Angående: Brostugan 2013 varje onsdag 18:00-21:00 med start 1:a maj!!!

boon
21 april 2017 · 78 Inlägg

Stefan_N skrev:
Får hoppas de smile jag brukar själv åka dit en sväng på onsdagarna. Vart finns de tillgång till garage i Abrahamsberg? Har själv letat runt lite i dem trakterna men verkar finnas lite av de hmm




boon skrev:
Körs detta i år?
Har flyttat till garage i Abrahamsberg, så det är ju perf att glida ner en sväng på onsdagarna!

Cool!
Annars får vi väl dra igång den traditionen igen!
Kommer ihåg tidigt 00 tal, fan gick knappt att ta sig ut dit för alla bilarna på onsdagar, mycket poliser då också tyvärr.

Hyr ett enbilsgarage av en bostadsrättsförening, inte helt perfekt kanske pga av ljud/lukt, men efter lite klagomål har jag kommit fram till vad jag kan och inte kan göra där, he he!
Bättre att be om ursäkt än lov! wink
Bor själv på lilla Essingen, men är uppväxt på Färingsö, så det är perfekt att man har alla gamla favvovägar där ute så nära nu! smile

Edit: såg att du körde en blå RS!
Polaren kör en grå rackare, riktigt fina bilar!  smile

Senast redigerat av boon (21 april 2017)

Opel Kadett "1200" (1977)
eL0F
21 april 2017 · 1 090 Inlägg

jag letar oxå smile hade i ett sjukt bra i Hässelby Gård förut.

Finns det inte vanliga platser nere vid SKB-huset? där gamla Kattens ligger?


Stefan_N skrev:
Får hoppas de smile jag brukar själv åka dit en sväng på onsdagarna. Vart finns de tillgång till garage i Abrahamsberg? Har själv letat runt lite i dem trakterna men verkar finnas lite av de hmm




boon skrev:
Körs detta i år?
Har flyttat till garage i Abrahamsberg, så det är ju perf att glida ner en sväng på onsdagarna!

Volkswagen Lupo "avställd" (2000)
Stefan_N
22 april 2017 · 347 Inlägg

Ok men de låter ju schysst de iaf smile Inga andra som är där förutom du själv då ju! Hehe de låter ju bra de tongue
Jo de är ju sant de smile annars får man göra en lista på saker att fråga tongue

Japp de gör jag smile riktigt trevlig bil! Aha najs, tror jag bara har sätt två stycken ute och båda har varit gråa tongue Den ena i Sollentuna och den andra såg jag vid Bra bil i Väsby



boon skrev:

Stefan_N skrev:
Får hoppas de smile jag brukar själv åka dit en sväng på onsdagarna. Vart finns de tillgång till garage i Abrahamsberg? Har själv letat runt lite i dem trakterna men verkar finnas lite av de hmm




boon skrev:
Körs detta i år?
Har flyttat till garage i Abrahamsberg, så det är ju perf att glida ner en sväng på onsdagarna!

Cool!
Annars får vi väl dra igång den traditionen igen!
Kommer ihåg tidigt 00 tal, fan gick knappt att ta sig ut dit för alla bilarna på onsdagar, mycket poliser då också tyvärr.

Hyr ett enbilsgarage av en bostadsrättsförening, inte helt perfekt kanske pga av ljud/lukt, men efter lite klagomål har jag kommit fram till vad jag kan och inte kan göra där, he he!
Bättre att be om ursäkt än lov! wink
Bor själv på lilla Essingen, men är uppväxt på Färingsö, så det är perfekt att man har alla gamla favvovägar där ute så nära nu! smile

Edit: såg att du körde en blå RS!
Polaren kör en grå rackare, riktigt fina bilar!  smile

boon
17 maj 2017 · 78 Inlägg

Några som kommer ikväll?
Lite ostadigt väder kanske, men regnar det inte dyker jag upp med Kadett och kamera iaf!

Opel Kadett "1200" (1977)
Cupra_
18 juni 2017 ·

Hur är det med de här träffarna nu för tiden? Håller de i sig och är det något att ha? Var där för 5-6år sedan men inte varit där sedan sist..

boon
19 juni 2017 · 78 Inlägg

Cupra_ skrev:
Hur är det med de här träffarna nu för tiden? Håller de i sig och är det något att ha? Var där för 5-6år sedan men inte varit där sedan sist..

Ja fan! Dom är igång!
Iaf så länge vädret tillåter! smile
Folk brukar samlas efter 18.00 och kör på tills kvällen.
Kolla in gruppen på FB, uppdateras lite mer än här.
https://www.facebook.com/groups/6266409 … 2/?fref=ts

Senast redigerat av boon (19 juni 2017)

Opel Kadett "1200" (1977)
Cupra_
19 juni 2017 ·

boon skrev:

Cupra_ skrev:
Hur är det med de här träffarna nu för tiden? Håller de i sig och är det något att ha? Var där för 5-6år sedan men inte varit där sedan sist..

Ja fan! Dom är igång!
Iaf så länge vädret tillåter! smile
Folk brukar samlas efter 18.00 och kör på tills kvällen.
Kolla in gruppen på FB, uppdateras lite mer än här.
https://www.facebook.com/groups/6266409 … 2/?fref=ts

Tro det eller ej men av olika anledningar har jag faktiskt inte Facebook tongue
Men kul att höra, får svänga ned någon kväll och se hur det verkar då smile

boon
19 juni 2017 · 78 Inlägg

Gör det!
Brukar va mycket kul att kika på och glass finns det ju också! wink

Opel Kadett "1200" (1977)
Cupra_
19 juni 2017 ·

boon skrev:
Gör det!
Brukar va mycket kul att kika på och glass finns det ju också! wink

Ja precis.. Får se om jag hinner nu på onsdag, annars får det bli nästa, måste köra ved på onsdag (wtf?!) big_smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang