerikansk pundardunk med tuggummipop/ schlager. Kan du inte försöka att göra en på "Sweet Home Alabama" också?

Visst. Om du kommer hit och sjunger in refrängen så har vi en deal.

Edit: Men var du fått "afroamerikansk pundardunk" ifrån övergår mitt förstånd.

Kan du inte ens skilja på gammal hederlig, småpatetisk eurodisco a'la Basic Element samt totalt nerrökt, cypress hill-mässig hiphop så ska vi kanske skippa vår lilla collab, trots allt..

cool

Inte bli härsken nu. Jag har ju inte sagt att det är en dålig låt.  Jag tyckte bara att det var en intressant blandning utav olika stilar. Eurodisco är ju en direkt nedstigande "ättling" till vad vi kallade för "tuggummipop". "Afroamerikansk pundardunk" är hiphop. Och tro mig du vill inte att jag skulle komma ner och sjunga. Följande skulle hända. Inte ett glasföremål skulle vara helt på en radie av minst 50 meter, alla dina grannars husdjur inom en radie av 350 meter skulle försvinna med blixtens hastighet, Polisen skulle dyka upp och hävda att dom har fått ett larm om att en okänd terroristgrupp provar ut ett nytt sorts akustiskt vapen.

mikee
21 juni 2007 · 24 Inlägg

Riktigt bra gjort!big_smile

If it got tits or wheels, it will get you in trouble....
MilleN
21 juni 2007 · 9 108 Inlägg

Låten blir skönare för varje gång man hör den, du skulle inte kunna lägga ut texten?

Jag lyssnar på afroamerikansk pundardunk i vanliga fall så den gamla föll mig lite mer i smaken wink Denna kommer dock basa riktigt nice i bilen!

pUs Ûbersturmstekare
21 juni 2007 · 534 Inlägg

blacken skrev:

pUs skrev:

blacken skrev:
Intressant, att blanda Afroamerikansk pundardunk med tuggummipop/ schlager. Kan du inte försöka att göra en på "Sweet Home Alabama" också?

Visst. Om du kommer hit och sjunger in refrängen så har vi en deal.

Edit: Men var du fått "afroamerikansk pundardunk" ifrån övergår mitt förstånd.

Kan du inte ens skilja på gammal hederlig, småpatetisk eurodisco a'la Basic Element samt totalt nerrökt, cypress hill-mässig hiphop så ska vi kanske skippa vår lilla collab, trots allt..

cool

Inte bli härsken nu. Jag har ju inte sagt att det är en dålig låt.  Jag tyckte bara att det var en intressant blandning utav olika stilar. Eurodisco är ju en direkt nedstigande "ättling" till vad vi kallade för "tuggummipop". "Afroamerikansk pundardunk" är hiphop.

Ja, men grejen är ju att det finns precis ingen hiphop öht, eller ens spår av hiphop, i den här låten. Så jag förstår inte riktigt var du fick hiphop ifrån?

Bagarn
21 juni 2007 · 689 Inlägg

Bra låt, grymt jobbat! Vart finner jag 1a versionen att lyssna på? roll

pUs Ûbersturmstekare
21 juni 2007 · 534 Inlägg

MilleN skrev:
Låten blir skönare för varje gång man hör den, du skulle inte kunna lägga ut texten?

Done! (se första inlägget)

pUs Ûbersturmstekare
21 juni 2007 · 534 Inlägg

Bagarn skrev:
Bra låt, grymt jobbat! Vart finner jag 1a versionen att lyssna på? roll

Tråden ligger kvar i off-topic, är väl på första eller andra sidan..

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang