Ändrade riktlinjer vad gäller "åldersgräns" (18+) och hårdare tag mot "trams".

Edvinoo Hetast Just Nu!
31 juli 2008 · 1 355 Inlägg

UNDERBART ! jag blir så jävla irriterad på fjortisar som jar 101 bild på allt annat än bilar på sidan o bloggar om att killen/tjejen inte tycker om dom... varje sån medlem får mitt nackhår att resa sig ( o ja rakar skallen så ni kan tänka er hur irriterad ja blir då )

Avatar bilder på ett par tuttar som polerar en Ferrari o sen så äger inte ens den personen en egen bil.
världens bästa community men måste bara påpeka att moderatorerna är liiiite för snälla.

Inspiration comes standard
-Kotten- www.drcljusdal.se
31 juli 2008 · 679 Inlägg

Potkin skrev:
jo men säg att man är under 18 å ändå visar sig vara lite aktiv och tex som du har en egen bil och så skall det ju vara ok enligt mig..

men gud va trött man är på 14:isar som inte har nån bil eller liknande och lägger upp 300bilder på sig själva i olika poser i spegeln bara för att alla kåta grabbar skall kommentera bilderna och ragga på dom..
nu säger jag inte att alla är såna, finns säkert bilintresserade 14isar åxå.. men ni förstår nog vad jag menar

kan bara hålla med. tillåter man detta så kommer det bli som snyggast, bilddagboken.lunar mm

hellre parkinsson's och spilla ut halva groggen, än alzheimers och glömma vart man ställde den!
_tedde88_ LaddtrycksMissbrukare
31 juli 2008 · 355 Inlägg

då får jag först och främst be om ursäkt för min film "740 börn" som tydligen gick någon på nerverna. var inte meningen att reta upp någon med den. kanske blir folk sura när dem märker att en gammal ful volvo går bättre än deras tvåhundratusen kronors bil. men jag plockar bort den och väntar till året är över och slänger ihop en film som är över 8 sekunder lång då så kanske det blir mindre klagomål för sånt vill man nte ha här smile

Den Som Syns Är Aldrig Snabbast
Ramrod
31 juli 2008 · 674 Inlägg

TP_ skrev:
Önskemål vore ju att filmerna läggs i kö tills ett antal utvalda (söka på forumet efter vettigt folk) får godkänna dem.

Bara det inte blir så att det bildas en "Stil Polisa al'a Garaget"   Som ska TYCKA vad som är bra film, forum eller komentar eller liknande.   Det leder bara till ett krångligt & idiotiskt reglerat sätt att styra ALLT innehåll garaget.    Det känns bra som det är nu med den här inställningen att det inte ska vara HELT perfekt, utan att det är en bred användargrupp som använder garaget. INTE bara de som nästan dör (får jag intrycket av) om det dyker upp en börnande 740 på 8 sec film, eller fråga i forumet om vad eran mormors hemliga recept är.  & Tycker att det är SÅÅÅ himla onödigt material att ta här.   

Snälla jag ber er som bestämmer..  Spåra inte ur med regelverket... =/

With great freedom comes great responsebility
Volvo 850 "MR500" (2011)
Volvo XC70 2,4T "Cop Car" (2000)
Mankan1978 Son Of Murphy
31 juli 2008 · 782 Inlägg

Härligt! big_smile

Hi! I´m Murphy, Son of Murphy!
chrizz Administratör
31 juli 2008 · 11 780 Inlägg

Ramrod skrev:

TP_ skrev:
Önskemål vore ju att filmerna läggs i kö tills ett antal utvalda (söka på forumet efter vettigt folk) får godkänna dem.

Bara det inte blir så att det bildas en "Stil Polisa al'a Garaget"   Som ska TYCKA vad som är bra film, forum eller komentar eller liknande.   Det leder bara till ett krångligt & idiotiskt reglerat sätt att styra ALLT innehåll garaget.    Det känns bra som det är nu med den här inställningen att det inte ska vara HELT perfekt, utan att det är en bred användargrupp som använder garaget. INTE bara de som nästan dör (får jag intrycket av) om det dyker upp en börnande 740 på 8 sec film, eller fråga i forumet om vad eran mormors hemliga recept är.  & Tycker att det är SÅÅÅ himla onödigt material att ta här.   

Snälla jag ber er som bestämmer..  Spåra inte ur med regelverket... =/

Det kommer inte att spåra ur, take my word for it smile

Man kan inte tillfredställa alla, så är det är bara... däremot kan man på olika sätt "premiera" vissa typer av videoklipp, bilar eller beteende för att styra det hela i vad vi tycker är rätt riktning...

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Lindgren_
31 juli 2008 · 2 644 Inlägg

Tur att man fyller 18 på lördag då smile

Fast jag har vell inte skött mig så dåligt hoppas jag smile

Har ju bara vart meddlem sen 2005 smile haha snart 3 år på garaget.org!

Senast redigerat av Lindgren_ (31 juli 2008)

Johan Lindgren
DDESIGN
31 juli 2008 · 563 Inlägg

Jag tycker allt detta jävla trams bara låter larvigt. Självklart är det inget kul o titta på en film som är med kass mobilkvalitet eller en trött volvo som försöker burna, men hallå ska vi börja kolla igenom alla filmer tex så försvinner ju hälften iaf. För hälften är ju bara skit, tex Första uppstarten med sin motor, 10 sekunder lång startar o sen stänger av. skitkul!  Och så till det här epa-snacket. Ja, majoriteten av epor ser ut som skit ochkör på ett väldigt vårdslöst sätt. Inte alls kul när man håller på och smälla eller bli påkörd på tex. mässan i Örebro. Men att Garaget.org skulle gå så långt att sortera vilka bilar som är fula och dåliga trodde jag inte. Försök istället att få tex 16+ åringarna att utveckla bilhobbyn från deras håll tex epa. Det är ju där första chansen börjar hos många. (Inte mig dock =P ) Men fattar ni, självklart ska det finnas mycket regler om vilka som får göra vad men gå inte för långt bara, UTVECKLA istället!
Garaget är ju trots allt den bästa bil/forumet jag någonsin varit med i.
Få dessa minderåriga som det tydligen bara är fel på att bygga/ta hand om/ köra vettigare och sådant. När jag inte hade fyllt arton så höll jag redan på med bilar tack vare skolan occh jag känner många som är under arton som kan visa er att unga kan oxå. Detta är bara lite lätta åsikter från en som är trött på att hälften av alla trådar går över till epa-disskutionen.

MVh Fredrik

DDESIGN - Din motorsportbutik på nätet
Nissan 200sx S13 "DDESIGN LS13" (1989)
Streammen Kalaskillen
31 juli 2008 · 246 Inlägg

Låter kanon chrizz! äntligen som alla andra säger!

Alla klagar på att man inte ska strypa för mycket med alla olika regler, men regler måste alltid finnas för att allt ska fungera! kom ihåg att även chrizz är mänsklig och kan göra "misstag!"

Varför ska man alltid behöva hålla 5-56burken rakt för att något ska komma!!? CRC uppfinn något bättre!
gamlingen
31 juli 2008 · 5 198 Inlägg

-Kotten- skrev:

gamlingen skrev:
Lika så alla drömbilar som finns ute..

Vadå har inte alla en Enzo och 3st Rs6or på gården ? ;D

Åjo..

Wanegardh Asgammal medlem.
31 juli 2008 · 2 246 Inlägg

men hur fungerar egentligen en avstängning?..är det ip-adressen som som blir avstängd?

chrizz Administratör
31 juli 2008 · 11 780 Inlägg

maximus skrev:
men hur fungerar egentligen en avstängning?..är det ip-adressen som som blir avstängd?

Finns fler sätt att göra det på. Antingen kan man inte använda sin användare eller så blir man portad helt och hållet och kommer inte åt sidan alls.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
gamlingen
31 juli 2008 · 5 198 Inlägg

Kruxet med portat IP är ju om man har dynamsikt IP som ändras vid omstart av datorn eller så..då LÅNAR man bara IP,t och nån annan får det och blir portad.

GrebyAxel
31 juli 2008 · 524 Inlägg

Video med dålig kvalité stör mej inte. De jag tycker är klart jobbigast av allt är "favorit frukt" och "vilken var din första wunderbaum"-trådar. Där har du meningslösa trådar....

liddan Oldschool
31 juli 2008 · 299 Inlägg

Det låter verkligen bra! Men en idé vore ju att när man registrerar sig får man skriva in sitt personnummer så alla under 18 inte kan vara här.

n0sferatu
31 juli 2008 · 194 Inlägg

GrebyAxel skrev:
Video med dålig kvalité stör mej inte. De jag tycker är klart jobbigast av allt är "favorit frukt" och "vilken var din första wunderbaum"-trådar. Där har du meningslösa trådar....

Kan inte annat  hålla med, totalt meningslöst.. Och vem bryr sig liksom? smile

Lardi SQ
31 juli 2008 · 1 343 Inlägg

tummen upp..!

Ljudnörd!
Skyracer Skyracer
31 juli 2008 · 917 Inlägg

Låter som en bra idé. Även om det finns en del väldigt intresserade ungdomar så kan de ju fortfarande läsa och se på de bilar som vi äldre visar upp, fram tills dess att de själva får åldern till att bidra med sina egna alster.

Mvh
Håkan

http://www.untz.tv
www.skyline.se // www.skyracer.se // www.djskyracer.se
Mekonomen Värmdö
Sponsorer 2012: Superior Imports | RaidoPower | J-Spec | PBZ | TWS | Mekonomen | Samglas Värmdö
Toyota AE86 Sprinter Trueno "GT Apex - Panda - Initial D" (1986)
Toyota GR86 (2022)
kwansa Hmm, vet inte?
31 juli 2008 · 1 775 Inlägg

Jag tror att dem ska göra om Garaget till en p*rrsida wink Wieee!

Det är bra att alla småttingar med moppar och sk*t försvinner!!! smile

Steelgray Saab 9-3 Aero -01 (fix och trix bil)
Gasa med hjärnan istället för högerfoten.
__pepita__ Cnc-operatör
31 juli 2008 · 608 Inlägg

Bra beslut!

Sofia | Cadillac Series 62 Six Window Sedan
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang