Ordbehandlingsprogram i Vista

Schotttz
25 december 2008 · 586 Inlägg

Hejsan!

Vaknade nyss av att tjejkompisen ringer och frågar mig vad det finns för ordbehandlingsprogram i Vista.
Då jag aldrig har provat så har jag ingen aning, men tar för givet att vilket Vista man än har, har Office/word programmen?

Men vågade inte lova henne säkert, så därför frågar jag er!
Finns Word, Powerpoint, Exel och dom programmen i Vista? Skiljer det något på vilket Vista man har?

Tack grabbar & töser!

MVH, Marcus

Ompa2000 ...!!!???
25 december 2008 · 257 Inlägg

Jag har Vista (Business Edition), och dessa program fanns då inte förinstallerade för mig. Blev måttligt förbannad när jag upptäckte detta kan man ju säga, och betala nästan en tusenlapp för det kändes ju lagomt kul. Så jag "köpte" det istället.

Men Anteckningar fanns ju iaf installerat, där går det ju skriva hmm

Mortalis VW-nörd?
25 december 2008 · 4 332 Inlägg

Word osv finns, men då e de office paketet du köper, och det är det senaste.
Behöver du bara ordbehandling tycker jag att du ska ladda ner Open Office som är gratis (inte nå pirat) och faktiskt jävligt likt office.

Officepaketet är väldigt overkill, de flesta hade klarat sig med Microsoft Works..som e BETYDLIGT billigare.

Men Open Office tycker jag.

Schotttz
25 december 2008 · 586 Inlägg

Open Office finns ju ja, det har jag totalt glömt bort. Körde själv med det på laptopen när jag hade den i skolan.. smile

Tack tack! big_smile

Rquired Allmänt envis
25 december 2008 · 12 512 Inlägg

Fanns en trialversion i min när jag köpte den iaf, skadar inte att titta efter. Funkar precis som vanliga office fast med ett meddelande om aktivering när man startar det.

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
steifan DR!FTT3KN!K3R
25 december 2008 · 10 427 Inlägg

Open Office funkar ju rätt okej, även om jag tycker det saknas lite funktioner för 'småmeck' i Word och Excel-klonerna.

Gratis är dock gott wink

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang