Supra MKIV- Jagandet efter min drömbil

Tjena och välkomna hit! Detta är ett rullande projekt där jag kommer göra supran så som jag vill ha den. Efter att ha gjort insidan som jag vill och gjort klart singelkonventeringen med E85 så är det dags för lite upgrades på utsidan. ;) förra vintern spårade. Hur kommer det bli denna vinter??

MathiasFransson

• 86 Följare
  • 38 873 Visningar
  • Uppdaterades senast 16 april
33 Inlägg
Skrivet 16 april #221

MathiasFransson skrev:
jag plockade ju bort allt runt om motorn så hade bara själva blocket o toppen på när jag lackerade. Du kommer åt väldigt mycket och man vet inte hur ditt ser ut nu  men man tänker inte på den lilla skillnaden som blir om du polerar upp den gamla färgen där du inte kommer åt. gör dock ingen markant skarv utan försök att feada in den så blir det riktigt bra.

yes kört med deras grejer länge och dom är sjukt bra smile

Tänkte mest mot torpedväggen där man inte kan komma åt pga bromsrör etc smile

149 Inlägg
Skrivet 16 april #222

rrobbann skrev:

MathiasFransson skrev:
jag plockade ju bort allt runt om motorn så hade bara själva blocket o toppen på när jag lackerade. Du kommer åt väldigt mycket och man vet inte hur ditt ser ut nu  men man tänker inte på den lilla skillnaden som blir om du polerar upp den gamla färgen där du inte kommer åt. gör dock ingen markant skarv utan försök att feada in den så blir det riktigt bra.

yes kört med deras grejer länge och dom är sjukt bra smile

Tänkte mest mot torpedväggen där man inte kan komma åt pga bromsrör etc smile

Jg lacka om motorrummet på min supra också , från rött till grått där hade jag motor kvar också 😊 ser bara rött på nån liten fläck PP torpedväggen som jag pensla med svart sen 😛

Var eloxera du turbon btw?😊

if everything is under control you´re not going fast enough

Sponsrade tjänster

Sommardäck
Vinterdäck