Poppy "stylingbelysning"

GtiStance
30 maj 2017 · 31 Inlägg

Vilken är snyggast/ luktar bäst enligt era erfarenheter? Vet att den vita matta kan lysa alla färger men hur luktar den??

Eller har ni bättre förslag på liknande stylingbelysning?

Volkswagen Golf iv GTI "Jazzblue" (1999)
beppizh
30 maj 2017 · 328 Inlägg

Den vita (Jasmin tror jag den heter) tycker jag luktar mest, längst och godast! Har den i min bil och har haft den i mina andra, har givetvis testat andra också men bara blivit besviken.

Och överdriv inte med poppy, då hamnar du snabbt under kategorin "trucker" bland dina vänner haha wink

Just när det kommer till stylingbelysning så har man rätt så fria händer och är en smaksak, personligen tycker jag det är mysigt med någon slinga nere vid fötterna fram där man själv kan ställa in färg, speciellt mysigt på mörka vinterdagar. Sen något annat som jag tycker är snyggt är såna supersmala ledslingor i sillikon som man trycker in i skarvarna i interiören, jäkligt snyggt och bländar inte, finns på Ebay för några kronor. smile

GtiStance
30 maj 2017 · 31 Inlägg

Okej ja med Jasmin kan man ju även ha alla färger med så testar med en sån!

Ja lite svårare nu på sommaren då det bara är mörkt ute nån timme på dygnet.. xD Roligare med belysning på höst/vintern.

Volkswagen Golf iv GTI "Jazzblue" (1999)
d24turbo
27 oktober 2019 · 139 Inlägg

GtiStance skrev:
Vilken är snyggast/ luktar bäst enligt era erfarenheter? Vet att den vita matta kan lysa alla färger men hur luktar den??

Eller har ni bättre förslag på liknande stylingbelysning?

så du gillar toalukt???? hahaha

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang