Volvo 745 GLE

Hej! Här kommer jag försöka lägga upp bilder och text om min 745 som skall fräschas upp, först har jag tänkt att få den så original som möjligt. För att sedan ändra fälgar men behålla den så "clean" som möjligt.

Jompa_27

• 42 Följare
  • 10 313 Visningar
  • Uppdaterades senast 12 januari
Lastbilsmekaniker · 3 294 Inlägg
Skrivet 12 januari #61

Jompa_27 skrev:
Tackar så mycket! Det skall nog underlätta, återkommer inom snar tid hur resultatet blev! smile

Gör gött när man har tillgång till Volvo böcker

74 Inlägg
Skrivet 12 januari #62

Tack för bilderna.

Skrivet 12 januari #63

Noffna skrev:
Tack för bilderna.

Inga problem, alltid roligt att hjälpa till smile har hela inredningboken och elschema för 740 alltid bra att ha smile

72 Inlägg
Skrivet 13 januari #64

volvoqq skrev:

Noffna skrev:
Tack för bilderna.

Inga problem, alltid roligt att hjälpa till smile har hela inredningboken och elschema för 740 alltid bra att ha smile

vilken bok är det?

Skrivet 13 januari #65

alex_v skrev:

volvoqq skrev:

Noffna skrev:
Tack för bilderna.

vilken bok är det?

https://www1.garaget.org/gallery/images/21/20899/20899-d3016ec3a6d688d6702251e1f3a9d0df.jpg

Denna boken är det som takluckan är med i smile

74 Inlägg
Skrivet 13 januari #66

Var hittar man dessa böcker? Utgår från att det inte är någon idé att ringa till Volvo och fråga.

Skrivet 13 januari #67

Noffna skrev:
Var hittar man dessa böcker? Utgår från att det inte är någon idé att ringa till Volvo och fråga.

Har du tur pluppar dom upp på tradera titt som tätt, mina fick jag av en gammal arbetskolega han tyckte jag behövde dom bättre än han wink sen har jag tillgång till att kopiera nästan alla volvo böker på jobbet när jag behöver något wink

Senast redigerat av volvoqq (13 januari )

Sponsrade tjänster

Snabbt och enkelt,
med 11 miljoner fordon!

• Fordonsdata
  • Tekniska data
  • Historik
  • Ägare
  • Värdering
  • Skuldkontroll

Senast i forumet

Diskussionsforum

Projekt