Marianharry@yahoo.com ?

christAfer Wärmland
23 november 2011 · 943 Inlägg

Någon mer som fått pm från denna, eller är jag speciell roll ?

Hello My name is Miss Merian. i saw your profile and become interested in you,i will also like to know more about you,and i want you to send a mail direct to my email address so that i can give you my picture for you to know whom l am.Here is my email address(marianharry@yahoo.com) i believe we can move from here.I am waiting for your mail to my email address above.(Remeber the distance or colour does not matter but love matters alot in life) Please do remember to send your private email address to my private mail box here(marianharry@yahoo.com)

Ööööööööööööh.....
p12
23 november 2011 · 551 Inlägg

Jag fick oxå, äkta negeriabrev.
ska vi jävlas med personen?

Haters gonna hate.
DooMoLiTioN
23 november 2011 · 106 Inlägg

Såklart är det inte seriöst, det är nån som vill förstöra för er, via virus. Jag skulle inte ens addat personen på te.x mail för de kan vara en sån jävel som så fort då får deras mail i inkorgen så sätter sig ett virus rakt i datorn din, som kan te.x läsa av allt du gör, koder till inloggningar eller dyligt. Bara ta bort, bra att ni sa till om det för jag har fått exakt samma skit. Garaget, banna denna medlem

Fiat 126 "Gula bullen" (1975)
Saab 900i "Champis" (1987)
DooMoLiTioN
23 november 2011 · 106 Inlägg

merian88

Fiat 126 "Gula bullen" (1975)
Saab 900i "Champis" (1987)
chrizz Administratör
23 november 2011 · 11 782 Inlägg

Det är inget ovanligare än spam. Anmäl sånt så snart som bara möjligt så kan vi vidta åtgärd innan respektive hinner med för mycket. Anmäl antingen via rapportknappen här på sidan, eller mail till support@garaget.org.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang