Seg sida

Funkiee Saab älskare!
18 juni 2015 · 4 597 Inlägg

Tjo! Hela sidan är lite seg när den laddar. Är det bara jag? för mig är det så på alla datorer jag testat vare sig hemma eller på jobbet! Hände för någon dag sedan bara.

Mvh Patrik

Volvo XC70 "Polestar" (2016)
-PonKen-
18 juni 2015 · 106 Inlägg

Funkiee skrev:
Tjo! Hela sidan är lite seg när den laddar. Är det bara jag? för mig är det så på alla datorer jag testat vare sig hemma eller på jobbet! Hände för någon dag sedan bara.

Mvh Patrik

Köp en ny dator, curry matade datorer brukar korka igen med tiden!

Subaru Impreza STI "Black on Pink" (2005)
r0ck
22 juni 2015 · 29 Inlägg

Funkiee skrev:
Tjo! Hela sidan är lite seg när den laddar. Är det bara jag? för mig är det så på alla datorer jag testat vare sig hemma eller på jobbet! Hände för någon dag sedan bara.

Mvh Patrik

Tjo! Sidan är rätt snabb förutom när man skall kika på videos. Verkar som att det tar 1 min att prata med tuben innan videon spelas upp.

Opel Vectra C 2.0T "Joline" (2008)
chrizz Administratör
23 juni 2015 · 11 783 Inlägg

Funkiee skrev:
Tjo! Hela sidan är lite seg när den laddar. Är det bara jag? för mig är det så på alla datorer jag testat vare sig hemma eller på jobbet! Hände för någon dag sedan bara.

Mvh Patrik

Tack för att du uppmärksammat oss! Jag har inte upplevt att sajten varit slö, men det visade sig märkliga fördröjningar i vissa situationer upptäckte jag nu. Jag har justerat lite parametrar, och förhoppningsvis ska det fungera bra framöver. Hojta gärna till om du upplever någon förbättring!

mvh

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
r0ck
23 juni 2015 · 29 Inlägg

chrizz skrev:

Funkiee skrev:
Tjo! Hela sidan är lite seg när den laddar. Är det bara jag? för mig är det så på alla datorer jag testat vare sig hemma eller på jobbet! Hände för någon dag sedan bara.

Mvh Patrik

Tack för att du uppmärksammat oss! Jag har inte upplevt att sajten varit slö, men det visade sig märkliga fördröjningar i vissa situationer upptäckte jag nu. Jag har justerat lite parametrar, och förhoppningsvis ska det fungera bra framöver. Hojta gärna till om du upplever någon förbättring!

mvh

Jag är inte trådskaparen men kände samma problem. Det är som bortblåst nu så något magiskt har du gjort i alla fall! smile

Opel Vectra C 2.0T "Joline" (2008)
chrizz Administratör
23 juni 2015 · 11 783 Inlägg

r0ck skrev:

chrizz skrev:

Funkiee skrev:
Tjo! Hela sidan är lite seg när den laddar. Är det bara jag? för mig är det så på alla datorer jag testat vare sig hemma eller på jobbet! Hände för någon dag sedan bara.

Mvh Patrik

Tack för att du uppmärksammat oss! Jag har inte upplevt att sajten varit slö, men det visade sig märkliga fördröjningar i vissa situationer upptäckte jag nu. Jag har justerat lite parametrar, och förhoppningsvis ska det fungera bra framöver. Hojta gärna till om du upplever någon förbättring!

mvh

Jag är inte trådskaparen men kände samma problem. Det är som bortblåst nu så något magiskt har du gjort i alla fall! smile

Magiska fingrar! smile

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Funkiee Saab älskare!
24 juni 2015 · 4 597 Inlägg

Ja fungerar utan probs nu! Tack för det Chrizz! big_smile

Volvo XC70 "Polestar" (2016)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang