Mc Tråden ! En början på en ny forumsdel?

FreddeK
21 juli 2008 ·

Hej boys! själv är jag väl mer för fyra hjul men det kan nog bero på att jag är ganska feg av mig. Men visst tycker jag att det borde finnas en mc-del på garaget...vore ju bra om man reggade sig med sitt regnummer på hojen så kommer inte mopparna in på garaget=) klart det skall finnas en MC_area på garaget!

PlumCrazy
21 juli 2008 · 881 Inlägg

Ska det finnas MC så tycker jag Skoter också är en idé smile

Volvo S70 R "019 Black Stone" (1997)
Mr_EmCom Med.lem
21 juli 2008 · 3 759 Inlägg

tkd_rille skrev:

Mr_EmCom skrev:

Goffen skrev:

I vardagsrummet menar du! Jag ska se vad jag kan göra !

Eller hur, ett skitigt garage!? nää in i vardagsrummet ffs big_smile

smile nu mobbas ni lite med en wink
jag bor på andra våningen och tror inte de är så populärt bland grannarna eller hyresvärden när jag försöker vrida och vända på min båge i trappen haha smile. men som tur har vi bara MC garage så de är rent och fint haha smile

Jag har sett folk som dragit upp hojen till 4de våningen.. Så det var ingen bra ursäkt! wink

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!
BMW e24 635csi M-technic "The Great white shark" (1983)
Mr_EmCom Med.lem
21 juli 2008 · 3 759 Inlägg

Mangeman skrev:

Halvdan skrev:

Goffen skrev:
smc, sporthoj och GARAGET!  är jag medlem i smile

Me 2!

(Rätt sällan inne på SH numera dock.Börjar bli lite väl mycket moralkä*****ar,fjortisar som inte ens har mc-kort,än mindre nån sporthoj,och "retard"-åkare där....)

'Jag är oxå med på SH och kan inte mer än hålla med......

Bror på vart man hänger... tex moddelspecefika delarna och mekforumet är ju fortfarande ganska seriösa och spamfria.

Personligen gillar jag SH forum mycket bättre än det här.. hmm

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!
BMW e24 635csi M-technic "The Great white shark" (1983)
Goffen Administratör
21 juli 2008 · 2 974 Inlägg

Mr_EmCom skrev:

Mangeman skrev:

Halvdan skrev:

Me 2!

(Rätt sällan inne på SH numera dock.Börjar bli lite väl mycket moralkä*****ar,fjortisar som inte ens har mc-kort,än mindre nån sporthoj,och "retard"-åkare där....)

'Jag är oxå med på SH och kan inte mer än hålla med......

Bror på vart man hänger... tex moddelspecefika delarna och mekforumet är ju fortfarande ganska seriösa och spamfria.

Personligen gillar jag SH forum mycket bättre än det här.. hmm

Japp vissa forums avdelningar  är rätt ok på SH men överlag är det grymt rörigt med 80 olika forumstrådar osv Jag är inte ute efter att garaget ska konkurera med SH utan jag vill ha samma fina upplägg med MC som det är med Bilar här idag! Bilder och info på hojjarna som man kan titta på och rösta på osv. Att man sen har en forumsdel till detta är ganska naturligt men vi får se som sagt vad som händer.....

En kopp av den svarta såsen...
Volkswagen Polo R-Line "Edition 40" (2017)
Audi A4 TDI quattro "Smurfen" (2021)
alias_kladde
21 juli 2008 ·

Tjena! Jag är nog för det där med en hoj del faktiskt det skulle vara kul att ha någon mer att snacka med och planera typ någon garaget grand tour mc eller något liknande. Jag har nyligen börjat köra och kör min lilla svarta pärla på hela 250cc

https://www1.garaget.org/gallery/archive/66890/172511_powgkq.jpg

Funderar på något sportster aktigt sen när man kan gå över från mellan klass. Eller typ Honda Shadow eller Marouder typ.

Men jag skulle vara mycket för en mc del på garaget.

blacken
21 juli 2008 ·

alias_kladde skrev:
Tjena! Jag är nog för det där med en hoj del faktiskt det skulle vara kul att ha någon mer att snacka med och planera typ någon garaget grand tour mc eller något liknande. Jag har nyligen börjat köra och kör min lilla svarta pärla på hela 250cc

http://www1.garaget.org/gallery/archive/66890/172511_powgkq.jpg

Funderar på något sportster aktigt sen när man kan gå över från mellan klass. Eller typ Honda Shadow eller Marouder typ.

Men jag skulle vara mycket för en mc del på garaget.

Glutta in Meanstreaken också..

bollen1986
21 juli 2008 · 3 714 Inlägg

svårt att ta mc-kort?

är sugen på tung mc till kanske nästa år eller året därpå
skaffar jag det så kommer det bli en R1 a big_smile

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM
Phaetoon
21 juli 2008 · 8 156 Inlägg

Kanske inte vore helt fel med en MC-del också? Fast kanske vore ännu bättre med en helt egen Garaget.org sida för mc?

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
Muttley
22 juli 2008 ·

Mr_EmCom skrev:

tkd_rille skrev:

Mr_EmCom skrev:

Eller hur, ett skitigt garage!? nää in i vardagsrummet ffs big_smile

smile nu mobbas ni lite med en wink
jag bor på andra våningen och tror inte de är så populärt bland grannarna eller hyresvärden när jag försöker vrida och vända på min båge i trappen haha smile. men som tur har vi bara MC garage så de är rent och fint haha smile

Jag har sett folk som dragit upp hojen till 4de våningen.. Så det var ingen bra ursäkt! wink

äsch smile de är redigt kräsna jävlar ju haha. smile då är man verkligen körsugen om man drar upp de 4 våningar smile.

Muttley
22 juli 2008 ·

bollen1986 skrev:
svårt att ta mc-kort?

är sugen på tung mc till kanske nästa år eller året därpå
skaffar jag det så kommer det bli en R1 a big_smile

nej de är inte så svårt, beror allt på hur bra erfarenhet du har i trafiken, och om du har bra balans på banan smile

Goffen Administratör
22 juli 2008 · 2 974 Inlägg

Phaetoon skrev:
Kanske inte vore helt fel med en MC-del också? Fast kanske vore ännu bättre med en helt egen Garaget.org sida för mc?

Det kommer högst troligen inte bli mc och bilar blandat utan möjligen en flik "motorcyklar" man kan klicka på så skiftar det över till enbart mc alt bilar beroende på var man klickar.

En kopp av den svarta såsen...
Audi A4 TDI quattro "Smurfen" (2021)
Volkswagen Polo R-Line "Edition 40" (2017)
Johnson
22 juli 2008 · 613 Inlägg

Detta var ingen bra tråd ju, gillar den inte alls..
Sitter ju å spanar på blocket efter nån båge nu ju wink

Rover Mini (1991)
Ford Mondeo (2010)
Austin Mini 1000 "Fars bil" (1972)
Sushikocken Sleeper
22 juli 2008 · 3 084 Inlägg

hojjar hör ju också hemma i garaget smile pallar inte med sporthoj man blir ju bara förvirrad och när man hittat en tråd så visar den sig vara 4 år gammal hmm slänger upp min ska bara knäppa ett kort först

Senast redigerat av Sushikocken (22 juli 2008)

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
MilleN
22 juli 2008 · 9 108 Inlägg

Goffen skrev:
Det kommer högst troligen inte bli mc och bilar blandat utan möjligen en flik "motorcyklar" man kan klicka på så skiftar det över till enbart mc alt bilar beroende på var man klickar.

I agree!

Trodde jag startade en MC-tråd för något år sedan men hittar den faan inte, här är min maskin än en gång hur som helst smile

Suzuki GSX-R 750 -97

https://www1.garaget.org/archive/1/736/93179/93179-937866.jpg

Mr_EmCom Med.lem
22 juli 2008 · 3 759 Inlägg

bollen1986 skrev:
svårt att ta mc-kort?

är sugen på tung mc till kanske nästa år eller året därpå
skaffar jag det så kommer det bli en R1 a big_smile

En R1:a är INTE en bra nybörjarhoj, men det visste du säkert redan.

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!
BMW e24 635csi M-technic "The Great white shark" (1983)
Seth
22 juli 2008 · 3 354 Inlägg

skulle vara roligt med en mc avdelning. då jag inte har en bil för tillfället att visa upp. tongue

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra
Skoda Fabia 1.6 TDI "Lätt optimerad" (2014)
Phaetoon
22 juli 2008 · 8 156 Inlägg

Goffen skrev:

Phaetoon skrev:
Kanske inte vore helt fel med en MC-del också? Fast kanske vore ännu bättre med en helt egen Garaget.org sida för mc?

Det kommer högst troligen inte bli mc och bilar blandat utan möjligen en flik "motorcyklar" man kan klicka på så skiftar det över till enbart mc alt bilar beroende på var man klickar.

Det var så jag menade. Dvs en flik för Mc, precis som för Bilar, Videos osv.
Men man kanske till och med skulle ha ett helt eget mc-forum, som inte vore knutet till Gorg-forumet?
För att inte blanda bil och mc-frågor?

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
Team-Adolfsson Gödseldräng
22 juli 2008 · 4 529 Inlägg

en MC avdelning skulle varit jävligt nice big_smile
ska ta kort för mellanklassen så fort jag har råd dock tråkigt att köra 25KW men duger väl wink
nån som vet på ett ungefär vad det kostar att ta sånt mc kort ?

Sushikocken Sleeper
22 juli 2008 · 3 084 Inlägg

Så nu har jag vart och tagit kort.. Min Honda Africa twin 750
https://www1.garaget.org/gallery/archive/41808/408861_c2krjn.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/archive/41808/408863_adtyeu.jpg

ja jag måste byta backspeglar blinkers och handskyddskåpor smile

Senast redigerat av Sushikocken (22 juli 2008)

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang