Nymans Volvo 740 T5

Aldrig blir man nöjd, och alltid vill man förverkliga drömmar. De är de jag har gjort med bilen från början, trodde aldrig jag skulle få den att se ut som den gör idag, för 10 år sedan när jag köpte den. Prickat av både 960 front bygge och t5a bygget, reggad o klar! Detta är ett långt projekt, det ser man inte minst på om man jämför med första sidan och sista, är lite si sådär me att uppdatera dock. Antingen bläddrar man igenom hela eller så hoppar man fram lite.
  • 77 Följare
  • 76 331 Visningar
  • Uppdaterades senast 29 augusti 2021
NSS207
22 oktober 2018 · 514 Inlägg

Kul att den ändå var med så länge!  Utseendet är ju helt perfekt på den och har länge avundats dig smile HOppas inte nya ägaren förstör den bara!

§9 Annonsering gäller även signaturen!
Nyman_
29 augusti 2021 · 602 Inlägg

Halloj, säkert ingen som läser detta men tänkte ändå uppdatera.
Det är snart tre år sedan jag sålde bilen, den har flugit runt på ön bland olika ägare, tror de är 4st efter mig.. ja inte så kul och den har bland annat körts på vintern, senaste jag hörde om den var att motor var sprängd och den har stått ett år.. tills idag!!!
Var förbi mina kusiner och var står då i deras garage 😃

Riktigt kul att den är tillbaka i släkten och vid några som kan sin grej, dom hade precis fått igång nya motorn.

Finns att göra på bilen, den är inte ens tvättad på ett år, någon list fattas, innertaket ur rivet. Ja sorgligt men så de brukar bli. Hoppas på bättre tider nu 🙂




https://www1.garaget.org/gallery/images/61/60451/60451-a7db604e483ee6e23514ef7379659a6c.jpg

i will make you a offer, you can't refuse... //Vito Corleone
Volvo V90 R-design "Rödingen" (2017)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang