Mc Tråden ! En början på en ny forumsdel?

Goffen Administratör
20 juli 2008 · 2 974 Inlägg

mja jag har haft mcn ståendes på både fram och bak och så satt jag på hojjen samtidigt och den gick inte sönder då i alla fall. Dock ska jag modda min lite ändå för jag vill kunna sätta den i mina bobiner istället för under svingen....

En kopp av den svarta såsen...
Audi A4 TDI quattro "Smurfen" (2021)
Volkswagen Polo R-Line "Edition 40" (2017)
blacken
20 juli 2008 ·

Bara lite nyfiken, hur många här på mc tråden är medlem i en hojklubb..

Muttley
20 juli 2008 ·

blacken skrev:
Bara lite nyfiken, hur många här på mc tråden är medlem i en hojklubb..

ej medlem i något ännu då jag ska byta hoj snart smile, och antagligen blir det en honda, och då får man väl gå med i någon klubb, iallafall smc så de blir billigare med försäkringen.

finns de några bra honda klubbar annars ?

Goffen Administratör
20 juli 2008 · 2 974 Inlägg

smc, sporthoj och GARAGET!  är jag medlem i smile

En kopp av den svarta såsen...
Audi A4 TDI quattro "Smurfen" (2021)
Volkswagen Polo R-Line "Edition 40" (2017)
Smiley Legitimerad Lamphållare
20 juli 2008 · 369 Inlägg

blacken skrev:
Bara lite nyfiken, hur många här på mc tråden är medlem i en hojklubb..

Räknas den lokala endurobanan/klubben? isåfall e jag det big_smile

" köpa nytt och köpa nytt... här på landet bygger vi om så att de passar! "
blacken
20 juli 2008 ·

Goffen skrev:
smc, sporthoj och GARAGET!  är jag medlem i smile

Vi kanske kan starta en egen klubb, "GB" Gorg Bikers, eller "GHB" Gorg Hell Bikers.. big_smile

Halvdan
20 juli 2008 · 94 Inlägg

Goffen skrev:
smc, sporthoj och GARAGET!  är jag medlem i smile

Me 2!

(Rätt sällan inne på SH numera dock.Börjar bli lite väl mycket moralkä*****ar,fjortisar som inte ens har mc-kort,än mindre nån sporthoj,och "retard"-åkare där....)

Goffen Administratör
20 juli 2008 · 2 974 Inlägg

Jag antar att det går att hyra men troligen inte nån av dom värsta sporthojjarna utan snarare glidar/toruinghojjar.... 

I övrigt hoppas jag intresset ska visa sig så stort att ett motsvarande garaget.org för mc kommar att skapas för oss tvåhjulingar. Exakt samma upplägg som nu men med mc istället för bil....

En kopp av den svarta såsen...
Audi A4 TDI quattro "Smurfen" (2021)
Volkswagen Polo R-Line "Edition 40" (2017)
Muttley
20 juli 2008 ·

Goffen skrev:
Jag antar att det går att hyra men troligen inte nån av dom värsta sporthojjarna utan snarare glidar/toruinghojjar.... 

I övrigt hoppas jag intresset ska visa sig så stort att ett motsvarande garaget.org för mc kommar att skapas för oss tvåhjulingar. Exakt samma upplägg som nu men med mc istället för bil....

eller att ni fixar så man får lägga upp sina motorcyklar i garaget med smile så slipper man lämna garaget.smile
fast dock minimum 125CC så man slipper alla moppar, och såklart registrerade för vägen smile för att de ska bli lite rent bland de ändåsmile
tycker jag var en jättebra ide.

Goffen Administratör
20 juli 2008 · 2 974 Inlägg

Jag menar ju givetvis här PÅ garaget, jag och chrizz har pratat lite löst om det och om intresset är stort kanske det kan bli till nästa år. Vi får se inget är klart...

En kopp av den svarta såsen...
Audi A4 TDI quattro "Smurfen" (2021)
Volkswagen Polo R-Line "Edition 40" (2017)
jtds Supporttekniker
20 juli 2008 · 28 Inlägg

Goffen skrev:
Jag menar ju givetvis här PÅ garaget, jag och chrizz har pratat lite löst om det och om intresset är stort kanske det kan bli till nästa år. Vi får se inget är klart...

Jag vill ha det redan till hösten så vi kan snacka skit när vi inte kan köra.

upp med en POLL

Skoda Octavia RS 2007.
Yamaha R6 2008.
Muttley
20 juli 2008 ·

Goffen skrev:
Jag menar ju givetvis här PÅ garaget, jag och chrizz har pratat lite löst om det och om intresset är stort kanske det kan bli till nästa år. Vi får se inget är klart...

skitbra smile, men försök knuffa fram de till hösten så vi kan lägga upp våra bågar innan vi ställer in de välpolerade i garaget wink

Goffen Administratör
21 juli 2008 · 2 974 Inlägg

tkd_rille skrev:

Goffen skrev:
Jag menar ju givetvis här PÅ garaget, jag och chrizz har pratat lite löst om det och om intresset är stort kanske det kan bli till nästa år. Vi får se inget är klart...

skitbra smile, men försök knuffa fram de till hösten så vi kan lägga upp våra bågar innan vi ställer in de välpolerade i garaget wink

I vardagsrummet menar du! Jag ska se vad jag kan göra !

En kopp av den svarta såsen...
Audi A4 TDI quattro "Smurfen" (2021)
Volkswagen Polo R-Line "Edition 40" (2017)
Mr_EmCom Med.lem
21 juli 2008 · 3 759 Inlägg

Goffen skrev:

tkd_rille skrev:

Goffen skrev:
Jag menar ju givetvis här PÅ garaget, jag och chrizz har pratat lite löst om det och om intresset är stort kanske det kan bli till nästa år. Vi får se inget är klart...

skitbra smile, men försök knuffa fram de till hösten så vi kan lägga upp våra bågar innan vi ställer in de välpolerade i garaget wink

I vardagsrummet menar du! Jag ska se vad jag kan göra !

Eller hur, ett skitigt garage!? nää in i vardagsrummet ffs big_smile
https://www1.garaget.org/gallery/archive/49646/180695_ctn1m9.jpg
Min gamla Husa

Senast redigerat av Mr_EmCom (21 juli 2008)

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!
BMW e24 635csi M-technic "The Great white shark" (1983)
Goffen Administratör
21 juli 2008 · 2 974 Inlägg

aah kärlek !

En kopp av den svarta såsen...
Audi A4 TDI quattro "Smurfen" (2021)
Volkswagen Polo R-Line "Edition 40" (2017)
Muttley
21 juli 2008 ·

Mr_EmCom skrev:

Goffen skrev:

tkd_rille skrev:

skitbra smile, men försök knuffa fram de till hösten så vi kan lägga upp våra bågar innan vi ställer in de välpolerade i garaget wink

I vardagsrummet menar du! Jag ska se vad jag kan göra !

Eller hur, ett skitigt garage!? nää in i vardagsrummet ffs big_smile

smile nu mobbas ni lite med en wink
jag bor på andra våningen och tror inte de är så populärt bland grannarna eller hyresvärden när jag försöker vrida och vända på min båge i trappen haha smile. men som tur har vi bara MC garage så de är rent och fint haha smile

blacken
21 juli 2008 ·

tkd_rille skrev:

Mr_EmCom skrev:

Goffen skrev:

I vardagsrummet menar du! Jag ska se vad jag kan göra !

Eller hur, ett skitigt garage!? nää in i vardagsrummet ffs big_smile

smile nu mobbas ni lite med en wink
jag bor på andra våningen och tror inte de är så populärt bland grannarna eller hyresvärden när jag försöker vrida och vända på min båge i trappen haha smile. men som tur har vi bara MC garage så de är rent och fint haha smile

Det är inte så farligt att ha hojen i lägenheten, jag har haft det och en massa polare också. Det blir betydligt mer gnäll på grannarna när man drar igång den på natten..smile

Muttley
21 juli 2008 ·

blacken skrev:

tkd_rille skrev:

Mr_EmCom skrev:

Eller hur, ett skitigt garage!? nää in i vardagsrummet ffs big_smile

smile nu mobbas ni lite med en wink
jag bor på andra våningen och tror inte de är så populärt bland grannarna eller hyresvärden när jag försöker vrida och vända på min båge i trappen haha smile. men som tur har vi bara MC garage så de är rent och fint haha smile

Det är inte så farligt att ha hojen i lägenheten, jag har haft det och en massa polare också. Det blir betydligt mer gnäll på grannarna när man drar igång den på natten..smile

haha jo om man nu vill sätta igång den på natten smile eller överhuvudtaget om man har sportsystem och hela köret så tror jag att man sjunker på populär skalan smile

men iallafall att få upp 220 kilo båge på 2 våningar och de är trång usväng 2 gånger i trappan smile tror jag låter min fortfarande stå i vårt fina mc garage haha.

Mangeman Mr.RoadRage
21 juli 2008 · 428 Inlägg

Halvdan skrev:

Goffen skrev:
smc, sporthoj och GARAGET!  är jag medlem i smile

Me 2!

(Rätt sällan inne på SH numera dock.Börjar bli lite väl mycket moralkä*****ar,fjortisar som inte ens har mc-kort,än mindre nån sporthoj,och "retard"-åkare där....)

'Jag är oxå med på SH och kan inte mer än hålla med......

Mangeman a.k.a Mr.Roadrage.
PlumCrazy
21 juli 2008 · 881 Inlägg

cutlass skrev:
Har ingen än,men är fast beslutsam om att skaffa kortet samt en sådan här mc till våren/sommaren -09   smile!!

http://www1.garaget.org/gallery/archive/14508/403985_5dgnil.jpg



http://www1.garaget.org/gallery/archive/14508/403986_cmqd4m.jpg

och Ja,självklart ska den stå i min lägenhet under vintern wink

http://www1.garaget.org/gallery/archive/14508/403994_ey11sv.jpg

Blir det mc-kort för mig nångång också, så blir det lungt en Triumph Daytona 675 big_smile Lätt snyggaste hojen nånsin!

Volvo S70 R "019 Black Stone" (1997)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang