Release: Garaget v7

Micke754 Diktator
21 januari 2008 · 433 Inlägg

Ser riktigt fint ut. smile

Varför köra sakta när man kan köra fort?
LasseMan underordnad allfixare
21 januari 2008 · 696 Inlägg

blev ju kanon! smile

Jag hatar att förlora, det får någon annan hålla på med!
Phaetoon
21 januari 2008 · 8 156 Inlägg

70000+ medlemmar, besöksrekord igår och så en ny version av Gorg. Kan det bli bättre? big_smile

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
WilYawn Golle
21 januari 2008 · 448 Inlägg

Äntligen en besökslogg på sin bilsida smile
Trodde inte garaget kunde bli mer perfekt men skam på mig.

James May: In other news.... I've fitted a fan!
kevlar_soul
21 januari 2008 ·

Bra Jobbat!!!

Hamilton
21 januari 2008 · 8 864 Inlägg

Fan vad bra, nu slipper man reklamen big_smile
Har nämligen http://www.garaget.org/forum i favoriter

Fotograf på tierpidag.se
twin_cam Smålänning
21 januari 2008 · 7 877 Inlägg

Suveränt smile Känns stramare och mer exklusiv nu smile

Dock håller jag med Lindström att sidan går segt, ja, t.om väldigt segt emellanåt. Nån bugg som ligger i bakgrunden eller? Har inte testat med den bärbara, men det är väll inga systemkrav på denna sidan?
Det är visseligen en stor sida, men du kan ju kolla lite när du får tid/lust smile

Sen ska jag säga en sak som jag skulle vilja ändra på smile När man kollar på en bil så va det innan att man såg småbilder brevid, och det tyckte jag va bättre än som nu att dom ligger under kommentarerna. Känns tomt på högersidan och plottringt i mitten smile Eller är det nått nytt på G på högersidan wink

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
Sanion Dåre
21 januari 2008 · 274 Inlägg

Tänkte bara säga att jag inte får helskärm funktionen att fungera på video sidan..
För övrigt en mycket lyckad uppdate !
Kan dock hålla med om att sidan upplevs en aning segt !

Ät mig
chrizz Administratör
21 januari 2008 · 11 780 Inlägg

twin_cam skrev:
Suveränt smile Känns stramare och mer exklusiv nu smile

Dock håller jag med Lindström att sidan går segt, ja, t.om väldigt segt emellanåt. Nån bugg som ligger i bakgrunden eller? Har inte testat med den bärbara, men det är väll inga systemkrav på denna sidan?
Det är visseligen en stor sida, men du kan ju kolla lite när du får tid/lust smile

Sen ska jag säga en sak som jag skulle vilja ändra på smile När man kollar på en bil så va det innan att man såg småbilder brevid, och det tyckte jag va bättre än som nu att dom ligger under kommentarerna. Känns tomt på högersidan och plottringt i mitten smile Eller är det nått nytt på G på högersidan wink

uh, ska inte ligga under. vad kör du för webbläsare??

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Hexon
21 januari 2008 · 113 Inlägg

Jag upplever också att skrolla på sidan går lite segt men de fixar väl sig senare?? sen så kunde reklam fortfarande ha varit lite mindre..annars så är de kanon med nytt som vanligt.

EDIT: dock så tycker jag att när man håller över en avatar så ska den bli större som innan.

Senast redigerat av 240R (21 januari 2008)

Mvh Hexon
Volvo 240 V8 "Supercharged" (1985)
chrizz Administratör
21 januari 2008 · 11 780 Inlägg

konstigt det där med scrollen, jag upplever det inte så alls, varken i Firefox eller Internet Explorer.

Är det så på några speciella sidor eller är det så precis överallt?

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Lindström Envis optimist
21 januari 2008 · 454 Inlägg

Jag tycker det är på samtlig sidor. Går även väldigt segt att skriva i forumet. Tar bra många sekunder innan texten syns. Har också jag problemet med att småbilderna ligger under kommentarerna.

Kör Internet Explorer v 6.0 på den här datorn.

Mackanol
21 januari 2008 · 2 079 Inlägg

240R skrev:
Jag upplever också att skrolla på sidan går lite segt men de fixar väl sig senare?? sen så kunde reklam fortfarande ha varit lite mindre..annars så är de kanon med nytt som vanligt.

EDIT: dock så tycker jag att när man håller över en avatar så ska den bli större som innan.

jag tycker också att sidan känns segare men bara när man scrollar i forumet:/

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.
twin_cam Smålänning
21 januari 2008 · 7 877 Inlägg

chrizz skrev:

twin_cam skrev:
Suveränt smile Känns stramare och mer exklusiv nu smile

Dock håller jag med Lindström att sidan går segt, ja, t.om väldigt segt emellanåt. Nån bugg som ligger i bakgrunden eller? Har inte testat med den bärbara, men det är väll inga systemkrav på denna sidan?
Det är visseligen en stor sida, men du kan ju kolla lite när du får tid/lust smile

Sen ska jag säga en sak som jag skulle vilja ändra på smile När man kollar på en bil så va det innan att man såg småbilder brevid, och det tyckte jag va bättre än som nu att dom ligger under kommentarerna. Känns tomt på högersidan och plottringt i mitten smile Eller är det nått nytt på G på högersidan wink

uh, ska inte ligga under. vad kör du för webbläsare??

Internet Explorer 6 kör jag, och där ligger dom under. Nyrensad på cookies m.m

Märkte nu också att allt på sidan blivit snabbare big_smile , utom forumet som är mycket segare hmm

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
Hexon
21 januari 2008 · 113 Inlägg

kör själv med IE och upplever det endast i forumet. i både trådar och olika forums delar..testade bara lite random

Mvh Hexon
Volvo 240 V8 "Supercharged" (1985)
S-Larsson
21 januari 2008 · 514 Inlägg

Tycker det ser bra ut och fungerar bra av det lilla jag vart inne. Dock så skulle jag vela haft det blocket med nya foruminlägg lite länge upp i vänsterspalten. Ser hellre att statistikblocket hamnar längre ner.. Jobbigt att behöva skrolla så mycke för att kolla nya inlägg. Man är ju lite lat utav sig tongue

old volkswagens never die they just get lower
Volkswagen Passat 3BG Highline Variant "Das Stance Wagon" (2002)
chrizz Administratör
21 januari 2008 · 11 780 Inlägg

Chyssler skrev:
Det blir ett litet glapp på den svarta bordern när man är inne och kollar någons sida. Där det står t.ex. Chysslers sida.

Beror väll på att contentwin-bg.gif är för kort. Men funkar det inte att göra den 1px bred och få den att loopa?

Tryck F5 ett par gånger så löser det sig.

Mvh

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
S-Larsson
21 januari 2008 · 514 Inlägg

Chyssler skrev:
Det blir ett litet glapp på den svarta bordern när man är inne och kollar någons sida. Där det står t.ex. Chysslers sida.

Beror väll på att contentwin-bg.gif är för kort. Men funkar det inte att göra den 1px bred och få den att loopa?

Fick samma problem och det har redan nämnt om detta tidigare i tråden oxå. Tryck F5 ett par ggr så ska det rätta till sig..


Hehe var ett par sekunder för långsam lol

Senast redigerat av S-Larsson (21 januari 2008)

old volkswagens never die they just get lower
Volkswagen Passat 3BG Highline Variant "Das Stance Wagon" (2002)
twin_cam Smålänning
21 januari 2008 · 7 877 Inlägg

Såhär ser det ut när man kollar på en bild. Småbilderna ligger under kommentarerna.. En bild säger mer än 1000 ord.

http://img85.imageshack.us/img85/8995/namnls1mf9.png

Länk till bild: http://img85.imageshack.us/img85/8995/namnls1mf9.png

Tar ca en halv sekund för bokstäverna att visa sig också från att man tryckt här.
Slår vad om att det bara är nått bagatellfel smile

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
chrizz Administratör
21 januari 2008 · 11 780 Inlägg

twin_cam skrev:
Såhär ser det ut när man kollar på en bild. Småbilderna ligger under kommentarerna.. En bild säger mer än 1000 ord.

http://img85.imageshack.us/img85/8995/namnls1mf9.png

Länk till bild: http://img85.imageshack.us/img85/8995/namnls1mf9.png

Tar ca en halv sekund för bokstäverna att visa sig också från att man tryckt här.
Slår vad om att det bara är nått bagatellfel smile

Har du uppdaterat nyligen? Det där ska vara fixat.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang