Garaget är en av Sveriges bästa sajter! Nominerad av Internetworld till Topp 100! (Uppdaterad 2007-12-04)

Pikey
20 november 2007 · 2 283 Inlägg

Grattis Chrizz!

R.I.P. Michael Jackson!
Kelan Kelan.pixbox.se
20 november 2007 · 239 Inlägg

röstade till garaget.org´s fördel.. Grattis Chrizz & co smile

//Silverpilen\\
p1ngwin https://www.instagram.com/swedetailer/
20 november 2007 · 172 Inlägg

Grattis! röstat och klart! wink

Följ gärna mitt instagram konto
https://www.instagram.com/swedetailer
bmx
20 november 2007 · 7 100 Inlägg

grattis!och röstat har jag gjort,på lunar,HAHAHA näe för fan,på garaget såklart,GARAGET RULES big_smile

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
camaro67 Meister
20 november 2007 · 6 763 Inlägg

decib3L skrev:

Sushikocken skrev:
vafan är playahead för skit har jag aldrig hörttalas som.. O,o

hahaha.. Bästa inlägget idag big_smile


Personligen tycker jag det är rätt coolt att vi är förbi Lunarstorm, eller ja.. Bredvid tongue

Det verkar som om ni är oseriösa.. Jag har ingen anning roll

Själv tyckte jag kampen mellan gorg(2%) och spraydate(1%) var så jävla spännande så jag va tvungen att ge spraydate en röst...

Nissan 200sx S14a "LS2" (1999)
Chevrolet Camaro "LS2-T56" (1967)
mazdalover
20 november 2007 · 542 Inlägg

tycker det är dålig reaktion på detta...... KLIKKA mer och mer och mer........... vi kan bara inte låta lunarstorm komma före oss. det skulle vara en total katastrof...

Sushikocken Sleeper
20 november 2007 · 3 084 Inlägg

camaro67 skrev:

decib3L skrev:

Sushikocken skrev:
vafan är playahead för skit har jag aldrig hörttalas om.. O,o

hahaha.. Bästa inlägget idag big_smile


Personligen tycker jag det är rätt coolt att vi är förbi Lunarstorm, eller ja.. Bredvid tongue

Det verkar som om ni är oseriösa.. Jag har ingen anning roll

Själv tyckte jag kampen mellan gorg(2%) och spraydate(1%) var så jävla spännande så jag va tvungen att ge spraydate en röst...

Nej jag var faktiskt seriös, har fan ingen aning... eller jo nu, tror det verkar vara lunarstorm 2

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
Aerodynamik ...
20 november 2007 · 7 120 Inlägg

Sushikocken skrev:

camaro67 skrev:

decib3L skrev:

hahaha.. Bästa inlägget idag big_smile


Personligen tycker jag det är rätt coolt att vi är förbi Lunarstorm, eller ja.. Bredvid tongue

Det verkar som om ni är oseriösa.. Jag har ingen anning roll

Själv tyckte jag kampen mellan gorg(2%) och spraydate(1%) var så jävla spännande så jag va tvungen att ge spraydate en röst...

Nej jag var faktiskt seriös, har fan ingen aning... eller jo nu, tror det verkar vara lunarstorm 2

Lunarstorm blev töntigt, men alla fjortisar ville vara någonstans. Så nu är de på playahead. roll

golf88
20 november 2007 · 956 Inlägg

lunarstorm lär vi ta iaf...skulle vara en seger bara det..

eldus veldus
Audi A6 (2017)
OverBoosted AUTOBAHNRASER
20 november 2007 · 3 804 Inlägg

hur många besökare per dag brukar garaget ha? vi har ju haft nästan 50k besökare redan.. de la rätt bra?


Bmw osv..
loudness
20 november 2007 · 4 554 Inlägg

Rösta på nu alla som inte röstat! totalt är de 46 000 som röstat, och om alla som loggar in här lägger en röst så lär vi fetknäcka dom andra;)

Senast redigerat av loudness (20 november 2007)

John87 Stolt Volvoägare
20 november 2007 · 4 913 Inlägg

loudness skrev:
rösta på nu alla som inte röstat totalt är de 46 000 som röstat om alla som loggar in här lägger en röst så lär vi fetknäcka dom andra;)

En moderator som varken kan använda punkter eller riktiga meningsbyggnader.
Det är spännande att läsa dina inlägg smile

Jag har iaf röstat på Gorg nu. Tyvärr låg dom jättesist i princip, men kanske blir bättre.

Pojkar kör turbo. Män kör V8.
loudness
20 november 2007 · 4 554 Inlägg

John87 skrev:

loudness skrev:
rösta på nu alla som inte röstat totalt är de 46 000 som röstat om alla som loggar in här lägger en röst så lär vi fetknäcka dom andra;)

En moderator som varken kan använda punkter eller riktiga meningsbyggnader.
Det är spännande att läsa dina inlägg smile

Jag har iaf röstat på Gorg nu. Tyvärr låg dom jättesist i princip, men kanske blir bättre.

sorry men har jobbat 13timmar till nu och skrev lite snabbt.. ska skärpa mig

VictorD Med Jetplan i generna
20 november 2007 · 413 Inlägg

Rösten är ju självklar! Grattis än en gång Chrizz!

"There is no such thing as global warming. Chuck Norris was cold, so he turned the sun up."
__Marcus Whitetrash
20 november 2007 · 589 Inlägg

Med tanke på att Garaget i nuläget (~960 röster) ligger med ungefär dubbelt så mångna röster som Lunarstorm (~480 röster) borde det inte vara några problem att klara av dom..dock en bra bit ifrån totala antalet röster som i skrivande stund är, 47 951. Mycket kan dock hända.

Hon sa: Det är ju bara en bil.
Jag sa: Du är bara en brud.
1 st Lanzar DC-12 köpes.
chrizz Administratör
20 november 2007 · 11 780 Inlägg

Alltså, jag säger det igen; omröstningen är inget som har med prisutdelningen att göra. Det är bara en nätomröstning smile

Klart att playahead har massor av röster, de har ju tydligen bombat i gästböckerna om att folk ska rösta smile

Kolla man dem andra kategorierna så är det totalt kanske 1000 röster allt som allt, och community-kategorin har snart 50 000. Nått är ju galet smile

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Ena Colaberoende
20 november 2007 · 1 219 Inlägg

Jag röstade naturligtvis på Garaget.org för det är här jag håller till.

Vi har ju redan vunnit... Allt är ju gratis här. På många andra sidor vill dom ju ha betalt för små finesser.

//Ena

NIzmO Ollikkala Racing
20 november 2007 · 1 724 Inlägg

Aldrig heller hört talas om playahead men trodde det var nån webradio först roll .

Kul iaf att gorg är med i listan men jag är inte förvånad för sidan är ju helt suverän, speciellt om man jämför med andra liknande sidor cool .

- Time Attack -
Nissan Cherry turbo "Pulsar Turbo ET" (1986)
Nissan 200sx rs13 "Time attack edition" (1989)
Erick
20 november 2007 · 4 767 Inlägg

Rösten lagd smile

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård
speedshop
20 november 2007 · 246 Inlägg

Det är bara o gratulera...Visst är garget Biggt  Det är ju en livsstil fattar tydligen inte alla..Hadet gott !!TAR V
bstilet

chrizz skrev:
http://www.garaget.org/images/iw_medalj … 0_2007.jpg

Jag vill med stor glädje meddela att Garaget blivit nominerad av Internetworlds redaktion till Topp 100 över Sverige bästa sajter. Tillsammans med 10 andra är Garaget nominerad i kategorin Community.

Artikeln: http://internetworld.idg.se/2.1006/1.131836
Rösta på din favorit här: http://internetworld.idg.se/2.1006/1.131801 (Notera att det är redaktionen som utser vinnarna i Topp 100. Omröstningen är en kul grej bara.)

Den 4 december sker prisutdelningen, då Internetworld korar vinnaren i varje kategori och även utser Sveriges bästa sajt.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang