Audi A6 3.0 tfsi -09

Ska bli den cleanaste A6'n som Sverige skådat
  • 7 Följare
  • 1 661 Visningar
  • Uppdaterades senast 25 oktober 2017
Killuminati
22 oktober 2017 · 2 Inlägg

Hejsan, har precis huggit till på en A6 3.0 tfsi s-line 2009a.
Jag har tänkt att göra om den nu under vintern, så att man har det gott i sommar när den skall ställas på igen.
Uppdraget går fullt ut på att den ska vara fräsch & stilren, med en aggresiv betoning

Kom jätte gärna med förslag på vad som kan tänkas göra, är rätt kluven..
Om någon kan photoshoppa och göra om den lite hade det varit häftigt att se vad eran fantasi kan ställa till med !

Är ny här på forumet, så om jag missat någonting är jag sjukt tacksam om ni kan belysa detta.

__________________________________________________________________________________________________________

Done [x]
Chiptrim
RS-avgasrör
RS-bakdel undertill
RS-Grill
Kolfiberdetaljer i hytten
Svart folierat tak
Lackerade bromsok (Gula)

__________________________________________________________________________________________________________

To be done [y]
Lackera tak, grill, rumpa & bakspeglar [blank svarta]
Lackera bromsok pga av tappad färg
Nya fälgar ? isf ( Konklav )
Angel eyes ?
Öppet luftfilter ?

__________________________________________________________________________________________________________

Bilder


https://www1.garaget.org/gallery/images/226/225600/225600-5ff7d63c3ff4e2b7c115fbd66a75603e.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/images/226/225600/225600-48e16730ba9b7401996aa6cb7e3d5adb.jpg

Senast redigerat av Killuminati (22 oktober 2017)

Killuminati
25 oktober 2017 · 2 Inlägg

Pratade med en vän som är lackerare & jag har starkt börjat fundera kring omlackering utav bilen..
Dock är jag jätte osäker på vilken färg det skall bli, så jag tänkte kolla med er här på forumet ifall någon utav er har något tips på färg kombination, tacksam för svar

mk4an
2 november 2017 · 16 Inlägg

Killuminati skrev:
Pratade med en vän som är lackerare & jag har starkt börjat fundera kring omlackering utav bilen..
Dock är jag jätte osäker på vilken färg det skall bli, så jag tänkte kolla med er här på forumet ifall någon utav er har något tips på färg kombination, tacksam för svar

Frozen grey skulle nog passa väldigt bra

Porsche Cayenne "Peppar" (2008)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang