Upplys mig!

SirKim SirKim
16 juli 2014 · 35 Inlägg

hmm
"Den här bilen har tagits offline av en administratör eftersom den inte uppfyller de villkor vi ställer på bilarna.
Du har möjlighet att ändra i bilen så att den uppfyller villkoren. När det är gjort kommer bilen att göras online igen.

Se Vanliga frågor och svar om bilar för mer information

Motivering(ar) för låsningen:
•Otillräcklig bildkvalitet (t.ex. suddiga, gryniga, mörka, otydliga med mera.).

Vad händer efter utförda ändringar?
Efter att du redigerat din bil hamnar den automatiskt i kö för granskning. Om bilen är helt godkänd gör vi den online åt dig automatiskt.

Bilen är inte i kö för granskning. Bilen låstes eller granskades senast: 16 juli 2014, kl 09:33.
För att bilen ska granskas igen krävs att du gör ändringar i den, detta meddelande kommer då att ändras.
Visa reglerna/villkoren för bilarna
"

Jag har inte haft problem med klagomål på bildkvalité tidigare. Tyvärr verkar det vara så att det är nå problem med Garagets sida som denna gång gjort att jag var tvungen att minska bilderna för att kunna ladda upp dem ens!
Ni menar alltså att tre bilder med mobilen inte är bra nog, jag måste skaffa en fin kamera och ta "fotograf-bilder" för att det ska synas vad det är för bil??

Mycket knepigt!

850R -96
Volvo 850R "Mr Red" (1996)
Volvo V70 2,5T "Familjebilen" (2005)
Seth
20 juli 2014 · 3 354 Inlägg

Hur ser bilderna ut då?

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra
Skoda Fabia 1.6 TDI "Lätt optimerad" (2014)
SirKim SirKim
20 juli 2014 · 35 Inlägg

Möjligen lite grå då de tog med mobilen på kvällen.. de är allt.
Men men, jag får försöka hitta laddaren till vår kamera så det blir bättre bilder!

850R -96
Volvo V70 2,5T "Familjebilen" (2005)
Volvo 850R "Mr Red" (1996)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang