Volvo TITAN [L495] TurboDiesel 1961 {renovering) Trailerdragare + Tanktrailer [Daf Einhoven 1959]

En helrenovering av lastbil och tanktrailer. Förvänta inga proffs verk, utan är en simpel hobby meckare. Gör det bästa jah kan utav de verktygen och tillgång jag har. Minne efter min far och förhoppningsvis kunna åka på lite veteran rallyn framöver

Kx5

• 154 Följare
  • 131 796 Visningar
  • Uppdaterades senast 18 juni
2 028 Inlägg
Skrivet 13 juni #861

Kx5 skrev:

Low skrev:
Himla synd med Shell... Fina färger:-)

Jaa det e synd. Men när de inte ens är intresserade av man har åh säga så tycker jag det är lite dålig stil

Håller med!

Forum- och sitemoderator · 23 829 Inlägg
Skrivet 13 juni #862

Low skrev:

Kx5 skrev:

Low skrev:
Himla synd med Shell... Fina färger:-)

Jaa det e synd. Men när de inte ens är intresserade av man har åh säga så tycker jag det är lite dålig stil

Håller med!

Synd..hade verkligen gillat den i deras färger.
I så fall återgår jag till Gulf.

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Moderator och nattkreatur
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
1 020 Inlägg
Skrivet lördag 16:30 #863

Har suttit de senaste kvällarna och läst igenom tråden "pärm till pärm". Vet inte hur jag lyckats missa denna. Anyway kanonbra jobb du gör. Är något särskilt med gamla lastbilar, dels att se historien och läsa om allt den har varit med om och hur den byggts om genom åren, men också intressant att se drömma sig bort till hur det var att jobba som lastbilschaufför "förr i tiden". Det har ju minst sagt hänt en del när man jämför emot dagens lastbilar. smile

Men för h*lvete, kan du ge f*n i att svära så in i h*lvetes j*vla mycket eller?
848 Inlägg
Skrivet måndag 16:40 · Inlägg av trådskaparen #864

trubbelturbo skrev:
Har suttit de senaste kvällarna och läst igenom tråden "pärm till pärm". Vet inte hur jag lyckats missa denna. Anyway kanonbra jobb du gör. Är något särskilt med gamla lastbilar, dels att se historien och läsa om allt den har varit med om och hur den byggts om genom åren, men också intressant att se drömma sig bort till hur det var att jobba som lastbilschaufför "förr i tiden". Det har ju minst sagt hänt en del när man jämför emot dagens lastbilar. smile

va roligt:) har ju ändrat mig säkert 100 gånger sen sida nummer 1, men är ju beroende på att annan information kommit fram under jobbets tid,ideer och åsikter;)  jaa det är häftig ur utvecklingen kan gå på snart 60 år.

Ja det är nåt helt annat , va nog roligare förr men komforten e bättre idag:)

hoppas du kommer gilla det du ser framöver! tack för du följer!

Sponsrade tjänster

Sommardäck
Vinterdäck