60 000 medlemmar idag!

alain www.bimmerpower.org
4 september 2007 · 3 995 Inlägg

jag är också med BMW (autopwer.se) men är mycket mer ofta  på garaget. mycket trevligare sidor och mycket bättre organiserade. en sak som är lite bättre på autopower är att när man deltar i en diskution, där efter får man ett medelande på internet. mycket pratisk för att återkomma till rätt diskution.
Chrizz! kan du fixa det? eller är det jag som inte har hitta i systemet?
Grattis till 60.230 medlemar som finns just nu, och mycket nöjd att vara en av dom.

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org
BMW X5 4.4i (2006)
BMW 530i (2003)
chrizz Administratör
4 september 2007 · 11 780 Inlägg

alain skrev:
jag är också med BMW (autopwer.se) men är mycket mer ofta  på garaget. mycket trevligare sidor och mycket bättre organiserade. en sak som är lite bättre på autopower är att när man deltar i en diskution, där efter får man ett medelande på internet. mycket pratisk för att återkomma till rätt diskution.
Chrizz! kan du fixa det? eller är det jag som inte har hitta i systemet?
Grattis till 60.230 medlemar som finns just nu, och mycket nöjd att vara en av dom.

Du kan ju prenumerera på trådar, då får du mail när det skrivits något nytt där. Skillnaden är att du inte läggs till i prenumerationen automatiskt här.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
JohnnyN Rutinerad medlem
4 september 2007 · 1 938 Inlägg

Kan inte säga annat än härligt big_smile får hoppas att träffa flera "garaget-bekanta" på nån bilträff i Sverige nästa år då smile

twin_cam Smålänning
4 september 2007 · 7 877 Inlägg

Kom att tänka på det att medlemsantalet har mer än dubblats sen jag blev medlem i maj förra året...

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
GurraG INGET ANNAT!!
4 september 2007 · 1 725 Inlägg

grattis får man säga till chrizz.. du ska ha mycke cred för denna sidan för den är helt underbar.. jag är själv beroende.. så fort jag sitter vid internet så sitter jag här

Jayman
4 september 2007 · 14 Inlägg

Mycket bra jobbat! :-)

Grafisk formgivare - skapar bl.a. logotyper
eix
7 september 2007 · 3 Inlägg

Härligt jobbat!

hardcore! - that's life.
fordelvis Ford Racing
8 september 2007 · 479 Inlägg

Wohoo!!!!big_smile

Ja Just!
lanred
13 september 2007 · 555 Inlägg

chrizz skrev:

alain skrev:
jag är också med BMW (autopwer.se) men är mycket mer ofta  på garaget. mycket trevligare sidor och mycket bättre organiserade. en sak som är lite bättre på autopower är att när man deltar i en diskution, där efter får man ett medelande på internet. mycket pratisk för att återkomma till rätt diskution.
Chrizz! kan du fixa det? eller är det jag som inte har hitta i systemet?
Grattis till 60.230 medlemar som finns just nu, och mycket nöjd att vara en av dom.

Du kan ju prenumerera på trådar, då får du mail när det skrivits något nytt där. Skillnaden är att du inte läggs till i prenumerationen automatiskt här.

Jag tror det hade varit bättre med en sida där man kan ha bevakade trådar. så kan man gå in på den bevakade sidan och kolla snabbt om någon har skrivit något.

__Marcus Whitetrash
13 september 2007 · 589 Inlägg

lanred skrev:

chrizz skrev:

alain skrev:
jag är också med BMW (autopwer.se) men är mycket mer ofta  på garaget. mycket trevligare sidor och mycket bättre organiserade. en sak som är lite bättre på autopower är att när man deltar i en diskution, där efter får man ett medelande på internet. mycket pratisk för att återkomma till rätt diskution.
Chrizz! kan du fixa det? eller är det jag som inte har hitta i systemet?
Grattis till 60.230 medlemar som finns just nu, och mycket nöjd att vara en av dom.

Du kan ju prenumerera på trådar, då får du mail när det skrivits något nytt där. Skillnaden är att du inte läggs till i prenumerationen automatiskt här.

Jag tror det hade varit bättre med en sida där man kan ha bevakade trådar. så kan man gå in på den bevakade sidan och kolla snabbt om någon har skrivit något.

Instämmer, framför gärna förslaget, så slipper jag.

Hon sa: Det är ju bara en bil.
Jag sa: Du är bara en brud.
1 st Lanzar DC-12 köpes.
Hmm.
13 september 2007 ·

chrizz: Congratz

Jonni
13 september 2007 · 1 256 Inlägg

Du är en stor man nu Chrizz!

Vi blev intervjuade igår på Onsdagsträffen i Göteborg av en Tidning som heter CITY (Gratistidning) och nämde just att vi sköter den största delen av kontakten via Garaget.org.

Vem vet, förhoppningsvis läser framtida medlemmar reportaget big_smile

Senast redigerat av Jonni (13 september 2007)

krant
14 september 2007 · 1 Inlägg

heello

is there enyone whos  speeding in  warsaw  poland this sunday 15.09. on 1/4mile coquest???

krant

Mattsvart
15 september 2007 · 195 Inlägg

härligt att de finns så mycket motorintresserat folk smile grattis garaget.org!

Rigge-
29 september 2007 · 15 Inlägg

Härligt, grattis big_smile

HoKkee
29 september 2007 · 845 Inlägg

Göttans

Normandie
1 oktober 2007 · 1 Inlägg

Vem blev nummer 60k ??big_smile

Akka
1 oktober 2007 · 1 174 Inlägg

Gratz!

Finnmerchant Oseriös Aktör
16 oktober 2007 · 592 Inlägg

folk har helt klart för lite att sysselsätta sig med

Performance can be dangerous.........thats why i drive KingCab
Nissan King Cab 4x4 DIESEL "Carnival of Rust" (1992)
Volvo C303 "TGB111A MT" (1977)
extreme94
30 oktober 2007 · 23 Inlägg

vart kan man köpa garaget dekaler?grattis föresten

Kör du förs så väntar jag där framme.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang