Ändrade riktlinjer vad gäller "åldersgräns" (18+) och hårdare tag mot "trams".

evilaudio
1 augusti 2008 · 16 195 Inlägg

Rydell skrev:

PG skrev:

Mackanol skrev:

men hur ska man kontrollera det?

plocka även bort alla jeppar som skriver bilen på sin mormor/faster så blir man av med dom också wink
dom äger inte bilen dom lånar den bara,en jäkla skillnad.

Då ska vi enligt dig plocka bort alla som har någon form av lån på sina bilar oxå?????
Då är det ju banken som äger dom...... låna eller äga, en jäkla skillnad.

inte mig emot eftersom ja ÄGER mina bilar...tongue

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
Morrgan
1 augusti 2008 · 94 Inlägg

Jag vet inte vad det är för problem med denna tråd? Det framgår klart och tydligt redan på första inlägget, "INGEN ÅLDERSGRÄNS; HANDLAR OM HUR MAN SKÖTER SIG!!!!"
Många 16 17 åringar e säkert mycket duktigare på bilar o motorer än vad jag är, klart dom ska få vara med här.

Ändå skriver 30 pers o undrar om dom ska bli utkastade. Det blir ni INTE, så länge ni (o alla andra för den delen) sköter sig. Sen det med att personen ska stå på bilen osv. bara löjligt. Min första bil stod på min farsa, försäkringen sjönk med nästan tusen spänn i månaden.. Ska jag betala det för att få vara med på en sida? nej..

Jag tycker det är mycket värre med "trailertrash" brudar som lägger upp 50 bilder på sig själva, tagna i spegeln med en Nokia 5110. ni fattar vad jag menar.. Men å andra sidan är det ju personerna som skriver kommentarerna som ger dessa "vind i segeln". Att skriva, typ, "Du var ju inte dum du", "Jäklar vilka.... ögon.." osv..

Jag tycker annars att moderatorerna e väldigt vettiga o vill bara att vi som använder sidan ska få det vi gillar mest, bilar!

hedley Saaboholic
1 augusti 2008 · 3 129 Inlägg

mbfidde skrev:

TP_ skrev:
Skicka bort alla epa o moppebarn, när det är gjort borde man ta bort alla skitfilmer som laddas upp, allt med mobilkvalite (t.o.m bra mobilkvalite) borde gå fetbort och alla vidriga "740 börn" som också alltid är max 8 sekunder långa och skitkvalite. Det är inget intressant att titta på, det låter förjävligt, känns som att 60& av hela filmarkivet bara är dynga.

Kontrolleras filmerna innan de läggs upp?

det finns ju faktiskt en filmkategori som heter BURNOUT så där passar väl alla börnar tycker jag, men visst det finns ju film med dålig kvalite, dock tror jag att alla som filmar gör så gott dom kan just då.

Annars kanske dom kunde starta en filmkatgori för bara er med"feta"bilar så att ni slapp se vår skit.

MVH/ Fredrik

Tror nog inte det är just volvo börns han hatar utan att de är överrepresenterade med skitkvalitè och det är som sagt såpass kort tid, därför borde filmerna tas bort. Vad är det för mening med att ladda upp något med kass kvalitè och en tids intervall som gör att man knappt hinner fatta vad dom sysslar med innan det är slut?

Som sagt, rensa upp är välbehövligt här på garaget. Stöder Chrizz beslut till 110%.

"Liberty of thought is the life of the soul"
Saab 9-5 Aero SC "Clean" (2005)
hedley Saaboholic
1 augusti 2008 · 3 129 Inlägg

Morrgan skrev:
Jag vet inte vad det är för problem med denna tråd? Det framgår klart och tydligt redan på första inlägget, "INGEN ÅLDERSGRÄNS; HANDLAR OM HUR MAN SKÖTER SIG!!!!"
Många 16 17 åringar e säkert mycket duktigare på bilar o motorer än vad jag är, klart dom ska få vara med här.

Ändå skriver 30 pers o undrar om dom ska bli utkastade. Det blir ni INTE, så länge ni (o alla andra för den delen) sköter sig. Sen det med att personen ska stå på bilen osv. bara löjligt. Min första bil stod på min farsa, försäkringen sjönk med nästan tusen spänn i månaden.. Ska jag betala det för att få vara med på en sida? nej..

Jag tycker det är mycket värre med "trailertrash" brudar som lägger upp 50 bilder på sig själva, tagna i spegeln med en Nokia 5110. ni fattar vad jag menar.. Men å andra sidan är det ju personerna som skriver kommentarerna som ger dessa "vind i segeln". Att skriva, typ, "Du var ju inte dum du", "Jäklar vilka.... ögon.." osv..

Jag tycker annars att moderatorerna e väldigt vettiga o vill bara att vi som använder sidan ska få det vi gillar mest, bilar!

Vältalat. Det är väl bilar man är här för att se, inte nå skabbigt åbäke som fått för sig att detta är e-kontakt.se no 2?

"Liberty of thought is the life of the soul"
Saab 9-5 Aero SC "Clean" (2005)
jensen_cool
1 augusti 2008 · 81 Inlägg

håller fult med morrgan... jag blev medlem när jag var 16-17 år och det gjorde jag för att jag har ett stort intresse av bilar och har alltid haft det... och de där med åldersgränsen så är det bara trams för alla kan ha ett stort och brinnande intresse för bilar... man behöver inte äga en för de, jag står inte på min bil än utan det gör min farsa... bara för att han var ägare av den innan.

mvh jensen

Jojje_ F-14 Tomcat Fighterpilot
1 augusti 2008 · 887 Inlägg

Skitnice initiativ.

Cred till trådskaparn.

Ελευθερία ή Θάνατος !
"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho
Cerran Starter
1 augusti 2008 · 98 Inlägg

Poäng till Chrizz för uppstyrningen!

weian Concordia res parvae crescent
1 augusti 2008 · 924 Inlägg

detta tycker ja va jätte bra. den får betyget- 4 toasters.

I'm 667 neighbur of the beast
www.rushracing.se
Volvo V40 T4 "SilverPilen" (2003)
Quantic
1 augusti 2008 · 645 Inlägg

Är det inte dags o låsa den här tråden, jag tycker Chrizz har varit extremt tydlig med att det inte handlar om en åldersgräns utan hur man beter sig. Men det verkar inte riktigt gå in i huvudet på folk utan det fortsätter trilla in poster med "men jag vill inte bli utkastad..."

Läs inlägg nr 1 i denna tråd o sen är det klart.

HaTrIk
1 augusti 2008 · 27 Inlägg

TP_ skrev:
Skicka bort alla epa o moppebarn, när det är gjort borde man ta bort alla skitfilmer som laddas upp, allt med mobilkvalite (t.o.m bra mobilkvalite) borde gå fetbort och alla vidriga "740 börn" som också alltid är max 8 sekunder långa och skitkvalite. Det är inget intressant att titta på, det låter förjävligt, känns som att 60& av hela filmarkivet bara är dynga.

Kontrolleras filmerna innan de läggs upp?

Håller med!

Audi A4 3.0 TDI "MILLTEK" (2011)
Gonken Fortare än kvickt
1 augusti 2008 · 241 Inlägg

det behöver väl inte bli "former democratic republic of garaget.org" heller...

Akta lacken pappskalle!
NissanMotorsport
1 augusti 2008 ·

Quantic skrev:
Är det inte dags o låsa den här tråden, jag tycker Chrizz har varit extremt tydlig med att det inte handlar om en åldersgräns utan hur man beter sig. Men det verkar inte riktigt gå in i huvudet på folk utan det fortsätter trilla in poster med "men jag vill inte bli utkastad..."

Läs inlägg nr 1 i denna tråd o sen är det klart.

weian Concordia res parvae crescent
1 augusti 2008 · 924 Inlägg

18 år va ingen klubbad ålder i denhär frågan utan mer som en riktlinje.

I'm 667 neighbur of the beast
www.rushracing.se
Volvo V40 T4 "SilverPilen" (2003)
chrizz Administratör
1 augusti 2008 · 11 782 Inlägg

Låser här och hänvisar till första inlägget.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang