EFTERLYSES Garage- mekplats i Malmö el. närheten alt. Gå ihop och hyra

Sleeper
16 augusti 2013 · 73 Inlägg

Det är ett riktigt skitställe, det på Hillerödsvägen, med kraftiga fuktskador, dålig värme, och tjuvar som snor allt man glömmer stoppa undan.

Vidare har det brunnit i proppskåpen där, all electricitet är klipp å klistrad där med överbelastade proppar (som skjuts) som resultat. Detta NÄR elen funkar. El är en lyxvara på Hillerödsvägen. Plomberade huvudsäkringar är vardagsmat.

Hela anläggningen är dessutom fuktskadad då det rinner in vatten längs väggarna och genom betongtaket.

Kolla på stället bakom Willys, där är torrt och fint och allt funkar.

Senast redigerat av Sleeper (30 januari 2014)

Coupe320
24 augusti 2013 · 4 Inlägg

sleeper: vad heter stället bakom willys?

Coupe320
24 augusti 2013 · 4 Inlägg

sleeper: vad heter stället bakom willys?

Sleeper
25 augusti 2013 · 73 Inlägg

Coupe320 skrev:
sleeper: vad heter stället bakom willys?

Kommer ICKE ihåg men det är nere i vändzonen, så att säga precis innan du kör in i vändzonen på vänster sida, stängselgrind, liten backe ner sen är det i källarvåningen så att säga. Går inte att missa.

Här är det:
http://i39.tinypic.com/nda2pz.jpg

luftkylt
27 augusti 2013 · 21 Inlägg

Schysst. För längesedan kollade jag på en gammal fin Vespa i huset i nedre högra hörn på din bild, de körde in fordonen via en smal ramp så det var garage lämplig för mc endast, jävligt fin garage annars. Har du eller känner du någon som har plats vid den röda pilen? Tänker på beskrivning o referenser o dylikt.

Senast redigerat av luftkylt (27 augusti 2013)

Sleeper
30 augusti 2013 · 73 Inlägg

luftkylt skrev:
Schysst. För längesedan kollade jag på en gammal fin Vespa i huset i nedre högra hörn på din bild, de körde in fordonen via en smal ramp så det var garage lämplig för mc endast, jävligt fin garage annars. Har du eller känner du någon som har plats vid den röda pilen? Tänker på beskrivning o referenser o dylikt.

För 7-8 år sen gjorde jag. Kände flertalet där då, som höll på med usabilar men inte nu mer tyvärr... hmm

Fidde_A4 Pro Painter
1 oktober 2013 · 449 Inlägg

Garageplats finnes.
Just nu söker vi 3 nya hyresgäster till vår lokal utanför Svedala.
Lokalen är 210kvm och vi blir 6st som delar på den.
Lokalen har 3-fas samt kompressor.
Hyreskostnaden är 1300:-/mån per person.

Kontakta mig via PM eller fredrik.bergase@gmail.com.

/Fidde

Sveriges första licensierade återförsäljare för Zymöl.
Driver sedan augusti 2011 www.facebook.com/PaintItAB
Audi 80 L "Lina" (1974)
Audi A4 Quattro Avant "Purple Mist" (2004)
JoakimHedborg
29 oktober 2018 · 5 Inlägg

Tjena jag söker själv en meklokal! Vet ni någon som har en plats att hyra ut så skriv gärna till mig! Har fast anställning o ut 26 i månaden

mickovp
6 februari 2019 · 1 Inlägg

Tjena jag söker meklokal också.......jag är bilplåtsläggare och billackerare med fast job.....

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang