turbocenter chip till 740

phoobi
27 juni 2006 · 73 Inlägg

hejsna köpte ett chip beggat o de e från turbocentralen. Men de saknas "piggar" på de. mindre på ena sidan o fler på andra men ingen sida har fullt me piggar o min fråga är stämmer de eller ska ja sätta dit piggar på alla?? måste veta ??? mvh niklas!

Flashrider Drinking Buddy
27 juni 2006 · 89 Inlägg

ser dom avbrutna ut ?

Lämna ditt bakomflutna före dej.
phoobi
27 juni 2006 · 73 Inlägg

nej tyckte inte de

phoobi
27 juni 2006 · 73 Inlägg

men ringde o fråga turbocentralen o han sa att han  trodde de skulle va piggar på alla men lät osäcker

mattis6219
23 maj 2018 · 4 Inlägg

Hej

Jag har googlat och även sökt Turbocentralen på Eniro men får ingen träffar.

Är det någon som kan hjälpa mig med telefonnr, hemsida, epost?

mattis 6219

zemet
23 maj 2018 · 4 030 Inlägg

Titta i boxen eller på orginal chippet så ser du vilka kontakter som skall finnas.

rcy
23 maj 2018 · 1 705 Inlägg

zemet skrev:
Titta i boxen eller på orginal chippet så ser du vilka kontakter som skall finnas.

Tråden är tolv år gammal, OP borde ha löst problemet eller gått vidare vid det här laget.

Saab 9-3 Aero "the sissy" (2002)
Audi A6 Allroad "biitörbo fyrrhjula" (2002)
Saab 9-5 "familjefraktarn" (2000)
zemet
23 maj 2018 · 4 030 Inlägg

rcy skrev:

zemet skrev:
Titta i boxen eller på orginal chippet så ser du vilka kontakter som skall finnas.

Tråden är tolv år gammal, OP borde ha löst problemet eller gått vidare vid det här laget.

Du har rätt, men antar att mattis6219 googlade och fick en träff på denna tråden.
Så mitt svar får väll ses mer som ett svar till mattis6219 och inte till TS.

rcy
23 maj 2018 · 1 705 Inlägg

zemet skrev:

rcy skrev:

zemet skrev:
Titta i boxen eller på orginal chippet så ser du vilka kontakter som skall finnas.

Tråden är tolv år gammal, OP borde ha löst problemet eller gått vidare vid det här laget.

Du har rätt, men antar att mattis6219 googlade och fick en träff på denna tråden.
Så mitt svar får väll ses mer som ett svar till mattis6219 och inte till TS.

Fast mattis6219 frågade efter telefonnummer eller hemsida, förstår inte riktigt hur ditt svar hjälpte honom. smile

Men skitsamma, gammal tråd, låt den dö igen. smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang