VW Caddy -06. Bruksskåpet börjar spåra ur..

Min tänkta slit och släng bil, en Volkswagen Caddy 1.9TDI från 2006 spårade så smått ur redan efter några veckor. Man lär ju trivas med bilen :)
  • 511 Följare
  • 564 263 Visningar
  • Uppdaterades senast 19 november 2018
sylen
17 augusti 2018 · 397 Inlägg

Det är dem små detaljerna som gör det 👌

Liamj
18 november 2018 · 1 Inlägg

Alltså, nu har jag läst alla 32 inlägg här och jag fick till och med skapa en användare på garaget för att kunna skriva en kommentar. Har precis blivit med en caddy själv, en 2013, edition 300. Fick stolar från en touran 2017 på köpet som redan sitter i och behöver bara koppla i sätesvärmen själv. Bara DET tycker jag verkar jobbigt men detta är så sjukt imponerande. Jag vill verkligen kunna allt det du gör och du både motiverar samt skapar ett intresse, fortsätt med det du gör!

Inväntar mer än gärna fler bilder och inser att jag behöver utbilda mig till lackerare alternativt bli sjukt bra kompis med en ;P Skämt åsido! Denna tråd är enda anledningen till att jag skaffat mig ett konto på garaget.org!

Volkswagen Caddy "Edition 300" (2013)
Jonta
19 november 2018 · 463 Inlägg

Liamj skrev:
Alltså, nu har jag läst alla 32 inlägg här och jag fick till och med skapa en användare på garaget för att kunna skriva en kommentar. Har precis blivit med en caddy själv, en 2013, edition 300. Fick stolar från en touran 2017 på köpet som redan sitter i och behöver bara koppla i sätesvärmen själv. Bara DET tycker jag verkar jobbigt men detta är så sjukt imponerande. Jag vill verkligen kunna allt det du gör och du både motiverar samt skapar ett intresse, fortsätt med det du gör!

Inväntar mer än gärna fler bilder och inser att jag behöver utbilda mig till lackerare alternativt bli sjukt bra kompis med en ;P Skämt åsido! Denna tråd är enda anledningen till att jag skaffat mig ett konto på garaget.org!

Härligt att läsa att man inspirerar, de va ju lite tanken med att dela med mig så mycket.

Jag lackar förövrigt inte själv, utan jag har vänner som är bra på den biten, och i de fall de vart bråttom har jag lämnat in på en lokal lackfirma.

Lycka till med din bil 👍

// John Fahlström | JF Motor
Instagram: johnsgarage82
Mack855
19 november 2018 · 1 354 Inlägg

Hatten av. Detta är ett grymt projekt. Hoppas inte att du är klar på långa vägar!

bosen
16 januari 2019 · 1 Inlägg

Hej
Måste säga riktigt snygg bil
Skulle du kunna visa hur ja ska koppla
De nya bakljusen
Tack på förhand
Bösen

Tegheim Wankel-snubbe
20 februari 2019 · 325 Inlägg

Jonta skrev:
https://www1.garaget.org/gallery/images … 2c7fcb.jpg

Är bilden tagen i Eksjö?


Sjukligt go!

Mooseville Performance - Tegheim
Volkswagen Caddy 1.9TDi "Mooseville Performance" (2009)
Audi A6 Avant 3.0Tdi Quattro "Mooseville Performance" (2013)
Berglund_89
21 juni 2020 · 1 474 Inlägg

Fan, nu vill jag ha en Caddy igen...
Finns inga ord som verkligen kan beskriva hur väl utfört och genomtänkt detta projektet är,
Hatten av!

Med vänlig hälsning, Oscar.
Besök mig gärna på Facebook!
Volbeat, forever and always <3
BMW 328i Touring "F31 l M-Sport" (2013)
Berglund_89
1 januari 2021 · 1 474 Inlägg

Berglund_89 skrev:
Fan, nu vill jag ha en Caddy igen...
Finns inga ord som verkligen kan beskriva hur väl utfört och genomtänkt detta projektet är,
Hatten av!

Och nu har jag ju en!!! big_smile wink
Du vill inte hjälpa en till att få komma ner på jorden?
Det är typ det som saknas nu... roll
God fortsättning! big_smile

Med vänlig hälsning, Oscar.
Besök mig gärna på Facebook!
Volbeat, forever and always <3
BMW 328i Touring "F31 l M-Sport" (2013)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang