Någon som vill ha något blästrat? (GÄVLE)

latte_TT
12 augusti 2008 · 96 Inlägg

Tjenna.

Är det någon som vill ha något blästrat närheten av gävle så kan jag göra det för en peng. kan blästra nästan allt bara höra av er så kan vi prata.

tomtompan_lund@hotmail.com

Senast redigerat av pimparn (12 augusti 2008)

Audi TT (2000)
FirebirdFidde
15 augusti 2008 · 93 Inlägg

Jag bor inte i gävle direkt. snarare 200 mil därifrån. Men går det att skicka delar till dig man vill ha dom blästrade. Ifall det blir billigare än att skicka det till någon här tänkte jag. HAr du bläster hemma eller jobbar du med det. Fred ut!

Sound like a V8 and your my mate
ekkin Skogenracing.com
15 augusti 2008 · 309 Inlägg

Inte nu på stört, men när jag börjar bygga på fram/bakvagn och så på e30in så kanske jag hör av mig smile

------> www.skogenracing.com <------
BMW 1602 Turbo "1.8L" (1972)
v8rickard Gammelbilsnörd
15 augusti 2008 · 450 Inlägg

Kan ju oxå lösa blästring i viss mån hemma där jag bor, i Alingsås... går att höra av sig om det e ngt..

_fillan_ med lem
15 augusti 2008 · 1 925 Inlägg

§9 Marknadsföring och försäljning
Det är förbjudet att skapa eller sprida marknadsföring för egen eller andras näringsverksamhet. Försäljning och annonsering får inte förekomma på annan plats än Köp & sälj.


tror att du får sälja dina tjänster någon annans stans, förbjudet att marknadsföra här !

all affischering utom affischering om affischering förbjuden förbjuden !
Rille720
9 april 2021 · 2 Inlägg

latte_TT skrev:
Tjenna.

Är det någon som vill ha något blästrat närheten av gävle så kan jag göra det för en peng. kan blästra nästan allt bara höra av er så kan vi prata.

tomtompan_lund@hotmail.com

Hej har fyra alufälgar ska blästring
Vad kostar det
17 tum
Mvh Richard

Rille720
9 april 2021 · 2 Inlägg

070 295 79 20

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang