Solfilm - TipsTråden

Mattias83
27 oktober 2017 · 44 Inlägg

Köpte ny film från mekonomen idag i hopp om att det ska gå bättre. Några tips på lyckat resultat? Som jag förstått ska man absolut inte snåla med vatten/diskmedel smile Jag vill helst inte skruva ner hela bilen för att tona..då jag kommer åt rutorna hyffsat bra...

Senast redigerat av Mattias83 (27 oktober 2017)

Slash Saabifierad
27 oktober 2017 · 2 026 Inlägg

Mattias83 skrev:
Ska aldrig mer köpa tonings film från biltema. %&#&#¤" skräpet. Allvarligt, Har de tillverkat den filmen för att det är meningen man ska köpa ny från dom? Nu köpte jag all film i onödan då den redan är skrotad, ska det göras de va snyggt! Hur man än vrider o vänder så är det absolut omöjligt att få bort alla väck/bubblor med deras film.

Jag har faktiskt upplevt samma sak. Det är även extremt lätt att filmen skrynklar sig = blir omöjligt att rätta till den.

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!
fkej
27 november 2017 · 11 Inlägg

Ej tillåtet att annonsera tyvärr.

Med vänlig hälsning mod.

AllGood2L
6 augusti 2019 · 1 Inlägg

JoeyJ skrev:

bob_volvo123 skrev:
Tänkte tona rutorna på min e39 touring från bakruta till framrutorna dock vet jag inte vart jag ska köpa färdigskuren film som är bra till ett rimligt pris?
Jag har kikat på solfilmskompaniet men är det något att ha, någon som prövat produkterna?

www.window-tint.co.uk har färdigskuren för £50, då får du framrutorna också, frakten brukar vara £10 till sverige, har dock inte testat deras färdigskurna så jag kan inte säga någonting om kvalitén

Använde du det här företaget? Det finns det här företaget som verkar bra också -
https://milesofmotion.co.uk/window-tints-vinyl

evoline
7 augusti 2019 · 257 Inlägg

Hej,
Nån som vet vart i Stockholm som kan sätta på solfilm till Golf 6 halvkombi 2010?
Vill ha det bak och på bagageluckan.
Ska helst inte kosta flera tusen kr om det går.

Tack på förhand

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang