Garageplats i Kalmar

sexy_d
27 november 2012 · 665 Inlägg

Den garaget jag pratade om vill ägare köpa en till lackbox och använda den. Sorry boys att det tog tid att ge er svar

Vag - Carsoft 6.5 finns, hör av dig om du behöver hjälp
Lackerings jobb kan ordnas (Lackbox)
BMW Touring 328 Kompressor "KompressorBeast" (1996)
JoelGTV
27 november 2012 · 42 Inlägg

Okej. Ah, det var synd! tack ändå!


Jag har inte fått svar ännu...

BMW 120D "E87" (2005)
JoelGTV
28 november 2012 · 42 Inlägg

Fått svar nu. De ville hyra ut hela stället till ett företag och inte bara en del.

Senast redigerat av JoelGTV (29 november 2012)

BMW 120D "E87" (2005)
JoelGTV
28 november 2012 · 42 Inlägg

Körde föresten bakom dig, Basstian vid rondellen vid Netto på södravägen idag:)

BMW 120D "E87" (2005)
RobiinK Rust Is Not A Crime
28 november 2012 · 1 215 Inlägg

finns det plats för en till? smile

Tur att den gick sönder - Den höll inte ändå :)
Opel Kadett C "OldSparky" (1973)
JoelGTV
29 november 2012 · 42 Inlägg

Om vi hittar ett ställe så...

BMW 120D "E87" (2005)
Basstian ba$se
30 november 2012 · 14 Inlägg

JoelGTV, hahah jasså? fasen vad kul! big_smile.. Var vid netto o köpte lite godis med en kompis tongue.. Kör ibland med neon men vet att polisen inte gillar det wink. Favorit färgen är röd gul blinkandes under bilen. Ser ut som att bilen brinner under då vilket brukar dra till sig lite extra blickar wink). Men om ni hittar det där stället för 300 kr/mån/pers om vi är 6 pers så är jag utan tvekan på. De första snöflingorna har nuddat min stackars pärla och han skulle bli glad om han fick bli ompysslad lite i ett garage istället hehe, smile

Cadiper
1 december 2012 · 25 Inlägg

Alltså det där stället bakom giraffen hade ju varit kalasnajs, men dem ville väl tydligen hyra ut hela stället. Men om vi gör en uppdaterad lista så vi ser hur många som hade varit intresserad av att hyra där så kan vi ju se vad det landar på?

Räknade lite kvikt på det nu bara, och säg att man vill ha ca 15kvm per bil om man vill kunna meka, det ger oss ju 20 personer och med 20 pers skulle det stället gå på 666,6kr/mån/per.. Låter bara tankarna snurra nu men men smile

I love the sound of my V6 in the morning
Saab 9000 CDE "Per-Henrik" (1993)
Toyota Carina "Carina" (1979)
Basstian ba$se
2 december 2012 · 14 Inlägg

Tror allt verkar dött. Vi får nog hitta egna lösningar. Snö är det ju hos mig nu iallafall och jag måste typ fixa något idag. Ska höra med min mamma om hon känner någon bonde runt här som man kan ställa hos.

aja lycka till för med er andra! smile

JoelGTV
2 december 2012 · 42 Inlägg

Jag ställde in min i ett magasin utanför Vetlanda med batteriladdare på. Får stå där tills våren. Förjävligt att det ska vara så svårt att hitta något vettigt här!

BMW 120D "E87" (2005)
Crunked
2 december 2012 · 104 Inlägg

får väl bli ett biltäcke och en presenning eftersom det verkar rätt dött med garageplatser!

Saab 9-3 Vector SS "BSR stage 2" (2003)
MikaelS
2 december 2012 · 157 Inlägg

Fick du ej mitt svar på pm när du undrade??

Cadiper
25 februari 2013 · 25 Inlägg

Snart är ju vinter (förhoppningsvis) över men intresset för en meklokal kanske fortfarande finns?
Jag kollade lite snabbt på blocket innan idag och hittade denna:

http://www.blocket.se/kalmar/Verkstad_l … 18&w=1

100kvm mitt i Berga industriområde, står inget om vad hyran ligger på men på 100kvm borde man kunna få in iallafall 4 bilar.

Om intresset fortfarande finns så kan man ju ta det till nästa steg o i alla fall höra vad hyran ligger på.

// Cadiper

I love the sound of my V6 in the morning
Saab 9000 CDE "Per-Henrik" (1993)
Toyota Carina "Carina" (1979)
RobiinK Rust Is Not A Crime
25 februari 2013 · 1 215 Inlägg

Jag är intresserad.

Tur att den gick sönder - Den höll inte ändå :)
Opel Kadett C "OldSparky" (1973)
Lillebror_
1 april 2013 · 4 Inlägg

Jag är ju också fortfarande intresserad!
Är det inte någon som kan köpa detta och hyra ut i delar? wink

http://www.svenskfast.se/Hemnet/Pages/O … 561FL2LFC#

Annerstedt
18 april 2013 · 12 Inlägg

Tjena, tänkte bara säga att om det finns plats att meka så är jag också intresserad beroende på vad notan hamnar på. Det är ju några stycken före mig i "kön" nu men blir det någon öppning så hör av er!

Ceasarsalladen G4Z Racing
8 april 2014 · 132 Inlägg

Sjukt gammal tråd men det känns dumt att göra en ny? Jag söker garageplats till sommaren och delar hemskt gärna lokal med någon. Pma gärna om ni också söker eller kanske har något ställe att förvara och skruva bil på! big_smile

Senast redigerat av Ceasarsalladen (8 april 2014)

Titta gärna in på www.g4z-racing.com om du är intresserad av vad jag skruvar med!
Bmw E36 320i byggs om till banbil!
tedde76
9 augusti 2018 · 4 Inlägg

Jag öppnar upp denna tråden igen, då även jag letar garage/mekplats i Kalmar. Finns det några som är och skruvar någonstans?

williamnordquist
31 mars 2021 · 1 Inlägg

Hej på er.

gammal tråd men fortsätter på denna.
söker precis som flera andra en garageplats någonstans i Kalmar eller i närheten av Kalmar. vet ni något eller någon som hyr ut så kan ni skicka ett PM.

Tack på förhand.

/William

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang