Garaget v6.0 - Nyheter!

Mäki Långsam Perfektionist
28 oktober 2007 · 4 800 Inlägg

Jag saknar verkligen prickarna så jag ser var jag har skrivit sad Tillbaks med dom eller åtminstone något som ersätter dom är du snäll smile

Audiot som råkat ut för Subarusjukan
tsdi Egenföretagare
28 oktober 2007 · 2 496 Inlägg

Vart är forum prickarna ?

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal
John87 Stolt Volvoägare
28 oktober 2007 · 4 913 Inlägg

tsdi skrev:
Vart är forum prickarna ?

chrizz skrev:
PS #2. Pricken i forumet som visar trådar man skrivit i är tyvärr borta nu. Den äter mer prestanda än vad den tillför i mervärde tyvärr. Får se om jag hittar en ersättande lösning på det så småningom.

Pojkar kör turbo. Män kör V8.
erkki88 Audiförare
29 oktober 2007 · 63 Inlägg

dj_aggwa skrev:
Kom på en grej ang. det här med röstning å så.
Jag saknar en liten grej, den här "tabellen" som finns över hur många av varje poäng man har röstat, vore lite roligt om de gick å klicka på t.ex. "3:or" så listades alla bilar man röstat "3:or" upp på skärmen..

Men som bara funkar på sin egen sida så inte alla andra kan kolla vad just han/hon har röstat.!

Nån mer än jag som saknar en liknande idé ? smile

Tycker det låter som en väldigt intressant och rolig idé, får hoppas den kommer i framtiden!

Fullt Ös Medvetslös!
If It's Too Loud, You're Too Old!
beemern .......
29 oktober 2007 · 2 655 Inlägg

värst va alla dissade min idee då sad. inte äns en kommentar om den sad...

NJ_
29 oktober 2007 · 2 118 Inlägg

som nån nämnde tidigare så skulle de va kul att ha någon sorts sökfunktion som tog fram endast bilarna från tex Piteå.. typ som blockets sökfunktion tongue Piteå, Angränsande län, Hela sverige ;P ngn som förstår vad jag menar ?

D.i.l.l.i.g.a.f
beemern .......
29 oktober 2007 · 2 655 Inlägg

NJ_ skrev:
som nån nämnde tidigare så skulle de va kul att ha någon sorts sökfunktion som tog fram endast bilarna från tex Piteå.. typ som blockets sökfunktion tongue Piteå, Angränsande län, Hela sverige ;P ngn som förstår vad jag menar ?

exakt, blir ju som ja skrev förut men alla dissade.


skrev då

* sen en sak som ja skulle vilja ha de är att man när man söker på bilar och så att man inte ska behöva skriva ett visst bilmärke om man inte vill utan om ja väljer jämtland och sen trycker sök så ska alla bilar i jämtland komma upp så man slipper söka på varenda bilmärke för att se va för bilar som går här *

Senast redigerat av beemern (29 oktober 2007)

NJ_
29 oktober 2007 · 2 118 Inlägg

tycker jag lät vettigt wink hehe

D.i.l.l.i.g.a.f
Lindström Envis optimist
29 oktober 2007 · 454 Inlägg

beemern skrev:

NJ_ skrev:
som nån nämnde tidigare så skulle de va kul att ha någon sorts sökfunktion som tog fram endast bilarna från tex Piteå.. typ som blockets sökfunktion tongue Piteå, Angränsande län, Hela sverige ;P ngn som förstår vad jag menar ?

exakt, blir ju som ja skrev förut men alla dissade.


skrev då

* sen en sak som ja skulle vilja ha de är att man när man söker på bilar och så att man inte ska behöva skriva ett visst bilmärke om man inte vill utan om ja väljer jämtland och sen trycker sök så ska alla bilar i jämtland komma upp så man slipper söka på varenda bilmärke för att se va för bilar som går här *

Om du går till "sök bilar" å sen skriver stadens namn och klickar för "alla fält" så får du alla bilar där ägaren angivet den staden, utan att söka på ett specifikt bilmärke.

NJ_
29 oktober 2007 · 2 118 Inlägg

Har man sett ;P thx mannen! ^^

D.i.l.l.i.g.a.f
MilleN
29 oktober 2007 · 9 108 Inlägg

Chrizz: Den lilla Garaget-ikonen i "fliken" syns inte för mig sad Jag kör Explorer 7

grr Avstängd
29 oktober 2007 · 71 Inlägg

240R skrev:

grr skrev:

240R skrev:
bra jobbat med updates ,och alltid kul med nytt. bara man inet får för mycket av det goda menar jag;)

Betraktar du dig som en av dem med ditt halvdana språk? Pinsamt...

att du inet verka veta vad IRONI är ännu mer pinsamt.

Förstår fortfarande inte betydelsen av det där ordet "inet" du gärna använder. Förklara gärna, det är alltid intressant att lära sig något nytt.

Personangrepp, generaliseringar, sexuella anspelningar samt andra avvikande betéendedrag undanbedes.
John87 Stolt Volvoägare
29 oktober 2007 · 4 913 Inlägg

grr skrev:

240R skrev:

grr skrev:

Betraktar du dig som en av dem med ditt halvdana språk? Pinsamt...

att du inet verka veta vad IRONI är ännu mer pinsamt.

Förstår fortfarande inte betydelsen av det där ordet "inet" du gärna använder. Förklara gärna, det är alltid intressant att lära sig något nytt.

Men snälla.
Vad har det med saken att göra?

Pojkar kör turbo. Män kör V8.
Mäki Långsam Perfektionist
29 oktober 2007 · 4 800 Inlägg

John87 skrev:

grr skrev:

240R skrev:

att du inet verka veta vad IRONI är ännu mer pinsamt.

Förstår fortfarande inte betydelsen av det där ordet "inet" du gärna använder. Förklara gärna, det är alltid intressant att lära sig något nytt.

Men snälla.
Vad har det med saken att göra?

Ja, det är väl bara att svara på frågan?
Jag gissar på att inet är en felstavning av inte helt enkelt.

Audiot som råkat ut för Subarusjukan
Saab_girl C70 byggande djurvårdare
29 oktober 2007 · 545 Inlägg

flash_turbo skrev:

beemern skrev:
alltså kan alla sluta lipa över allt detta jävla lunar, passar de inte så stick härifrån då. ja tycker de va riktigt bra...

Jag håller helt och hållet med!!! Riktigt bra jobbat Chrizz!!!!

som sagt alla får ha sin åsikt!!

Två ord räcker, SAAB knäcker
beemern .......
29 oktober 2007 · 2 655 Inlägg

Lindström skrev:

beemern skrev:

NJ_ skrev:
som nån nämnde tidigare så skulle de va kul att ha någon sorts sökfunktion som tog fram endast bilarna från tex Piteå.. typ som blockets sökfunktion tongue Piteå, Angränsande län, Hela sverige ;P ngn som förstår vad jag menar ?

exakt, blir ju som ja skrev förut men alla dissade.




skrev då

* sen en sak som ja skulle vilja ha de är att man när man söker på bilar och så att man inte ska behöva skriva ett visst bilmärke om man inte vill utan om ja väljer jämtland och sen trycker sök så ska alla bilar i jämtland komma upp så man slipper söka på varenda bilmärke för att se va för bilar som går här *

Om du går till "sök bilar" å sen skriver stadens namn och klickar för "alla fält" så får du alla bilar där ägaren angivet den staden, utan att söka på ett specifikt bilmärke.

jahaaaaaaa de e så man gör tongue...

Saab_girl skrev:

flash_turbo skrev:

beemern skrev:
alltså kan alla sluta lipa över allt detta jävla lunar, passar de inte så stick härifrån då. ja tycker de va riktigt bra...

Jag håller helt och hållet med!!! Riktigt bra jobbat Chrizz!!!!

som sagt alla får ha sin åsikt!!

ja helt klart, menade inte just bara mot dej, utan mot alla andra som skrivit de också, de är väl bara trevligt att kunna ha vännerna sina snabbåtkommlig smile...

Hee-Maan
30 oktober 2007 · 3 113 Inlägg

Lunarstorm är till för fjortisarna!
Garaget är till för bilnördarna!

Gud vad jag älskar doften av Garaget på morgonen vid datan cool

Semper Fi
beemern .......
30 oktober 2007 · 2 655 Inlägg

cebT skrev:
Gud vad jag älskar doften av Garaget på morgonen vid datan cool

de är en sak som ja håller me om jääääääävligt mycke big_smile...

grr Avstängd
30 oktober 2007 · 71 Inlägg

Sitter och småskrattar för mig själv när medelålders män här uttycker sin oro över att denna virtuella mötesplats i större grad än tidigare liknar Lunarstorm (som i huvudsak beflockas av tolvåriga tjejer med rosa kläder och blont hår och kanhända inte alltför mycket innanför pannbenet), enligt ett par ovan angivna punkter. Det för mig pinsamt uppenbara och motsägelsefulla i det hela tycks ingen ha tagit i beaktning, men det enda som Lunarstorm har gemensamt med denna sida är att dess användare nyttjar ett lika förfärligt skriftspråk. Grova grammatikfel, felaktiga meningsbyggnader och obegripliga stavfel i en salig blandning...

Förlåt mig, Chrizz, för all off-topic. Men jag kände bara att jag var tvungen...

Personangrepp, generaliseringar, sexuella anspelningar samt andra avvikande betéendedrag undanbedes.
beemern .......
30 oktober 2007 · 2 655 Inlägg

grr skrev:
Sitter och småskrattar för mig själv när medelålders män här uttycker sin oro över att denna virtuella mötesplats i större grad än tidigare liknar Lunarstorm (som i huvudsak beflockas av tolvåriga tjejer med rosa kläder och blont hår och kanhända inte alltför mycket innanför pannbenet), enligt ett par ovan angivna punkter. Det för mig pinsamt uppenbara och motsägelsefulla i det hela tycks ingen ha tagit i beaktning, men det enda som Lunarstorm har gemensamt med denna sida är att dess användare nyttjar ett lika förfärligt skriftspråk. Grova grammatikfel, felaktiga meningsbyggnader och obegripliga stavfel i en salig blandning...

Förlåt mig, Chrizz, för all off-topic. Men jag kände bara att jag var tvungen...

för en gångs skull så sa du nått vettigt lol. men sista biten kan ja inte hålla me om då de finns personer som har en "sjukdom" som gör att dom har svårt för att stava, precis som att en man me ett ben inte kan gå normalt, klankar du ner på dom också då eller?...

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang