Angående: Underground Träffarna/garage träffar vinter och sommar (Borås/Göteborg) officiell tråd EVENEMANG 13/4/2013

Moonfury UNDERGROUND
30 oktober 2012 · 649 Inlägg

Tjo!big_smile nu är de så att vi snart kommer passera 2012 och in på 2013 och i och med detta skall nya Underground träffarna starta igen i januari big_smile detta kommer jag hålla i Borås och Göteborg som tidigare! så jag tänkte köra igång med sköna träffar och crusningar inför våren nu och sommaren då det blir både träffar som vanligt och evenemang så ser fram mot både väll möt Borås folk och Göteborgs folk!!

UnderGround Meets är

Bilträffar i stora P-garage underjord eller vanliga garage men huvudsakligen vamgarage då detta evenemang också  hålls under vinterhalvåret. vi kommer 'även att hålla detta på stora utomhus parkeringar där man kan chilla fota och spela musik och även så ska jag set till så att vi får härliga och trevliga crusingar som kommer att gå under dessa kvällar till olika slags destinationer. och även under vinter så ska vi kunna hitta på något roligt i snön
så ser fram i mot riktigt sköna och trevliga kvällar  !!

....................................................Kommande Evenemang......................................................
Göteborg nära järntorget !
Nordhemsgatan 12
Klockan 21:00
Lördag den 13 onde april !
PARKERINGS garage !

Ser fram imott en go kväll ! sen kör vi crusning genom staden !
.............................................................................................................................................
Ni som undrar mer kan kolla mer här i forum om mina evenamang. Undeground meer var stor men nu ska det startas igen.

SÅ nu under januari kommer första evenmanget hållas ! ses MVH UG crew:cool:

UNDERGROUND Street Göteborg
https://www.facebook.com/groups/183605028331765/
facebookgrupp!

Syns där. jag komme rantigen vara i min saab Gröna !eller min blå s80 t6 med reg RGHXXX

Senast redigerat av Moonfury (18 mars 2013)

Saab 9-3 Aero 2.8 "Blackpearl" (2008)
mr_yeahman Krom-fascisten
31 oktober 2012 · 439 Inlägg

Låter skitbra, eftersom jag numera bor i Borås och har saknat att hänga på bilträffar.. Känner inte till garage där vi kan hänga ostört.. finns ju mittemot grandhotell ett garage, men det vet ja inte hur ifred man kan vara..
Utomhus så har mcdonken i knalleland varit sedan länge en mötesplats för volvodrägg och övriga i åratal.

OUTLAW1
31 oktober 2012 ·

låter kul SImon..
Men stora p hus i borås?!?! det inte direkt storstad vi snackar om här..har du ens varit i Borås?*ler*
Race delen ger jag mig inte ens in på..men för guds skull se till att ha ordentlig säkerhet..

Moonfury UNDERGROUND
31 oktober 2012 · 649 Inlägg

Jag ska se till att vi hittar bra platser och ska se till att vi får bra ordning på evenemangen så att vi starta ett bra event i Borås mvh simon

Saab 9-3 Aero 2.8 "Blackpearl" (2008)
OUTLAW1
31 oktober 2012 ·

Moonfury skrev:
Jag ska se till att vi hittar bra platser och ska se till att vi får bra ordning på evenemangen så att vi starta ett bra event i Borås mvh simon

låter mycket bra Simon..hoppas du lyckas fint i Borås då jag håller till där om sommrarna..lol

mr_yeahman Krom-fascisten
31 oktober 2012 · 439 Inlägg

Moonfury skrev:
Jag ska se till att vi hittar bra platser och ska se till att vi får bra ordning på evenemangen så att vi starta ett bra event i Borås mvh simon

Eftersom jag numera är Boråsare så är jag sugen på att vara aktiv i detta event...
Vilken stadsdel skall du flytta till?

Moonfury UNDERGROUND
31 oktober 2012 · 649 Inlägg

De vill jag inte säga här . Men jag ska.Setill av vi får ett riktigt bra evenemang i bra garage och Goa människor och musik

Saab 9-3 Aero 2.8 "Blackpearl" (2008)
mr_yeahman Krom-fascisten
1 november 2012 · 439 Inlägg

Moonfury skrev:
De vill jag inte säga här . Men jag ska.Setill av vi får ett riktigt bra evenemang i bra garage och Goa människor och musik

PM?

OUTLAW1
1 november 2012 ·

Moonfury skrev:
De vill jag inte säga här . Men jag ska.Setill av vi får ett riktigt bra evenemang i bra garage och Goa människor och musik

va fan Simon..flyr du från  någon??

Senast redigerat av OUTLAW1 (1 november 2012)

Moonfury UNDERGROUND
1 november 2012 · 649 Inlägg

Nop hittat ett scysst jobb smile

Saab 9-3 Aero 2.8 "Blackpearl" (2008)
lill_roffe
2 november 2012 · 23 Inlägg

Låter riktigt gött :-)

Audi A4 1,8t "canvas bäärs" (2002)
Nissan 200sx s13 "returning from the dead" (1990)
Moonfury UNDERGROUND
2 november 2012 · 649 Inlägg

som sagt ! ska se till at vi hittar bra platser där man kan vara lite skyddad från kylan . då varma underjordiska parkeringsgarage skulle vara otimalt smile där vi kan stääa up våra bilar chilla runt och prata fota och lyssna på musik smile

evenemangs bilder från tidigare träffar UG

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … lbum=12775

Senast redigerat av Moonfury (2 november 2012)

Saab 9-3 Aero 2.8 "Blackpearl" (2008)
Kigge90
3 november 2012 · 250 Inlägg

som en gammal lojal träff anka så kommer jag åka hälsa på detta, men håller mig bara till träff och sparka däck,
för guds skull Vinter och race  =   Åt helvete eller jag har fel ?, tror det håller som bäst om vi bara träffas sparka lite däck med varandra.

Om något funkar skruvar genast isär kolla vad felet är :D
Volvo 960 (1997)
mr_yeahman Krom-fascisten
3 november 2012 · 439 Inlägg

Chn90 skrev:
som en gammal lojal träff anka så kommer jag åka hälsa på detta, men håller mig bara till träff och sparka däck,
för guds skull Vinter och race  =   Åt helvete eller jag har fel ?, tror det håller som bäst om vi bara träffas sparka lite däck med varandra.

Klart man skall vinterrace:a.. Finns gött med ställen där man kan lägga sig brett och ha ståburn-events osv.. roll

Kigge90
3 november 2012 · 250 Inlägg

mr_yeahman hoppas  bara det kommer ske med säkerhet och ingen risk för någon.

Om något funkar skruvar genast isär kolla vad felet är :D
Volvo 960 (1997)
Moonfury UNDERGROUND
3 november 2012 · 649 Inlägg

Först ska jag se till att vi får Goa träffar som förr med massor av folk och bilar . Sen kan vi ta den biten med bus å göra . Men jag prioriterar främst av vi får en scysst och go bilträff där man kan lära känna varandra se på bilar lyssna på musik ochsåvidare

Senast redigerat av Moonfury (3 november 2012)

Saab 9-3 Aero 2.8 "Blackpearl" (2008)
Jimmylainen
3 november 2012 · 420 Inlägg

Var det inte du som anordnade katastrof race förra året?

Moonfury UNDERGROUND
3 november 2012 · 649 Inlägg

Jimmylainen skrev:
Var det inte du som anordnade katastrof race förra året?

Nop höll själv inga race föra året smilehöll bara sköna bilträffar . å crusnng

Senast redigerat av Moonfury (3 november 2012)

Saab 9-3 Aero 2.8 "Blackpearl" (2008)
Nordixx
4 november 2012 ·

Awesome !!

BoostGuy
4 november 2012 · 953 Inlägg

Låter trevligt. Få hoppas de blir något. så räkna med ett gäng från Jönköping

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang