MP3: 2007 edition, Garaget.Org hallelujah - ladda ner! (obs, ej hiphop..)

Flash Modo-fan från början till slut
21 juni 2007 · 330 Inlägg

Haha,grym låt...hamnar i bilen tillsammans med den första

Stolt far till Freddy 18/12-08
Frosted
21 juni 2007 · 1 878 Inlägg

fet låt smile

Volvo V70II 2.5FT FWD "Autotech Steg 2" (2010)
Willy Slide in, Burn out
21 juni 2007 · 91 Inlägg

Najs smile

Vad jag har förstått så finns det fler Garaget.org låtar, vart kan man hitta dom?

Vem fan är Lindgren_?
VAVAVAVAVAVAVAVAVAVAVAVAVA?
chrizz Administratör
21 juni 2007 · 11 783 Inlägg

Willy skrev:
Najs smile

Vad jag har förstått så finns det fler Garaget.org låtar, vart kan man hitta dom?

pUs_-_Garaget_org_(2006).mp3

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
MrInfinity Pulverlackerare/Taxichaffuör
21 juni 2007 · 455 Inlägg

Denna låten var grym, refrängen är skitbra smile

blacken
22 juni 2007 ·

pUs skrev:

blacken skrev:

pUs skrev:
Visst. Om du kommer hit och sjunger in refrängen så har vi en deal.

Edit: Men var du fått "afroamerikansk pundardunk" ifrån övergår mitt förstånd.

Kan du inte ens skilja på gammal hederlig, småpatetisk eurodisco a'la Basic Element samt totalt nerrökt, cypress hill-mässig hiphop så ska vi kanske skippa vår lilla collab, trots allt..

cool

Inte bli härsken nu. Jag har ju inte sagt att det är en dålig låt.  Jag tyckte bara att det var en intressant blandning utav olika stilar. Eurodisco är ju en direkt nedstigande "ättling" till vad vi kallade för "tuggummipop". "Afroamerikansk pundardunk" är hiphop.

Ja, men grejen är ju att det finns precis ingen hiphop öht, eller ens spår av hiphop, i den här låten. Så jag förstår inte riktigt var du fick hiphop ifrån?

Okey då, jag kanske var lite vag. Hiphop,rave,house,Rap.och dom andra smått obskyra udda lite menlösa musikstilar som poppade upp lite här och där under 80: talet och framåt är att betrakta som Afroamerikansk pundardunk.cool

Senast redigerat av blacken (22 juni 2007)

Hee-Maan
22 juni 2007 · 3 113 Inlägg

för grym big_smile

Semper Fi
Ena Colaberoende
24 juni 2007 · 1 219 Inlägg

Inte illa... Du borde kalla dig GORGI !!! ha ha

pUs Ûbersturmstekare
24 juni 2007 · 534 Inlägg

blacken skrev:

pUs skrev:

blacken skrev:

Inte bli härsken nu. Jag har ju inte sagt att det är en dålig låt.  Jag tyckte bara att det var en intressant blandning utav olika stilar. Eurodisco är ju en direkt nedstigande "ättling" till vad vi kallade för "tuggummipop". "Afroamerikansk pundardunk" är hiphop.

Ja, men grejen är ju att det finns precis ingen hiphop öht, eller ens spår av hiphop, i den här låten. Så jag förstår inte riktigt var du fick hiphop ifrån?

Okey då, jag kanske var lite vag. Hiphop,rave,house,Rap.och dom andra smått obskyra udda lite menlösa musikstilar som poppade upp lite här och där under 80: talet och framåt är att betrakta som Afroamerikansk pundardunk.cool

Varav inga var med i denna låt. Du behöver inte gilla den, men face it, den är varken house, rave, rap eller hiphop..

blacken
25 juni 2007 ·

pUs skrev:

blacken skrev:

pUs skrev:

Ja, men grejen är ju att det finns precis ingen hiphop öht, eller ens spår av hiphop, i den här låten. Så jag förstår inte riktigt var du fick hiphop ifrån?

Okey då, jag kanske var lite vag. Hiphop,rave,house,Rap.och dom andra smått obskyra udda lite menlösa musikstilar som poppade upp lite här och där under 80: talet och framåt är att betrakta som Afroamerikansk pundardunk.cool

Varav inga var med i denna låt. Du behöver inte gilla den, men face it, den är varken house, rave, rap eller hiphop..

".och dom andra smått obskyra udda lite menlösa musikstilar som poppade upp lite här och där under 80: talet och framåt är att betrakta som Afroamerikansk pundardunk."

pUs Ûbersturmstekare
25 juni 2007 · 534 Inlägg

blacken skrev:

pUs skrev:

blacken skrev:

Okey då, jag kanske var lite vag. Hiphop,rave,house,Rap.och dom andra smått obskyra udda lite menlösa musikstilar som poppade upp lite här och där under 80: talet och framåt är att betrakta som Afroamerikansk pundardunk.cool

Varav inga var med i denna låt. Du behöver inte gilla den, men face it, den är varken house, rave, rap eller hiphop..

".och dom andra smått obskyra udda lite menlösa musikstilar som poppade upp lite här och där under 80: talet och framåt är att betrakta som Afroamerikansk pundardunk."

Av dig, men inte av mig. Och inte heller enligt gängse vedertagna & etablerade musiktermer. Läs om, läs rätt.

blacken
25 juni 2007 ·

pUs skrev:

blacken skrev:

pUs skrev:
Varav inga var med i denna låt. Du behöver inte gilla den, men face it, den är varken house, rave, rap eller hiphop..

".och dom andra smått obskyra udda lite menlösa musikstilar som poppade upp lite här och där under 80: talet och framåt är att betrakta som Afroamerikansk pundardunk."

Av dig, men inte av mig. Och inte heller enligt gängse vedertagna & etablerade musiktermer. Läs om, läs rätt.

Av mig och "x" antal andra. Mycket utav dom sk: "vedertagna och etablerade musikstilarna" från 80: talet och framåt är slöseri med elektroner. Dock icke alla det vill jag poängtera.  Musik ska få din själ att vilja flyga, utan hjälp av illegala eller andra tveksamma substanser. Musiken ska ha en själ, ett liv , inte ett  maskinellt massproducerat  livlöst "dunk dunk". 

music rules!cool

ps: jag har aldrig sagt och tyckt att din truddelutt var och är dålig. Tvärtom den är hyfsad!

Senast redigerat av blacken (25 juni 2007)

pUs Ûbersturmstekare
25 juni 2007 · 534 Inlägg

"Musik ska".. right.

EpsiloN Trägnagare
26 juni 2007 · 185 Inlägg

Riktigt häftig big_smile

All show and no go!
-hedman
25 juli 2007 · 576 Inlägg

:cool:Klart 5p ska poppas i bilen, hemmet, vänner & jobbet..cool

/Hedman
Seat Cordoba 1.6 SXE "Spansken" (1999)
Daewoo Kalos "Paddi Flush" (2004)
Cloudsurfer Hårdrockare - Ärkemupp.
1 augusti 2007 · 270 Inlägg

fan va skön, lite ronny & ragge stuk big_smile

Zack de la Rocha @ Rock Am Ring: Anybody else than me that thinks that President Bush should be executed?
What? The land of the free? Whoever told you that is your enemy!
Garfen
1 augusti 2007 · 39 Inlägg

Mycket bra låt wink Ett måste i sommar"värmen"

//Fredrik
TMW-Performance Avstängd
1 augusti 2007 · 914 Inlägg

Skit bra big_smile

Vissa faller för grupptryck, jag faller för laddtryck!
golf88
29 augusti 2007 · 956 Inlägg

störtskön

eldus veldus
Audi A6 (2017)
Foppa__ Praise the lower'ed
30 augusti 2007 · 210 Inlägg

helcool big_smile

.. Foppa ..
Mitt Cadillac Custom bygge:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 1#p3863131
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang