Garaget v6.0 - Nyheter!

dj_aggwa El- och Instrumenttekniker
28 oktober 2007 · 2 933 Inlägg

Galad8 skrev:

dj_aggwa skrev:
Kom på en grej ang. det här med röstning å så.
Jag saknar en liten grej, den här "tabellen" som finns över hur många av varje poäng man har röstat, vore lite roligt om de gick å klicka på t.ex. "3:or" så listades alla bilar man röstat "3:or" upp på skärmen..

Men som bara funkar på sin egen sida så inte alla andra kan kolla vad just han/hon har röstat.!

Nån mer än jag som saknar en liknande idé ? smile

Du tänkte om man typ röstat en 3a på nån förr. Sen vill man höja den till högre eller nåt, för nu gillar man bilen bättre. eller är jag helt ute å cyklar? roll tongue

Ja nåt sånt ja. Roligt å sitta framför skärmen å fundera på varför man just gav den bilen det poänget för 2 år sen big_smile

240n Goes Inzane!!?PROJEKTTRÅDEN
Volvo V70n 2,4t + BSR STEG 1 = VÄNSTERTRAFIK
Volvo 744 "T5 RWD" (1992)
Volvo 244 (1985)
wieger
28 oktober 2007 · 511 Inlägg

Haha, detta börjar likna mer å mer lunarstorm me alla dessa funktioner tongue Nae, skojar bara, riktigt roligt med vänner listan, de har varit efterfrågat mycket.

Skål för alkohol, orsaken och lösningen till alla livets problem!
GurraG INGET ANNAT!!
28 oktober 2007 · 1 725 Inlägg

Denna sidan har jag alltid tyckt varit grym, och chrizz gör det verkligen inte sämre.. tyvärr så är jag lite onykter just nu så ska kolla igenom alla nya grejer om några timmar när jag är i bättre tillstånd.. men helt klart gillar jag det jag sett hittils

FluGan Sideways.nu
28 oktober 2007 · 873 Inlägg

ZamiX skrev:
Haha, detta börjar likna mer å mer lunarstorm me alla dessa funktioner tongue Nae, skojar bara, riktigt roligt med vänner listan, de har varit efterfrågat mycket.

är det community så är det.. wink hehe

Senast redigerat av FluGan (28 oktober 2007)

www.sideways.nu - Nytt svensk driftingforum
Besök oss gärna, det kostar inget.
Nissan 200sx "Sideways.nu" (1992)
Galad8
28 oktober 2007 · 1 997 Inlägg

dj_aggwa skrev:

Galad8 skrev:

dj_aggwa skrev:
Kom på en grej ang. det här med röstning å så.
Jag saknar en liten grej, den här "tabellen" som finns över hur många av varje poäng man har röstat, vore lite roligt om de gick å klicka på t.ex. "3:or" så listades alla bilar man röstat "3:or" upp på skärmen..

Men som bara funkar på sin egen sida så inte alla andra kan kolla vad just han/hon har röstat.!

Nån mer än jag som saknar en liknande idé ? smile

Du tänkte om man typ röstat en 3a på nån förr. Sen vill man höja den till högre eller nåt, för nu gillar man bilen bättre. eller är jag helt ute å cyklar? roll tongue

Ja nåt sånt ja. Roligt å sitta framför skärmen å fundera på varför man just gav den bilen det poänget för 2 år sen big_smile

haha jo, de kan ju vara de.
Man kan väl också sitta å fundera varför man gav han/hon en femma också roll eller nåt.
Aja det blir nog bra, om det införs! smile

wieger
28 oktober 2007 · 511 Inlägg

FluGan skrev:

ZamiX skrev:
Haha, detta börjar likna mer å mer lunarstorm me alla dessa funktioner tongue Nae, skojar bara, riktigt roligt med vänner listan, de har varit efterfrågat mycket.

är det community så är det.. wink hehe

Haha ja, vill man ha ett bra forum så kommer man väll helt enkelt inte ifrån de tongue

Skål för alkohol, orsaken och lösningen till alla livets problem!
zaraz Biltokig flicka
28 oktober 2007 · 126 Inlägg

laddade just upp en ny bild... på min bildbeskrivning blev från   frÃ¥n, är det nån liten bugg eller?

Opel Calibra 4x4 Turbo "Zalibra - Revival" (1994)
Zairon Tyskstuk.se
28 oktober 2007 · 630 Inlägg

Snyggt jobbat! smile

chrizz Administratör
28 oktober 2007 · 11 783 Inlägg

zaraz skrev:
laddade just upp en ny bild... på min bildbeskrivning blev från   frÃ¥n, är det nån liten bugg eller?

Japp! Det är det, och jag har fixat det nu. Du måste dock ändra beskrivningen och skriva korrekt igen så ska det också sparas korrekt sen. Tack för tipset!

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
beemern .......
28 oktober 2007 · 2 655 Inlägg

sen en sak som ja skulle vilja ha de är att man när man söker på bilar och så att man inte ska behöva skriva ett visst bilmärke om man inte vill utan om ja väljer jämtland och sen trycker sök så ska alla bilar i jämtland komma upp så man slipper söka på varenda bilmärke för att se va för bilar som går här smile...

WilYawn Golle
28 oktober 2007 · 448 Inlägg

chrizz skrev:

Galad8 skrev:
De där me favoriterna..
Hur är de tänkt att de ska vara?
Förr vare ju efter när man uppdatera sist. tror jag.
Hur är dom ordnade nu. bokstavsordning?

Japp, bokstavsordning just nu. Jag ska ordna så man kan välja sortering själv då jag upptäckte att jag själv saknade den möjligheten också smile

Perfekt, personligen vill jag ha min efter uppdatering som det var tidigare smile

Senast redigerat av WilYawn (28 oktober 2007)

James May: In other news.... I've fitted a fan!
FourRings Quattro User
28 oktober 2007 · 260 Inlägg

Hej,

En liten bugg:

Jag syns som senaste besökaren på min sida.

Mvh oooo

Innehar VAG-COM diagnostik-interface i västerbotten.
Hexon
28 oktober 2007 · 113 Inlägg

Börja lika Lunarstorm ännu mera denna sida..först börja alla Fjortis drar sig hit från den sidan och nu får de en vänner lista här också.

bra jobbat med updates ,och alltid kul med nytt. bara man inet får för mycket av det goda menar jag;)

Mvh Hexon
Volvo 240 V8 "Supercharged" (1985)
grr Avstängd
28 oktober 2007 · 71 Inlägg

chrizz skrev:
Japp, bokstavsordning just nu. Jag ska ordna så man kan välja sortering själv då jag upptäckte att jag själv saknade den möjligheten också smile

Tack, det skulle vara uppskattat.

Personangrepp, generaliseringar, sexuella anspelningar samt andra avvikande betéendedrag undanbedes.
grr Avstängd
28 oktober 2007 · 71 Inlägg

240R skrev:
bra jobbat med updates ,och alltid kul med nytt. bara man inet får för mycket av det goda menar jag;)

Betraktar du dig som en av dem med ditt halvdana språk? Pinsamt...

Personangrepp, generaliseringar, sexuella anspelningar samt andra avvikande betéendedrag undanbedes.
John87 Stolt Volvoägare
28 oktober 2007 · 4 913 Inlägg

En Vänner-funktion gör inte Gorg till Lunar.
Det krävs mycket mer för det.

Bra jobbat!
Just Vänner har jag väntat på smile
*börjar samla ihop alla jag har mer kontakt med*

Pojkar kör turbo. Män kör V8.
loudness
28 oktober 2007 · 4 554 Inlägg

chrizz du gör de bara svårare för oss att slita oss från sidan det är blev toppen toppen!!

bmx
28 oktober 2007 · 7 100 Inlägg

de här vart ju jävligt bra ju,tummen upp chrizz smile

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
Johanna_E46
28 oktober 2007 · 68 Inlägg

Snyggt jobbat.. kommer bli bra det här smile

NIzmO Ollikkala Racing
28 oktober 2007 · 1 724 Inlägg

Märker inte av "förbättringarna" personligen då allt vart mer lr mindre perfekt innan men saknar pricken som markerar vart jag skrivit, när man hänger i en hel drös med forum är det svårt att hålla reda på alla trådar så blev en liten försämring enligt mig tyvär.

- Time Attack -
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang