TJEJER, hur tycker ni en kille ska vara?

NETTAN Girls go fast
8 juni 2008 · 893 Inlägg

Fanns en tråd med hur killarna tyckte vi tjejer ska vara och då får  det bli en tråd med hur vi tjejer tycker ni killar ska vara! big_smile

Själv är jag väldigt svag för killar med tattoos, piercingar, vältränade ej biffiga, roliga, bilintresserad och kunnig, spontana, säger och vågar stå för vad de tycker. Finns du? wink HAHA!

Någon som är grymt snygg så är de BAM MARGERA! big_smile

Kom igen nu brudar! Okej ni killar med wink

Japsdämpare på en volvo är som stegrande älgdekaler på en Japsbil.
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=117874
Honda Civic Coupè "Angel Dust" (1994)
OverBoosted AUTOBAHNRASER
8 juni 2008 · 3 804 Inlägg

finns både och redan. ..


Bmw osv..
LazerHawke
8 juni 2008 · 1 268 Inlägg

yes och motsatsen vart jag som skapa loltongue

wieger
8 juni 2008 · 511 Inlägg

bam magerga (L) ja är inte bög, men han är kunglig

Skål för alkohol, orsaken och lösningen till alla livets problem!
hades2k
9 juni 2008 ·

Lär mig nu allt så jag vet hur jag ska vara (så jag oxå får en tjej i passagerarsätet på bilträffarna) tongue

NETTAN Girls go fast
9 juni 2008 · 893 Inlägg

hades2k skrev:
Lär mig nu allt så jag vet hur jag ska vara (så jag oxå får en tjej i passagerarsätet på bilträffarna) tongue

personligen gillar jag ju som skrivet killar som är impulsiva, tränade, bilkunniga, tattuerade och piercade, snälla, mm big_smile

Japsdämpare på en volvo är som stegrande älgdekaler på en Japsbil.
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=117874
Honda Civic Coupè "Angel Dust" (1994)
NETTAN Girls go fast
9 juni 2008 · 893 Inlägg

ZamiX skrev:
bam magerga (L) ja är inte bög, men han är kunglig

kunglig, grmt jävla snygg och en sjuhelvete duktig på att skejta big_smile

Japsdämpare på en volvo är som stegrande älgdekaler på en Japsbil.
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=117874
Honda Civic Coupè "Angel Dust" (1994)
Hmm.
9 juni 2008 ·

denna finns redan.. smile!

hades2k
10 juni 2008 ·

_Zuperior_ skrev:

hades2k skrev:
Lär mig nu allt så jag vet hur jag ska vara (så jag oxå får en tjej i passagerarsätet på bilträffarna) tongue

personligen gillar jag ju som skrivet killar som är impulsiva, tränade, bilkunniga, tattuerade och piercade, snälla, mm big_smile

Attans, det enda jag är det e nog snäll... Får fixa till det andra inför sommaren då tongue

cutlass
10 juni 2008 · 383 Inlägg

Kåt,Glad och Jävligt Tacksam  ska en kille vara big_smile   wink

Senast redigerat av cutlass (10 juni 2008)

If you really want to know
What I want in a guy...
Well, I'm lookin' for a dream with a mean machine
and hell in his eyes.
gloudarck the greatest
10 juni 2008 · 121 Inlägg

_Zuperior_ skrev:
Fanns en tråd med hur killarna tyckte vi tjejer ska vara och då får  det bli en tråd med hur vi tjejer tycker ni killar ska vara! big_smile

Själv är jag väldigt svag för killar med tattoos, piercingar, vältränade ej biffiga, roliga, bilintresserad och kunnig, spontana, säger och vågar stå för vad de tycker. Finns du? wink HAHA!

Någon som är grymt snygg så är de BAM MARGERA! big_smile

Kom igen nu brudar! Okej ni killar med wink

ha stämmer på pricken på mig. alltid glad o spontan.... kan vara litte barnsklig ibland dock tongue

The Mödd
Newman mickenyman.se
10 juni 2008 · 687 Inlägg

Ja tror att tjejerna tycker att killar ska vara som ja big_smile

Ford 34 "Nyman Racing" (2014)
Volkswagen Passat tdi 3c "Bestparts.se" (2007)
Honda Civic "Team Nyman" (1991)
volvo240R
10 juni 2008 · 1 964 Inlägg

ja vet att tjejerna vill att vi ska vara förstående och lyssna på vad dom har och säga.... men det är inte alltid så läät med tanke på att dom har "sitt hemliga språk" men när dom har problem eller när dom mår dåligt så vill dom mer än gärna att man finns där och lyssnar och ger goda och lärrika råd...

eller har ja helt fel ?

mvh jimmy

Zairon Tyskstuk.se
10 juni 2008 · 630 Inlägg

alseryd skrev:
En middag två gåner i veckan och något bakom pannloben!!!
Då är jag nöjd!!!
Mvh Eva.

Är det inte ni kvinnor som ska laga mat åt oss män? roll

cutlass
10 juni 2008 · 383 Inlägg

cutlass skrev:

Zairon skrev:

alseryd skrev:
En middag två gåner i veckan och något bakom pannloben!!!
Då är jag nöjd!!!
Mvh Eva.

Är det inte ni kvinnor som ska laga mat åt oss män? roll

jo,jag lagar mer än gärna maten så jag får vad jag vill ha smile ...samt att  får man nåt en kille lagat är det  makaroner å falukorv eller pytt i panna,gott är det åxå men liiite entradigt..det är min erfarenhet iaf roll

If you really want to know
What I want in a guy...
Well, I'm lookin' for a dream with a mean machine
and hell in his eyes.
Sushikocken Sleeper
10 juni 2008 · 3 084 Inlägg

cutlass skrev:

cutlass skrev:

Zairon skrev:

Är det inte ni kvinnor som ska laga mat åt oss män? roll

jo,jag lagar mer än gärna maten så jag får vad jag vill ha smile ...samt att  får man nåt en kille lagat är det  makaroner å falukorv eller pytt i panna,gott är det åxå men liiite entradigt..det är min erfarenhet iaf roll

Jag kan ju koka ägg, ärtsoppa, blobrö å fläsk, pyttipanna på påse,  omelett, och hamburgare. Fast jag kanske är lite överkvalificerad tongue

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
Sued
11 juni 2008 · 238 Inlägg

Sushikocken skrev:

cutlass skrev:

cutlass skrev:

jo,jag lagar mer än gärna maten så jag får vad jag vill ha smile ...samt att  får man nåt en kille lagat är det  makaroner å falukorv eller pytt i panna,gott är det åxå men liiite entradigt..det är min erfarenhet iaf roll

Jag kan ju koka ägg, ärtsoppa, blobrö å fläsk, pyttipanna på påse,  omelett, och hamburgare. Fast jag kanske är lite överkvalificerad tongue

Heter du "Sushikocken" och kan inte ens göra Sushi, fy! roll

Själv står man precis och gör egna klyf potatisar med färsk oregano,  stekt fläskfilé i mumsig ört och vitlöks sås tillsammans med lite grönsaker och en baugette jag snodde med mig från jobbet. Hobby kock big_smile

Har fått för mig att ni fina flickor söker någon som kan lyssna men ändå kan säga ifrån, någon som är snäll men ändå inte för snäll, någon som uppskattar er för den ni är och garanterat kan säga att eran rumpa inte ser stor ut i de där jeansen!

Själv brukar jag falla på att jag inte är den där bad boyen. Visst är tillräckligt tränad, har en tatuering på armen, äger och kör en väldans massa fina bilar och har rätt oki med pengar, men men det löser sig nog till slut iaf får man hoppas.

Puss på er alla fina flickor smile

Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.
hades2k
11 juni 2008 ·

Duger det inte med Billys Pan Pizza? roll
Faller själv oxå oftast på att jag inte är  nån bad boy... Surt men så e det, shit happens, det e väl det man har nätdejting och tuffa avatarer till? tongue

FreddeK
11 juni 2008 ·

hades2k skrev:
Duger det inte med Billys Pan Pizza? roll
Faller själv oxå oftast på att jag inte är  nån bad boy... Surt men så e det, shit happens, det e väl det man har nätdejting och tuffa avatarer till? tongue

hehe vi får tuffa till oss lite...verkar gå hem hos brudarna...

FL3JM Inga konstigheter
11 juni 2008 · 2 064 Inlägg

ZamiX skrev:
bam magerga (L) ja är inte bög, men han är kunglig

Magerga? big_smilebig_smilebig_smilebig_smile
Bam Margera ffs, du borde kunna stava hans efternamn om du är stort fan! smile
Och ja, han är fan kung. smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang