Huggern goes ZL-1! *Nu med bilder igen!*

Tanken är att låta Huggern gå från fjortis till riktig man genom att byta motor...från Chevrolet 355 SB till Chevrolet 427 BB! Den coolaste BB jag kan tänka mig i en Camaro från 1969 är ju då 427 aluminiummotorn ZL-1...så en sån får det bli. Projektet är inte tidssatt utan vi samlar på oss rätt delar och bygger motorn efter hur det finns tid och pengar. Huggern är just nu motorlös under tiden ZL-1:an byggs så följ med oss på resan, välkomna!

hugger69

792 Inlägg
Skrivet 17 maj · Inlägg av trådskaparen #381

tommyhjortasen skrev:
Fint med en update! Di där klammren har jag själv erfarenhet av, tyvärr ej god. Du kan ej lita på dem.

Vet, får hålla dem under uppsikt! wink

Vi hörs!
Håkan
1969 Camaro X44 mfl
www.hakansmotorsida.com
792 Inlägg
Skrivet söndag 09:30 · Inlägg av trådskaparen #382

Hejs,
Äntligen har photobucket förstått allvaret i deras tidigare kunders bojkott så till en 20-del av priset får man nu en lösning som fungerar och är ok. Direkt efter betalning kom alla bilder tillbaka i de trådar jag har över hela världen, kanon! Titta gärna tillbaka i den här tråden med så får ni helhetsbilden!

Vi hörs!
Håkan
1969 Camaro X44 mfl
www.hakansmotorsida.com
909 Inlägg
Skrivet tisdag 08:07 #383

hugger69 skrev:
Hejs,
Äntligen har photobucket förstått allvaret i deras tidigare kunders bojkott så till en 20-del av priset får man nu en lösning som fungerar och är ok. Direkt efter betalning kom alla bilder tillbaka i de trådar jag har över hela världen, kanon! Titta gärna tillbaka i den här tråden med så får ni helhetsbilden!

Wow!

Dom gick väl i KK när användare världen över helt enkelt gav dem fingret.

Skönt i alla fall! smile

4wd är det enda rätta!
792 Inlägg
Skrivet tisdag 16:46 · Inlägg av trådskaparen #384

Precis!
....plötsligt händer det! smile

Vi hörs!
Håkan
1969 Camaro X44 mfl
www.hakansmotorsida.com
219 Inlägg
Skrivet tisdag 17:36 #385