Gaming: Vad spelar ni för spel?

Muttley
6 mars 2018 ·

caromania skrev:
Herregud så gammal jag känner mig.
Men åter on topic, om det är sjysst väder så är det aldrig fel med boule eller crocket. Är det kyligt så går man in, sätter på te och dukar upp en omgång mahjong framför brasan, självklart efter att man tagit en toddy.

Tennis är faktiskt ett trevligt game emellanåt.   Roligare då man verkligen suger på det och springer livet ur sig så det gör någon nytta för kroppen samtidigt.

it_mutt Avstängd
6 mars 2018 · 10 388 Inlägg

caromania skrev:
Herregud så gammal jag känner mig.
Men åter on topic, om det är sjysst väder så är det aldrig fel med boule eller crocket. Är det kyligt så går man in, sätter på te och dukar upp en omgång mahjong framför brasan, självklart efter att man tagit en toddy.

För egen del måste jag erkänna att det finns gott om brädspel som är ofantligt underskattade

De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!
caromania Forummoderator
6 mars 2018 · 9 296 Inlägg

it_mutt skrev:

caromania skrev:
Herregud så gammal jag känner mig.
Men åter on topic, om det är sjysst väder så är det aldrig fel med boule eller crocket. Är det kyligt så går man in, sätter på te och dukar upp en omgång mahjong framför brasan, självklart efter att man tagit en toddy.

För egen del måste jag erkänna att det finns gott om brädspel som är ofantligt underskattade

Så sant. Jag introducerade ”Jakten på den försvunna skatten” för en liten grupp i en 6e klass med mestadels mycket tuffa killar med lite mustasch, och de blev helt sålda och vägrade sluta spela.

When the eagles are silent, the parrots begin to jabber.
jjephson
2 april 2018 · 2 Inlägg

Hearthstone, Broodwar och schack ;P

andreas_1996
3 april 2018 · 951 Inlägg

Lol
Diablo
Forza
Far cry
Gta serien ja massa olika 😊

Mitsubishi lancer GLXI "Mitsuun" (1993)
Mitsubishi eclipse gs "Knight Rider" (1992)
chrizz Administratör
3 april 2018 · 11 783 Inlägg

Köpte Gran Turismo nyligen. Det var riktigt bra faktiskt smile

Annars är det en del mindre spel på datorn och PS4. Firewatch var en höjdare t.ex. The Lone Dark är också ett bra indie-spel som faller mig i smaken. Uncharted 4 var najs också. Lite så... Ja, Rocket League är ju kul tidsfördriv också smile

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Cuefa Ain't no place like home...
3 april 2018 · 4 628 Inlägg

Spelar en hel del, Rising Storm 2, Diablo III samt mycket simulatorer, både bil och flyg.
Allt från R3M till Flight Sim X.
Bara på PC dock...
Just nu har jag dock hookat på Battle of Middle Earth - Shadow of Mordor.

Senast redigerat av Cuefa (3 april 2018)

Autopilot: På.
Projekt: Skogsmulle on a budget
Mercury Grand Marquis LS "Murklan" (2000)
Cupra Born "Gruvbilen" (2022)
torsen
3 april 2018 · 7 234 Inlägg

Harry Boy för flera år sedan.
Vann aldrig!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang