Garaget är en av Sveriges bästa sajter! Nominerad av Internetworld till Topp 100! (Uppdaterad 2007-12-04)

M1cha
20 november 2007 · 645 Inlägg

Ligger 3a just nu. ;-)

Måste kännas som ett kvitto för crew, grattis.

Toyota Scion xB "Skokartongen" (2004)
Toyota Supra MKIV Euro-spec 6spd "Vänsterstyrd" (1994)
Hee-Maan
21 november 2007 · 3 113 Inlägg

Det är du klart värd Chrizz!

kom igen nu och hjälp Garaget att nå toppen! det är vår tur nu!

Senast redigerat av cebT (21 november 2007)

Semper Fi
Jensi
21 november 2007 · 394 Inlägg

Gratulerar till ett grymt erkännande.

Har följt arbetet med sidan lite extra de senaste två åren. Tycker du har gjort ett fantastiskt jobb. Du är värd allt beröm för vad du har åstadskommit. Och naturligtvis ska många som hänger här också ta åt sig av berömmet. Många här kommer ju med tips på förbättringar, uppmärksammar fel och brister, driver på utvecklingen m.m.

Jag kan väl samtidigt få passa på att tacka för det samarbete som vi har haft, och som jag hoppas fortsätter i framtiden, och önska dig lycka till med att fortsätta utveckla sidan, som definitivt gör skäl för nomineringen.

Nu ska jag gå in och rösta. På Playahead. INTE.

/Jensi

STREET CARS FEST TOUR 2010 | Uppsala | Södertälje | Uddevalla | Borås | Halmstad | Norrköping
Helsingborg | Skänninge | Örkelljunga | Göteborg | Löddeköpinge | Kalmar | Katrineholm | Kristianstad
Anderstorp | Eskilstuna | Linköping | Sundsvall | Gävle | Stockholm | Västerås | Göteborg | Trollhättan
Phaetoon
21 november 2007 · 8 156 Inlägg

Chyssler skrev:
Den listan är ju helt värdelös. Säger ju inget alls om vilka sidor som är bäst. Alla sidor finns ju inte ens med att rösta på. Listan säger ingenting utan är bara ännu en helt fjantig och onödig sida från idg/internetworld. Men men, grattis ändå garaget.org

Det är bara dom 10 sidorna som blivit nominerade som man kan rösta på. Antar att en hel del andra sidor blivit nominerade, så jag är väldigt glad över att Gorg stått sig så bra i konkurrensen!

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
Phaetoon
21 november 2007 · 8 156 Inlägg

Chyssler skrev:

Phaetoon skrev:

Chyssler skrev:
Den listan är ju helt värdelös. Säger ju inget alls om vilka sidor som är bäst. Alla sidor finns ju inte ens med att rösta på. Listan säger ingenting utan är bara ännu en helt fjantig och onödig sida från idg/internetworld. Men men, grattis ändå garaget.org

Det är bara dom 10 sidorna som blivit nominerade som man kan rösta på. Antar att en hel del andra sidor blivit nominerade, så jag är väldigt glad över att Gorg stått sig så bra i konkurrensen!

Och vem/vilka har nominerat dem då? Om det är några på internetworld utifrån vad har dem nominerat sidorna? Eget tycke? I så fall suger ju listan fortfarande lika mycket. En källa på hur dom blivigt nominerade hade ju gjort listan lite mer intressant i alla fall.

Jag antar att det är någon slags jury på internet world som nominerat dom. Men jag har inte mer information på den fronten än vad du har.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
chrizz Administratör
21 november 2007 · 11 780 Inlägg

Chyssler skrev:

Phaetoon skrev:

Chyssler skrev:
Den listan är ju helt värdelös. Säger ju inget alls om vilka sidor som är bäst. Alla sidor finns ju inte ens med att rösta på. Listan säger ingenting utan är bara ännu en helt fjantig och onödig sida från idg/internetworld. Men men, grattis ändå garaget.org

Det är bara dom 10 sidorna som blivit nominerade som man kan rösta på. Antar att en hel del andra sidor blivit nominerade, så jag är väldigt glad över att Gorg stått sig så bra i konkurrensen!

Och vem/vilka har nominerat dem då? Om det är några på internetworld utifrån vad har dem nominerat sidorna? Eget tycke? I så fall suger ju listan fortfarande lika mycket. En källa på hur dom blivigt nominerade hade ju gjort listan lite mer intressant i alla fall.

Under hela sommaren kunde man tipsa dem om intressanta sidor, vilket också kom upp här på Garaget i en tråd.

Det har gjort det här varje år i 10 år nu, så det är inget nytt. Däremot är den här nätomröstningen ny så vitt jag vet, och det har fortfarande inget med slutresultatet att göra, utan det är redaktionen på Internetworld som avgör vilka som vinner.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Teeemu
21 november 2007 · 1 Inlägg

75% Playahead.. haha, no way..

Akka
21 november 2007 · 1 174 Inlägg

MrTobias skrev:
värdelös röstning.. man kan sitta och regga röster genom att bara klicka på sin favourit :X

Det är ju lite orätvist det dära asså, såg att "PA" hade skickat ut ett gästboksinlägg till alla användare att rösta på dem då skulle man få typ black vip om dom van!

vad skulle vi locka med en gratis bil till alla? big_smile

plus att jag tror "PA" har ett lite bättre antal UNIKA besökare per dag faktiskt!

xorox_88 Smack that ass!!
21 november 2007 · 2 953 Inlägg

chrizz du skulle ju ha skickat en gb till alla har ju som nån sida hade gjort

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet
Volvo Amazon "It came from the swamp" (1965)
Volvo 242 DL "fd LowLife" (1982)
MrBe
22 november 2007 · 12 Inlägg

röst lagd.  grattis och tack till alla som födde garaget

För att bli gammal och erfaren måste du först vara ung och galen.
Tega Yrkesförare
22 november 2007 · 1 073 Inlägg

Ja då har jag lagt min röst. Grattis till Gorg för en bra sida.

oPec
23 november 2007 · 62 Inlägg

röstat nu i 10 minuter men tror inte det gör någon skillnad. stänga ner starta upp rösta stänga ner starta upp rösta o.s.v... Garaget.org är bäst iaf.. kom igen folk rösta rösta chrizz ska få nominering.

vwakuten.se
Volkswagen Golf Rallye G60 "golfrallye.com" (1989)
Volkswagen Golf Country "jeepen" (1991)
Volkswagen Karmann Ghia "sportbilen" (1966)
Sushikocken Sleeper
23 november 2007 · 3 084 Inlägg

oPec skrev:
röstat nu i 10 minuter men tror inte det gör någon skillnad. stänga ner starta upp rösta stänga ner starta upp rösta o.s.v... Garaget.org är bäst iaf.. kom igen folk rösta rösta chrizz ska få nominering.

det är ju redan nominerat tongue men det ger inge att rösta mer än en gång ändåså

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
Anna_ GirlsGoFast
23 november 2007 · 172 Inlägg

Riktigt kul! Grattis Chrizz o Co!  Min röst las självklart på g.org! big_smile

http://www.girlsgofast.com
http://200sx.kicks-ass.net/anna_/
GirlsGoFast - klubben för biltokiga tjejer! Nu över 750 medlemmar! =)
biltemaanstalld badboy for life
2 december 2007 · 356 Inlägg

riktigt kul för dig/oss big_smile

leva bör man ändå dör man
Volvo v40 T4 fas2 "the wilde one" (2003)
german
5 december 2007 · 31 Inlägg

Grattis till alla som gör garaget möjligt! Garaget är överlägset bättre än t.ex röriga och krångliga gatbillar.se! Garaget hade varit väl värt en första plats! big_smile

Driving a fast Saab is like coming out of the closit.. People will be surprised, but youre still gay.....
Hee-Maan
6 december 2007 · 3 113 Inlägg

Grattis Chrizz, övriga moderatorer och alla Gorgare!! Gorg kunde lika gärna kommit etta!

Semper Fi
LazyStance SR20 Spirit
11 december 2007 · 335 Inlägg

Great! de förtjänar ni som håller igång denna communityn!

Nissan Silvia "Outsiders PS13" (1993)
iTact
5 januari 2008 · 115 Inlägg

Congrats Chrizz.. big_smile

måste kännas riktigt kul att få en sån fin utmärkelse för allt slit..

Antonnn
20 juli 2008 · 65 Inlägg

Akka@ du har helt rätt är medlem där oxå o då så skickade ngn admin ett gb att man skulle rösta o så om PA vann skulle alla få prova på black vip! Men så fort jag såg att de fanns garaget.org så röstade jag där ! även fast jag visste att PA skulle vinna sad men <3Garaget<3

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang