Vad är problemet?

Christensson Laaaang
15 november 2013 · 320 Inlägg

Hur fan kan ni ta veck en bil som varit online sedan i April?

Förstår inte riktigt hur ni tänkte på denna sidan helt ärligt..

Here you go way to fast
don't slow down you're gonna crash!
Seth
15 november 2013 · 3 354 Inlägg

min gissning är:
Dåligt skick
Dåliga foton.
Dåligt med info.

Det är inte ens en handfull personer här som har möjlighet att ta bort fordon och det är några fordon på den här siten
så vissa kan ta tid innan de tas bort.

Senast redigerat av Seth (15 november 2013)

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra
Skoda Fabia 1.6 TDI "Lätt optimerad" (2014)
jonTe
18 november 2013 · 5 710 Inlägg

Du bör ha fått en motivering till varför den togs bort = fixa problemet så har du den online snart igen.
Iaf kommer det inte hjälpa med en klagotråd så jag låser.

mvh moderator

MVH Jonas
..............
Christensson Laaaang
18 november 2013 · 320 Inlägg

jonTe skrev:
Du bör ha fått en motivering till varför den togs bort = fixa problemet så har du den online snart igen.
Iaf kommer det inte hjälpa med en klagotråd så jag låser.

mvh moderator

Jo jag jag förstår varför tycker bara det är lite sent?

Jag skrev först att den var till salu vilket jag märkte att man inte fick, så tog veck det och gjorde den Online igen
Då försvann den igen pga dåligt skick..  Det borde ni tyckt när jag la upp de första bilderna när den var risig och inte nu när man fixat med den!

Så kan inte riktigt fixa problemet, har ju redan "fixat" så den inte ska vara risig bla bla men den dög tydligen inte ändå trots att den är klart mycket fetare än 50& av bilarna här, bra skick eller inte!

Men ni bestämmer smile

Here you go way to fast
don't slow down you're gonna crash!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang