Trasigt glas på baklyktan, Subaru Impreza Hawkeye

GrevenRalle
17 oktober 2017 · 10 Inlägg

Tjena, igår när jag kom ut från affären så är det någon idiot som slagit sönder glaset på min hägra baklykta.

Min fråga är var på internet man kan köpa en sådan bak lykta, eller bara om det går att köpa glaset och byta ut det för jag hittar det ingenstans.

Jag äger en Subaru Impreza 2006 (Hawkeye) det är en kombi så lyktorna är annorlunda från sedanen.

Frondaim
17 oktober 2017 · 33 Inlägg

Hej. Har en Subaru impreza från 2005 och var tvungen och byta framlyktorna. Jag hörde av mig till närmsta Subaru återförsäljare. Kanske är ett alternativ?

Senast redigerat av Frondaim (17 oktober 2017)

alexbenhard Hemlig Agent
17 oktober 2017 · 1 115 Inlägg

Här är nog rätt. Skickas från Lettland så det borde gå ganska fort tror jag.

https://m.ebay.com/itm/Subaru-Impreza-2 … Ciid%253A3

Christian S
18 oktober 2017 · 4 815 Inlägg

GrevenRalle skrev:
Tjena, igår när jag kom ut från affären så är det någon idiot som slagit sönder glaset på min hägra baklykta.

Min fråga är var på internet man kan köpa en sådan bak lykta, eller bara om det går att köpa glaset och byta ut det för jag hittar det ingenstans.

Jag äger en Subaru Impreza 2006 (Hawkeye) det är en kombi så lyktorna är annorlunda från sedanen.

det går inte att bara byta glaset utan det är komplett baklampa som gäller.

kollat bildelsbasen?

Frondaim skrev:
Hej. Har en Subaru impreza från 2005 och var tvungen och byta framlyktorna. Jag hörde av mig till närmsta Subaru återförsäljare. Kanske är ett alternativ?

lär vara svindyrt då prissättningen på reservdelarna på subaru här i sverige är helt sinnessjuka.
när jag hade min impreza sti type r köpte jag nästan allt ifrån england, där kostar många av delar ca hälften mot här.

Mvh Christian
kör du före så väntar jag där framme.
Frondaim
18 oktober 2017 · 33 Inlägg

Christian S skrev:
lär vara svindyrt då prissättningen på reservdelarna på subaru här i sverige är helt sinnessjuka.
när jag hade min impreza sti type r köpte jag nästan allt ifrån england, där kostar många av delar ca hälften mot här.

Jo jag vet framlyktorna gick ju på 7,5k så kanske kan vara bättre och kolla utomlands

jaka54
18 oktober 2017 · 5 680 Inlägg

Hej!
Har du kollat autopartsmarket i Riga?

Senast redigerat av jaka54 (18 oktober 2017)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang