Har ett gäng i plast.. Gamla plastbilar gjorda i finland. 240, 340, 740. Alla i skala 1/20. En 164 och en Amazon i skala 1/18. Brukar finnas på tradera. Kan bli riktigt dyra om det är skick på dom.
Jag har 4 sådana , en volvo 240 , en saab 9000 och 2 st golfar , ena golfen är kompell och i hyffsat fint skick den andra köpte jag som reservdelsobjekt då den andra saknade ett backljus bak. Du vet inte om det finns någon volvo i metall i skala 1:18 eller möjligtvis 1:43 ?
Har ett gäng i plast.. Gamla plastbilar gjorda i finland. 240, 340, 740. Alla i skala 1/20. En 164 och en Amazon i skala 1/18. Brukar finnas på tradera. Kan bli riktigt dyra om det är skick på dom.
Jag har 4 sådana , en volvo 240 , en saab 9000 och 2 st golfar , ena golfen är kompell och i hyffsat fint skick den andra köpte jag som reservdelsobjekt då den andra saknade ett backljus bak. Du vet inte om det finns någon volvo i metall i skala 1:18 eller möjligtvis 1:43 ?
1/43 finns det ju, men dom brukar bli så satans dyra. http://www.lacomodels.se/har en massa fina bilar i både 1/18 och 1/43. har köpt en Rekord C i 1/43 där. 1/18 har jag hört rykten om att Revell ska komma med en 144. Men när vet jag inte. Samma som har gjort PV'n, P1800 och Amazonen i 1/18. Kan ju bli fin.
Jag har en Amazon från revell , en benvit . Ser fram emot den då den kommer ! Då ska jag springa och köpa mig en ! Hoppar dom kommer med en volvo 240 och en volvo 740 i framtiden
1/43 finns det ju, men dom brukar bli så satans dyra. http://www.lacomodels.se/har en massa fina bilar i både 1/18 och 1/43. har köpt en Rekord C i 1/43 där. 1/18 har jag hört rykten om att Revell ska komma med en 144. Men när vet jag inte. Samma som har gjort PV'n, P1800 och Amazonen i 1/18. Kan ju bli fin.
Jag har en Amazon från revell , en benvit . Ser fram emot den då den kommer ! Då ska jag springa och köpa mig en ! Hoppar dom kommer med en volvo 240 och en volvo 740 i framtiden
Amazonen har jag med. Men det är pärlvit den är. Har en midnattsblå PV också. Den har jag "råkat" customisera lite. Sänkt lite med rödlackade fälgar och bortplockade stötfångare och bakre ljuddämpare.
Samlar själv på 1/18 bilar o bygger mkt modell bilar, riktigt kul!
Du kan ju kolla in min "lilla" samling om du vill , har fler modellbilar med jag har bara lagt upp bilder på en del av dom Finns i mitt galeri under andra fordon
Nu har jag laddat upp lite av mina gamla finska plastisar i mitt galleri. Blev lite dåliga bilder då jag var vilsen nog att fota när det var mörkt. http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … ;cat=53207 Har en Corolla KE70 i nyskick också, men den missade jag. Kommer snenare.
Dom var fina Ska ta någon bild på volvo jag har som saknar en fälg
Jag har letat som en galning efter en modell av Chevrolet Corvair 65-69 4dHT. Nån som kanske kan hjälpa mig? Hittar bara 2d och cabbar.
Har en grön 66a köpt i USA. Där hittar man vad fan som helst i leksaksaffären! Knäppt. Vet inte om det nämnts, eller om folk vet det, men kika på www.modellbilsvagnen.se. Har en hel del.
Du skulle inte kunna tänka dig att sälja? Hör gärna av dig i såna fall.
Du kan ju kolla på tradera.com där kanske du kan hitta en