Mässpriser på Garaget-tröjor samt utdelning av överskottslager - först till kvarn!

chrizz Administratör
24 juni 2007 · 11 783 Inlägg

Mässpriser på piké och t-shirts med personligt tryck på ryggen:
Piké: 250kr inkl moms och frakt. (Ord: 299kr ex frakt)
T-shirt: 150kr inkl moms och frakt. (Ord: 199 ex frakt).
Tröjorna finns i svart eller vitt. Bilder

Beställningsformulär kommer att finnas i vårt tält och betalning görs kontant på plats. Leveranstiden är ca 1-2 veckor.

Överskottslager delas ut gratis...
... mot att tröjan bärs på Gatebil under dagen :-)

Det som finns att välja mellan är följande:
XXL: T-shirt, 2 st
XL: T-shirt, 2 st
L: T-shirt, 3 st
L: Huvtröja, 1 st
M: Lady fit, 2 st
M: T-shirt, 2 st
S: T-shirt, 8 st

Samtliga tröjor är svarta och har ett 20cm tryck på bröstet. Inget på ryggen.

...först till kvarn!

Välkomna till Mantorp Park 29 juni - 1 juli, och glöm inte kolla in bilarna som ställer ut med oss! http://www.garaget.org/bestof

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
chrizz Administratör
24 juni 2007 · 11 783 Inlägg

...notera att nån stackare kommer få gå runt med en tjock luvtröja på Gatebil wink

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
JohnnyN Rutinerad medlem
24 juni 2007 · 1 938 Inlägg

Jag vet att du har skrivit "leverans endast inom Sverige," men är det möjligt att ändå tå talat till sig en leverans till Finland på Mantorp? smile

chrizz Administratör
24 juni 2007 · 11 783 Inlägg

JohnnyN skrev:
Jag vet att du har skrivit "leverans endast inom Sverige," men är det möjligt att ändå tå talat till sig en leverans till Finland på Mantorp? smile

Finns ingen möjlighet att ordna fram en tröja till Mantorp nu dock tyvärr. Hinner inte tillverkas så snabbt hmm

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
JohnnyN Rutinerad medlem
24 juni 2007 · 1 938 Inlägg

chrizz skrev:
Finns ingen möjlighet att ordna fram en tröja till Mantorp nu dock tyvärr. Hinner inte tillverkas så snabbt hmm

Nej, jag tänkte inte på leverans till Mantorp, utan om det är möjligt att få talat lös en leverans till Finland? roll

chrizz Administratör
24 juni 2007 · 11 783 Inlägg

JohnnyN skrev:

chrizz skrev:
Finns ingen möjlighet att ordna fram en tröja till Mantorp nu dock tyvärr. Hinner inte tillverkas så snabbt hmm

Nej, jag tänkte inte på leverans till Mantorp, utan om det är möjligt att få talat lös en leverans till Finland? roll

Det kan vi nog ordna, hör av dig efter Mantorp igen bara smile

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
OverBoosted AUTOBAHNRASER
24 juni 2007 · 3 804 Inlägg

Ja förstår ej de där me överskotts lagret. delas dom ut när resten är slutsålt eller? ja kan jätte gärna tänka mig att gå runt med gorg tröja på gatebil lixom vem skulle inte vilja om man fick den ^^


Bmw osv..
JalleJ
24 juni 2007 · 420 Inlägg

Hehe precis, hade lätt kunnat ha den tjocka luvtröjan roll

chrizz Administratör
24 juni 2007 · 11 783 Inlägg

UseDubbelTurbo skrev:
Ja förstår ej de där me överskotts lagret. delas dom ut när resten är slutsålt eller? ja kan jätte gärna tänka mig att gå runt med gorg tröja på gatebil lixom vem skulle inte vilja om man fick den ^^

Nja, alltså, det är bara det att jag har en låda nya tröjor här som inte blivit sålda, så jag tänkte ta och bli av med dem. Har inget med mässpriserna eller annan försäljning att göra.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
OverBoosted AUTOBAHNRASER
24 juni 2007 · 3 804 Inlägg

chrizz skrev:

UseDubbelTurbo skrev:
Ja förstår ej de där me överskotts lagret. delas dom ut när resten är slutsålt eller? ja kan jätte gärna tänka mig att gå runt med gorg tröja på gatebil lixom vem skulle inte vilja om man fick den ^^

Nja, alltså, det är bara det att jag har en låda nya tröjor här som inte blivit sålda, så jag tänkte ta och bli av med dem. Har inget med mässpriserna eller annan försäljning att göra.

Okii jag är frivillig att gå runt med huvtröjan eller m-tshirt iaf smile


Bmw osv..
chrizz Administratör
24 juni 2007 · 11 783 Inlägg

UseDubbelTurbo skrev:

chrizz skrev:

UseDubbelTurbo skrev:
Ja förstår ej de där me överskotts lagret. delas dom ut när resten är slutsålt eller? ja kan jätte gärna tänka mig att gå runt med gorg tröja på gatebil lixom vem skulle inte vilja om man fick den ^^

Nja, alltså, det är bara det att jag har en låda nya tröjor här som inte blivit sålda, så jag tänkte ta och bli av med dem. Har inget med mässpriserna eller annan försäljning att göra.

Okii jag är frivillig att gå runt med huvtröjan eller m-tshirt iaf smile

Du får väl se till och vara först in i tältet och hämta den då. Inga reservationer kan göras i förväg smile

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Kettunen
24 juni 2007 ·

vet att detta har ingen med saken att göra med det var en grymt snygg A4 du skaffat dig Chrizz wink

OverBoosted AUTOBAHNRASER
24 juni 2007 · 3 804 Inlägg

Kettunen skrev:
vet att detta har ingen med saken att göra med det var en grymt snygg A4 du skaffat dig Chrizz wink

Smööör e gott wink


Bmw osv..
Kettunen
24 juni 2007 ·

Nee ush. Gillar inte smör tongue
Har typ bara kavli räkost o sånt på smörgosar smile

OverBoosted AUTOBAHNRASER
24 juni 2007 · 3 804 Inlägg

chrizz skrev:

UseDubbelTurbo skrev:

chrizz skrev:

Nja, alltså, det är bara det att jag har en låda nya tröjor här som inte blivit sålda, så jag tänkte ta och bli av med dem. Har inget med mässpriserna eller annan försäljning att göra.

Okii jag är frivillig att gå runt med huvtröjan eller m-tshirt iaf smile

Du får väl se till och vara först in i tältet och hämta den då. Inga reservationer kan göras i förväg smile

Ska ja lätt va smile se u there wink


Bmw osv..
street Laddtrycks-narkoman. medlem nr: 82
24 juni 2007 · 426 Inlägg

*host-posthunter-host*

/Street
OverBoosted AUTOBAHNRASER
24 juni 2007 · 3 804 Inlägg

street skrev:
*host-posthunter-host*

Förklara dig gärna. är man en posthunter för att man svarar på vad folk skriver? i snitt har gjort typ 1inlägg om dagen.. knappast post hunter. så... schhhhh

EDIT: snarare du som är post hunter som gör de där meningslösa inlägget men men kommentera inte tebaka de här bara så tråden blir förstörd om du har nått att säga funka pm funktion

Puss

Senast redigerat av UseDubbelTurbo (24 juni 2007)


Bmw osv..
chrizz Administratör
24 juni 2007 · 11 783 Inlägg

Förklara det i PM eller nåt och låt den här tråden vara nu med off topic-inlägg smile

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
JohnnyN Rutinerad medlem
25 juni 2007 · 1 938 Inlägg

chrizz skrev:
Det kan vi nog ordna, hör av dig efter Mantorp igen bara smile

Härligt big_smile

Eliza Tro inte allt du hör om mig, sanningen är värre.
25 juni 2007 · 991 Inlägg

men åh bara för att jag jobbar kväll på fredagen och inte kan komma ner försen lördag men jaja tongue haha tongue

Varför följa strömmen när de bränner mer kalorier att simma motströms?
www.mondoblog.se/misscarbon
Dodge Magnum SRT8 "Supercharged.se" (2006)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang